اروپایی ها مزه مستند, کاهش, اما در جای دیگر ویروس موارد افزایش

آلمانی قهرمانان فوتبال بایرن مونیخ بازی کرده و برنده اولین مسابقه خود را در بیش از دو ماه در روز یکشنبه به اس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

آلمانی قهرمانان فوتبال بایرن مونیخ بازی کرده و برنده اولین مسابقه خود را در بیش از دو ماه در روز یکشنبه به اسپانیا و بریتانیا ثبت شده خود را در کمترین روزانه coronavirus مرگ عوارض پس از ماه مارس, اما به همه گیر ادامه داد: خرابی آن در جاهای دیگر.

تبلیغات

با یک ویروس در سراسر جهان مرگ و میر بالا 314,000 و اقتصاد جهانی وضعیتی وخیم از گسترده آسیب های ناشی از مستندات متعدد از کشورهای اروپایی در حال بلند کردن محدودیت برای ارائه مهلت بسیار مورد نیاز خود را برای محاصره و بی تاب می آورند ،

اما این ویروس هنوز هم صعودی در برزیل دیدم که تعداد آن از مرگ و میر افزایش می یابد گذشته 15,000 با بیش از 230,000 عفونت های ساخت این کشور با چهارم-بیشترین تعداد موارد است.

آلمان بوندسلیگا در آخر هفته شد و اولین لیگ فوتبال به بازگشت پس از مستند آوردن امداد نه تنها به فوتبال اروپا طرفداران اما به یک ورزش گرسنگی در جهان. مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ را شکست داد یونیون برلین 2-0 داخل خالی ورزشگاه در پایتخت در روز یکشنبه.

در حال حاضر جذب یک رکورد تلویزیون مخاطبان را راه اندازی مجدد تحت موشکافی شدید به عنوان یک آزمون مورد. برترین مسابقات ورزشی در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای از سرگیری بازی بدون افزایش خطر گسترش این ویروس نیز آلوده کرده است که بیش از 4.6 میلیون نفر در سطح جهان است.

وجود دارد خواستار بوندسلیگا به سفت شدن آن بهداشت پروتکل پس از چند بازیکن مشهور اهداف بغل کردن -- دو حتی بوسه بر روی گونه -- در طول روز بازی.

آمریکای لاتین, موارد, موج

یک روز قبل از اسپانیا بیشتر به سهولت آن مستند اقدامات این کشور ثبت شده 87 ویروس جدید مربوط به مرگ و میر-اولین بار این تعداد کاهش یافته و به زیر 100 در دو ماه.

بریتانیا نیز ثبت نام آن کمترین افزایش روزانه از اواخر ماه مارس با 170 مرگ و میر. اما این تعداد را شامل نمی شود ایرلند شمالی به دلیل یک مشکل فنی-و این ارقام پایین تر در تعطیلات آخر هفته به علت وقفه در گزارش.

با وجود این خوش بینی در برخی از کشورهای اروپایی در حال افزایش عفونت و مرگ و میر تعداد در دیگر نقاط جهان ارائه می گریم یادآوری تهدید COVID-19 شمار است.

تعداد موارد در آمریکای لاتین گذشت یک و نیم میلیون به عنوان شیلی قفل شده است و پایتخت آن سانتیاگو پس از یک افزایش شدید در عفونت.

با وجود برزیل صعودی اعداد رئیس Jair Bolsonaro مشتاق است برای پایان دادن به مستندات که او ادعا را بی ارزش آسیب دیده و اقتصاد است.

"بیکاری و گرسنگی و بدبختی خواهد شد و آینده از آن که از ظلم و ستم از مجموع انزوا" او هنوز توییتی.

هند در گزارش خود بزرگترین واحد-روز پرش در عفونت باعث گسترش در سراسر کشور مستند برای آن 1.3 میلیارد نفر تا پایان ماه مه.

روسیه که جهان دوم بیشترین تعداد عفونت یکشنبه ادعا کرد که steadying مورد نرخ حاکی از رشد این ویروس شده بود متوقف و پس از گزارش خود مرگبارترین روز در عین حال در روز شنبه.

در الجزایر مرگ از COVID-19 از هشت ماه حامله, دکتر, موجب داد و بیداد پس از درخواست او برای اوایل مرخصی زایمان رد شد.

ماداگاسکار و نپال گزارش اول خود را coronavirus مرتبط, مرگ و میر, در حالی که قطر آغاز شد اجرای سخت ترین تعمیرات جهان مجازات تا سه سال زندان برای عدم پوشیدن ماسک ، خلیج فارس امارات دارای یکی از بالاترین نرخ ابتلا به عفونت.

یک تیم از هنگ کنگ کارشناسان گفت: تحقیقات بر روی همسترها یافت که استفاده از ماسک می تواند به کاهش غیر-تماس با ما انتقال این ویروس بیش از 60 درصد است.

اروپا شل

آخر هفته به ارمغان آورد خوش آمدید برای کمک به مردم در کشورهای اروپایی که آرام محدودیت های پیش از آن در هفته با اوقات فراغت-متقاضیان با بهره گیری از بازگشایی سواحل در فرانسه و یونان و ایتالیا و بریتانیا basking در آفتاب در پارک.

کاتولیک ها با حضور دسته جمعی در شرق فرانسه روز یکشنبه برای اولین بار در دو ماه اما وفادار بودند و داخل اتومبیل های خود را در یک پارک ماشین, گرفتن ربانی از ماسک-پوشیدن کشیش.

"پاک دست به صمیمیت و همدلی دست پاک آن را دریافت و گفت:" اسقف فرانسوا Touvet در Chalons-en-Champagne. "استثنایی برای اندازه گیری یک وضعیت استثنایی."

ایتالیا یک بار جهان را بدترین آمار کشور اجازه خواهد داد که اتحادیه اروپا گردشگران برای بازدید از ژوئن 3 و اوراق قرنطینه مورد نیاز است.

رستوران ها و کافه ها و بسیاری دیگر از فعالیت های تجاری را بازگشایی وجود دارد در دوشنبه اما مقامات هشدار داده اند خطر از گردهمایی های اجتماعی.

هجده 50 موارد جدید در منطقه لاتزیو که شامل رم ترسیم شد به حضور در یک تشییع جنازه رسمی بهداشت گفت.

اما با تهدید موج دوم عفونت مقامات در بسیاری از کشورها خواسته اند مردم به ازدحام فضاهای عمومی به عنوان آنها در دسترس ساخته شده دوباره.

تست شده بر روی برنامه های زنده تلویزیونی

در چین که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته است اما تا حد زیادی آورده شده است تحت کنترل دولت ارشد پزشکی مشاور هشدار داد چنین موج دوم به دلیل کمبود گسترده ایمنی.

"ما رو (یک) چالش بزرگ آن را بهتر از کشورهای خارجی من فکر می کنم در حال حاضر" زونگ اتباع سی ان ان گفت.

اما با افرادی رو به رشد خسته از حبس و درد و رنج بسیار زیاد اقتصادی, درد, دولت در صورت افزایش فشار به سهولت مستندات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق به راه اندازی مجدد به بزرگترین اقتصاد جهان با وجود این ما ضبط و جهان-بدترین 89,000 کشته و نزدیک به 1.48 میلیون نفر.

یک تهمت مشاور اقتصادی پیتر ناوارو در زمان کش رفتن یکشنبه در آستین محترم مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و گفت که در ابتدا ارائه ناقص آزمون برای COVID-19 آژانس فدرال "اجازه دهید این کشور پایین است."

و رئیس فدرال جروم پاول ارائه غم انگیز چشم انداز اقتصاد ایالات متحده گفت: این امر بهبود پیوسته در اواخر این سال, اما ممکن است به طور کامل بهبود می یابند تا "پایان سال آینده."

اما نیویورک طولانی یک ویروس کانون دیده است بهبود مداوم و فرماندار اندرو کومو در روز یکشنبه صورت گرفت یک ویروس تست زنده تلویزیونی در تلاش برای تشویق گسترده تر تست و هموار کردن راه برای امن تر بازگشایی پرجمعیت دولت است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن