فون در لین اتحادیه اروپا پرده برداری از طرح برای بهبودی در 'دولت از اتحادیه' آدرس

صادر شده در: 16/09/2020 - 07:59اصلاحشده: 16/09/2020 - 11:45 اورسولا فون در لین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 شهریور 1399

صادر شده در: 16/09/2020 - 07:59اصلاحشده: 16/09/2020 - 11:45

اورسولا فون در لین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه، در سخنرانی ایالت دوشیزه اش از اتحادیه اروپا، قهرمان طرح هایی برای راه اندازی مجدد اقتصاد ویران شده کروناویروس اروپا شد.

تبلیغات
ادامه

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا تصویری هوشیارانه از دست و پنجه نرم کردن بلوک با همه گیر و عمیق ترین رکود اقتصادی تاریخ خود نقاشی کرد، اما اهداف بلندپروازانه ای را مطرح کرد تا ۲۷ ملت برای بحران های آینده مقاوم تر شوند.

با آتش سوزی، خشکسالی و فروپاشی یخچال های طبیعی ویران در سراسر جهان، فون در لین گفت: اقدام قاطع برای مقابله با تغییرات آب و هوایی می تواند میلیون ها شغل اضافی ایجاد کند، کمک به بهبود اقتصادی اروپا.

فون در لین اتحادیه اروپا پرده برداری از طرح برای بهبودی در 'دولت از اتحادیه' آدرس

او گفت اتحادیه اروپا باید هدفی را تعیین کند تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را تا سال ۲۰۳۰ حداقل ۵۵٪ کاهش دهد که از هدف فعلی ۴۰٪ افزایش یافته است. ارتقاء اتحادیه اروپا را "محکم در مسیر" برای طرح خود را برای رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050 قرار داده ، او اضافه کرد.

با این حال، او اذعان کرد که این پیشنهاد پارلمان اروپا و کشورهای عضو را تقسیم خواهد کرد، که باید هدف الزام آور قانونی را تصویب کنند اما در مورد اینکه چقدر باید بلندپروازانه باشد اختلاف نظر دارند.

فون در لین به قانونگزاران اروپایی در بروکسل گفت: «من تشخیص می دهم که این افزایش از ۴۰ به ۵۵ برای برخی بیش از حد است و برای دیگران کافی نیست.»

مردم می خواهند از این دنیای تاج خارج شوند، از این شکنندگی، از روی بلاتکلیفی. آنها آماده تغییر هستند و آماده حرکت هستند. این لحظه ای است که اروپا راه را از این شکنندگی به سمت سرزندگی جدیدی هدایت می کند. آدرس 1 #SOTEU من 👇https://t.co/5kPoFnKCH9

— Ursula von der Leyen - Follow #SOTEU (@vonderleyen) September 16, 2020

هدف نیاز به سرمایه گذاری های بزرگ در حمل و نقل، صنعت سنگین و انرژی - که در آن کسب و کار نیز هزینه های کربن بالاتر تحت برنامه های اتحادیه اروپا برای تجدید نظر در بازار کربن خود مواجه خواهد شد.

فون در لین گفت ۳۰٪ از بسته بازیابی کروناویروس ۷۵۰ میلیارد یورویی این بلوک از کمک های بلاعوض و وام ها که اتحادیه اروپا به عنوان یک کل آن را قرض خواهد گرفت، باید از طریق اوراق قرضه سبز مطرح شود.

ما ترس و تقسيم رو به اعتماد به اتحاديه مون تبديل کرديم

اتحادیه اروپا سال هاست که با بحران ها بوفه شده است، از بحران مالی سال ۲۰۰۸ گرفته تا فئودال ها بر سر مهاجرت و حماسه طولانی خروج بریتانیا از بلوک.

همبستگی در میان 27 کشور عضو در آغاز همه گیر Covid-19 و رهبران jousted برای ماه ها بر سر یک طرح مشترک برای نجات اقتصاد کروناویروس خود را throttled به شدت شکست.

اما در ماه ژوئيه آنها بر سر طرح محرکی توافق کردند که راه را برای کميسيون اروپا هموار کرد تا ميلياردها يورو در بازارهای سرمايه به نمایندگی از همه آنها جمع آوری کند، اقدامی بی سابقه همبستگی در تقريبا هفت دهه يکپارچگی اروپا.

>> این 'معامله' به عنوان رهبران اتحادیه اروپا پایان اجلاس ماراتن با بسته نجات تاریخی

روز چهارشنبه نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا رای کاملا مشورتی برگزار خواهند کرد که باید به کمیسیون اجازه دهد ۷۵۰ میلیارد یورو در بازارها برای طرح «نسل بعدی اتحادیه اروپا» فون در لین قرض بگیرد.

این، برای اولین بار، ایجاد یک استخر از بدهی مشترک -- مشترک بین اعضای اتحادیه اروپا، به کاهش هزینه های استقراض برای اعضای ضعیف تر - حرکت است که مدت ها توسط "صرفه جویی" ایالات شمالی مخالف بود.

فون در لین در آدرس خود گفت: «در ماه های اخیر ارزش آنچه مشترک نگه می داریم را دوباره کشف کرده ایم.» "ما ترس و تقسیم بین کشورهای عضو را به اعتماد به اتحادیه خود تبدیل کردیم."

وی افزود: این لحظه ای است که اروپا راه را از این شکنندگی به سمت سرزندگی جدیدی هدایت کند.

شانس کم رنگ شدن معامله

فون در لین با روی آوردن به مذاکرات مشکل دار با بریتانیا گفت هر روز عبوری شانس مهر و موم کردن یک معامله تجاری جدید را کاهش می دهد.

او تاکید کرد که هر دو اتحادیه اروپا و بریتانیا مذاکره و تصویب معامله طلاق خود را و به بریتانیا هشدار داد که آن را "نمی تواند به طور یک جانبه تغییر، بی اعتنایی و یا رد اعمال".

«این موضوع قانون، اعتماد و حسن نیت است... اعتماد پایه و اساس هر گونه مشارکت قوی است.» او با اشاره به قصد اعلام شده دولت بریتانیا برای نقض عناصر این پیمان گفت.

فون در لین همچنین گفت کشورهای اتحادیه اروپا باید در سیاست خارجی خود سریع تر باشند تا از اعتراضات طرفدار دموکراسی در بلاروس حمایت کنند یا در برابر روسیه و ترکیه ایستادگی کنند.

او پرسید: «چرا حتی اظهارات ساده در مورد ارزش های اتحادیه اروپا به تاخیر می اندازد، آب می شود یا برای انگیزه های دیگر گروگان گرفته می شود؟»

او با اشاره به انسداد های مکرر ناشی از نیاز به یکپارچگی در میان ۲۷ ایالت اتحادیه اروپا گفت: «وقتی کشورهای عضو می گویند اروپا خیلی کند است، به آنها می گویم شجاعانه باشند و در نهایت به رای گیری اکثریت واجد شرایط نقل مکان کنند.»

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه، رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن