سازمان جهانی جهان هشدار می دهد اروپا شاهد افزایش مرگ و میر کروناویروس در ماه اکتبر، نوامبر است

صادر شده در: 14/09/2020 - 11:10 رئیس شاخه اروپایی این جسد روز دوشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت سازمان بهداشت جها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 شهریور 1399

صادر شده در: 14/09/2020 - 11:10

رئیس شاخه اروپایی این جسد روز دوشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت سازمان بهداشت جهانی انتظار دارد اروپا شاهد افزایش روزانه مرگ و میر کوید-۱۹ در ماه های اکتبر و نوامبر باشد.

تبلیغات
ادامه

"سخت تر خواهد شد. در ماه اکتبر، نوامبر، ما شاهد مرگ و میر بیشتری خواهیم بود.» هانس کلوج، مدیر سازمان جهانی امور اروپا گفت، چرا که این قاره در حال حاضر افزایش موارد را تجربه می کند هر چند تعداد مرگ و میر نسبتا پایدار باقی مانده است.

با این حال انتظار می رود که تجدید حیات منجر به افزایش مرگ و میر روزانه شود.

کلوج در مصاحبه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: «لحظه ای است که کشورها نمی خواهند این خبر بد را بشنوند و من درک می کنم.» کلوج در مصاحبه ای تاکید کرد که می خواهد «پیام مثبت» را بفرستد که همه گیر «قرار است در یک لحظه یا لحظه دیگر به پایان برسد.»

[محتوای جاسازی شده]

۵۵ کشور عضو سازمان جهانی جهانی اروپا در روز های دوشنبه و سه شنبه جلسه ای آنلاین برگزار می کنند تا در مورد پاسخ خود به کروناویروس جدید بحث کنند و در مورد استراتژی کلی پنج ساله خود به توافق برسند.

>> Covid-19: ترس از موج دوم، دولت فرانسه با تکیه بر یک استراتژی محلی

با این حال کلوژ مستقر در کپنهاگ انگشت هشدار دهنده ای را برای کسانی بالا آورد که معتقدند توسعه یک واکسن به همه گیر پایان خواهد داد.

"من تمام مدت می شنوم: "واکسن قرار است پایان همه گیر باشد". البته که نه!» بلژیکی ها گفتند.

وی می گوید: «ما حتی نمی دانیم که آیا این واکسن قرار است به همه گروه های جمعیتی کمک کند یا نه. ما اکنون نشانه هایی به دست می دهیم که برای یک گروه کمک خواهد کرد و نه برای گروه دیگر.»

"و پس از آن اگر ما مجبور به سفارش واکسن های مختلف، چه کابوس لجستیکی!"

وی تصریح کرد: پایان همه گیر لحظه ای است که قرار است ما به عنوان یک جامعه یاد بگیریم که چگونه با این همه گیر زندگی کنیم. و به ما بستگی دارد و این پیام بسیار مثبتی است.»

تعداد موارد در اروپا در هفته های اخیر به ویژه در اسپانیا و فرانسه به شدت افزایش یافته است. به گزارش این سازمان، تنها در روز جمعه بیش از 51 هزار مورد جدید در 55 کشور سازمان بهداشت جهانی اروپا گزارش شد که بیش از بالاترین قله در ماه آوریل است.

در همین حال، تعداد مرگ و میر روزانه در حدود همان سطح از اوایل ماه ژوئن باقی مانده است، با حدود 400-500 مرگ و میر در روز مرتبط با Covid-19، داده های سازمان جهانی جهانی نشان داد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن