اتحادیه اروپا طرح بهبود معاملات یک ضربه به محبوب تبادل اراسموس

صادر شده در: 25/07/2020 - 15:56 در اروپا محبوب تبادل برنامه اراسموس محروم از بخشی از آن پیش بینی شده بودجه د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

در اروپا محبوب تبادل برنامه اراسموس محروم از بخشی از آن پیش بینی شده بودجه در آینده بودجه اتحادیه اروپا قادر خواهد بود به ارسال به عنوان بسیاری از مردم در خارج از کشور به آن امیدوار بود شروع 2021. و آسیب پذیر ترین متقاضیان می تواند برای اولین بار تحت تاثیر هشدار داد اراسموس+ آژانس در فرانسه در مصاحبه با فرانس 24.

تبلیغات

در حالی که رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و بلژیکی و آلمانی به همتایان استقبال از امضای اروپایی Covid-19 بازیابی توافق در جولای 21, مهر و موم شده پس از پنج دشوار روز از مذاکرات فشرده میان 27 سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا برخی مطرح شده زنگ هشدار بیش از کاهش برنامه ریزی شده در آینده اروپا بودجه.

در میان طرح بازیابی بزرگترین بازنده تبادل برنامه اراسموس+ که می تواند انتظار می رود آن قطع بودجه با بیش از 3 میلیارد€.

با ابراز نگرانی از کاهش پارلمان اروپا در حال حاضر تهدید به تایید توافق, مگر اینکه از آن است که "بهبود" در طول مذاکرات با شورای. پارلمان اروپا خواستار افزایش بودجه در مناطق مختلف از جمله جوانان که شامل اراسموس+ برنامه.

اراسموس+ است به خصوص محبوب در فرانسه با بیش از یک میلیون فرانسوی شرکت کنندگان بیشتر از آلمان و اسپانیا و ایتالیا – بهره گیری از آن از اصلی برنامه اراسموس (بدون پلاس) ایجاد شد در سال 1987.

بر خلاف اصلی اراسموس برنامه ای که ارائه شده شش ماه تا یک سال و ارز نانامی به بازی به دانشجویان در اروپا اراسموس+ caters به عموم مردم از جمله نه فقط دانشجویان بلکه دبیرستان, دانش آموزان, معلمان, آموزش حرفه ای کارآموزان و کارجویان.

آیا بازیابی توافق به عنوان آن می ایستد, امضای حکم مرگ برای این نماد اروپا از تبادل ؟ فرانس 24 در مصاحبه سباستین تیری معاون مدیر اراسموس+ فرانسه آژانس مسئول مدیریت آموزش و پرورش و آموزش اجزای برنامه در فرانسه و تجزیه و تحلیل تاثیر آن.

فرانسه 24: آنچه در راه خواهد اراسموس+ بود تحت تاثیر کاهش بودجه اعلام شده توسط اتحادیه اروپا ؟

سباستین تیری: €21.2 میلیارد دلار بودجه اختصاص داده شده به اراسموس+ برای 2021-2027 €14.7 میلیارد دلار بالاتر از بودجه برای 2014-2020. اما از آن است که کوچکتر از €24.6 میلیارد دلار اعلام شده توسط کمیسیون اروپا در ماه مه.

در سال 2020 ما خواهد بود تامین مالی 62 درصد از خارج از کشور تحرک درخواست و 46 درصد از اراسموس+ درخواست همکاری. با کاهش بودجه از ابتدا برنامه ریزی شده برای 2021-2027 ما از ترس ما هنوز هم ممکن است مجبور به ترک کردن برخی از نامزدها.

چه نگرانی های خود را برای آینده از اراسموس+ برنامه? چه چیزی شما را مجبور به قربانی ؟

از آنجا که 2014, اراسموس+ برنامه بهره مند است تعداد فزاینده ای از مردم به خصوص محروم نامزدها با فرصت کمتری. بیشتر منابع ما آسان تر از آن خواهد بود برای همه برای دسترسی به یک کنترل شده به رسمیت شناخته شده اروپایی و بین المللی را تجربه کنند.

ما دیده ایم که افراد جوان که رفتن خارج از کشور با اراسموس+ پیدا کردن شغل با سرعت بیشتری نسبت به دیگران. Pôle emploi [ملی فرانسه آژانس استخدام] دولت محلی مورد حمایت انجمن ها و شرکت ها نیز در اراسموس+ پروژه به صورت حرفه ای یکپارچه از افراد جوان است. این به احتمال زیاد به تحت تاثیر کاهش اراسموس+.

در نهایت کوچکتر اراسموس+ بودجه را تهدید می کند این برنامه را کمک به محیط زیست انتقال برنامه ریزی شده برای 2021-2027: اراسموس+ بود و انتظار می رود برای پوشش هزینه های اضافی از سفر با قطار به جای به طور کلی ارزان تر سفر با هواپیما.

این بیماری همه گیر کوروناویروس تغییر برنامه?

با همه گیر کمیسیون اروپا شتاب معرفی هیبرید مبادلات ترکیب مجازی فعالیت فیزیکی و تحرک در خارج از کشور به محض این که شرایط بهداشتی مجوز آن است.

اراسموس دانش آموزان در حال حاضر نگران بحران بهداشت و درمان. خواهد ارز, برنامه ریزی برای سال آینده حفظ شود?

ما تقریبا در تماس دائم با موسسات و افتتاح یک واحد ویژه برای مقابله با شرایط دشوار از اراسموس+ شرکت کنندگان ناشی از بحران بهداشت و درمان.

علاوه بر این دانش آموزان و دیگر افراد ذینفع از برنامه – کارورزی جویندگان کار ، – نیاز به اقامت در تماس با نهادهای روابط خارجی بخش به منظور سازماندهی بین المللی خود تحرک به بهترین شکل ممکن بسته به بازگشایی مرزها و شرایط سلامت در هر کشور است.

داوطلبان و شرکت کنندگان می توانید اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت در فرانسه بر روی سایت Génération اراسموس+ [و در مقام اتحادیه اروپا اراسموس+ صفحه به زبان انگلیسی و کلیه زبان های اروپایی]. در نهایت ما را تشویق به خروج [فرانسوی] متقاضیان برای ثبت نام با وزارت خارجه فرانسه را @آریان, برنامه برای دریافت اطلاعات از کنسولگری ها و سفارتخانه ها.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن