'F— که مرد': غول جمهور Farhan زیدی تیکه آریزونا سیاستمدار از anti-ماسک تجمع

مدیر کل Farhan زیدی غول سان فرانسیسکو به نظر می رسد در طول یک تمرین روز سه شنبه, فوریه 18 سال 20

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

در نور از San Francisco Giants با داشتن نزدیک به خود را در اسکاتسدیل, آریزونا بهار مرکز آموزش پس از یک بازدید کننده توسعه COVID-19 علائم جمهور تیم بیس بال عملیات Farhan زیدی به حال برخی از انتخاب کلمات برای Scottsdale عضو شورای شهر مرد Philips بیش از نظرات او در یک ضد ماسک رالی.

"منظورم این است که f— که مرد" زیدی گفته ورزشی اندرو john shea. "شما می توانید نقل قول من در آن است. F— که مرد."

قبل از ارائه یک سخنرانی در این مراسم فیلیپس گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" — نهایی عبارت از اریک گارنر و جورج فلوید است که پس از تبدیل شدن به یک rallying cry توسط معترضان در تظاهرات اخیر علیه خشونت پلیس — دو بار قبل از برداشتن ماسک و نورد چشمان او. تصویری از لحظه ای پس از دریافت ملی توجه است.

حتی اگر هیچ یک از آزمون غول های انجام شده بر روی افراد از تسهیلات آمد مثبت زیدی بود مزاحمت یک انتخاب رسمی از اسکاتسدیل آریزونا می تواند تا اسب سوار در مورد بهداشت عمومی که overhwelming تعدادی از مطالعات نشان می دهد که پوشیدن ماسک به طور چشمگیری کاهش می دهد گسترش ویروس.

"من فکر می کنم هر کسی که مشکل فراتر از شنیع کوردلی خود را از بیانیه" زیدی گفت. "اما حتی اگر شما می توانید فراتر از آن -- این واقعیت است که این مرد condoning رفتار قرار داده است که کارکنان ما و بازیکنان در خطر است ؟ جدی. F— که مرد. نمی تونم باور کنم که پسر یک مقام دولتی در این کشور است. آن باور نکردنی است."

فیلیپس است پس از عذرخواهی و اظهار داشت: او نه قصد مسخره گارنر و فلوید. با وجود عذرخواهی او کشیده شده قوی ملامت از دیگر آریزونا سیاستمداران از جمله دولت جمهوری خواه فرماندار mlb.

"فقط صاف کردن اشتباه" مشهور است. "نفرت به اندازه کافی رفتن نیست. نهایی عبارت از جورج فلوید هرگز نباید استناد بود. هر کسی که مسخره قتل یک انسان دیگر هیچ جایی در اداره عمومی است. دوره."

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن