اتحادیه اروپا تنظیم کننده توصیه می کند تصویب remdesivir به عنوان اولین Covid-19 درمان

صادر شده در: 25/06/2020 - 15:49اصلاح شده: 25/06/2020 - 15:50 اروپایی بهداشت و درمان تنظیم شده است و توصیه می

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

اروپایی بهداشت و درمان تنظیم شده است و توصیه می شود مشروط تصویب Gilead Sciences Inc را ضد ویروسی درمان remdesivir برای استفاده در Covid-19 بيمار را درمان اول باید در مسیر به رنگ سبز روشن در این قاره است.

تبلیغات

سازمان پزشکی اروپا (EMA) گفت: آن انسانی داروهای کمیته (CHMP) توصیه می شود این دارو را استفاده بزرگسالان و نوجوانان از 12 سال مبتلا به ذات الریه است که نیاز به اکسیژن پشتیبانی می کند.

"Remdesivir است این دارو برای اولین بار در برابر Covid-19 می شود توصیه می شود برای مجوز در اتحادیه اروپا" آژانس گفت که این توصیه هنوز هم نیاز به تایید از کمیسیون اروپا.

قیمت مواد مخدر در منطقه شناخته نشده است. در ایالات متحده از آن می تواند قیمت به $5,080 (€4,532) در هر دوره در حالی که هند generic داروسازان را به فروش برساند درمان بين 5000 تا 6000 روپیه روپیه (€59-€71).

EMA تایید که می آید تنها چند هفته پس از یک بررسی سریع معنی است که پزشک می تواند تجویز جلعاد مواد مخدر به مارک Veklury در اروپا پس از تصویب توسط کمیسیون اروپا است که معمولا به دنبال CHMP توصیه.

اتحادیه اروپا مشروط بازاریابی مجوز اجازه می دهد تا درمان به فروش می رسد برای یک سال در 27 کشور بلوک تجاری قبل از تمام اطلاعات لازم در آن اثر بخشی و عوارض جانبی در دسترس هستند. جلعاد به ثبت نهایی اطلاعات در ماه دسامبر.

تقاضا برای مواد مخدر افزایش یافت و پس از آن تبدیل به یک جبهه-دونده زیر وعده در محاکمات است.

تحقیقات منتشر شده در پیشرو مجله جدید مجله پزشکی انگلستان در ماه مه نشان داد که تزریق remdesivir – که در اصل در نظر گرفته شده به عنوان درمان ابولا – شتاب بیمار بهبود در مقایسه با دارونما.

جلعاد انتظار عرضه remdesivir به بیش از دو میلیون نفر از دوره های آموزشی تا پایان سال دو برابر قبلی خود هدف و برنامه ریزی برای شروع تست آسان تر به استفاده از استنشاق نسخه دارو به صورت داخل وریدی داده همانطور که از در حال حاضر.

Remdesivir در حال حاضر تایید شده برای استفاده در شدت بیمار بیماران در ایالات متحده و هند و کره جنوبی است و کامل دریافت تایید در ژاپن است.

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن