Facebook حذف تهمت کمپین تبلیغاتی با نمادهای یک بار استفاده می شود توسط نازی ها

صادر شده در: 18/06/2020 - 21:51بروز رسانی: 18/06/2020 - 21:51 Facebook در روز پنج شنبه حذف ads by جمهور دونا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Facebook در روز پنج شنبه حذف ads by جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجدد انتخابات که شامل یک نماد استفاده می شود در آلمان نازی برای زندانیان سیاسی.

تبلیغات

Facebook پیشرو در شبکه های اجتماعی است که کشیده شده و آتش آن به دست رویکرد سیاسی سخنرانی در ماه های اخیر گفت: در بیانیه این کمپین پیام نقض سیاست در برابر "سازمان یافته نفرت" و گرفته شده به عنوان یک نتیجه.

"ما اجازه نمی دهد نمادهایی که نشان دهنده نفرت سازمان یا نفرت ایدئولوژی مگر آنها قرار داده تا با متن و یا محکومیت" Facebook رئیس سیاست امنیتی ناتانیل Gleicher گفت: در یک مجلس نمایندگان در جلسه کمیته.

"این چیزی است که ما در این مورد با این آگهی و در هر نقطه که نماد استفاده می شود ما را همان اقدامات است."

Facebook حرکت در برابر تبلیغات هدفمند زمانی که آنها معتقد هستند خطرناک دور-گروههای چپ در میان بحث های داغ بین سیستم عامل های اجتماعی و رهبران سیاسی در محتوا چه ممکن است مجاز یا ممنوع است.

در یک صدای جیر جیر از یک "تهمت اتاق جنگ," کمپین مخالفت را وارونه مثلث قرمز نماد در موضوع "به طور گسترده ای استفاده می شود" با اشاره به جناح چپ گروه فعال Antifa.

دیده بان گروه رسانه های مهم پاسخ با یک توییت گفت که قطعا چنین نیست.

فدراسیون فوتبال انتقاد Facebook

از اوایل این ماه به خصوص در مبارزات انتخاباتی شده است در حال اجرا "fearmongering" تبلیغات در مورد آنچه در آن می گوید این است که یک چپ های افراطی به نام "antifa" با توجه به رسانه ها مهم است.

این وارونه مثلث قرمز ظاهرا علاوه بر جدید به آگهی.

"با وجود نقض Facebook شرایط استفاده از خدمات تبلیغات تصویب شد توسط Facebook در وهله اول" گفت: رسانه های مهم رئیس جمهور آنجلو Carusone.

Facebook اتحاد صبورانه رد تماس به واقعیت-بررسی سیاستمداران از جمله درخواست از دموکرات کاخ سفید امیدوار جو بایدن برای سرکوب آنچه که او به نام دروغ شایع از کاخ سفید است.

Facebook موسس مارک زوکربرگ گفت: این پلت فرم را هدایت به دور از تعدیل سیاسی سخنرانی خواهد اما اجرای آن قوانین محرومیت محتوای ترویج آسیب برساند.

ما خانه پنل کوره های Facebook, Twitter, Google مقامات

وحی آمد به مقامات بالا از Facebook گوگل و توییتر بودند کبابی با نمایندگان کنگره آمریکا روز پنج شنبه در یک مجازی شنوایی خارجی نفوذ و تامین امنیت انتخابات پیش از تاریخ 3 نوامبر ریاست جمهوری آمریکا مسابقه.

رهبران از Facebook Inc و توییتر, Inc. گفت: مجلس نمایندگان کمیته اطلاعات است که آنها تا به حال نه دیده شواهد هماهنگ دخالت خارجی در گفتگو در مورد رای گیری غایب و یا در مورد اخیر تظاهرات ضد نژاد پرستی و پلیس.

اما توییتر مدیر عمومی جهانی استراتژی سیاست و توسعه نیک ترشی گفت: این شرکت تا به حال دیده می شود یک تغییر از پلت فرم دستکاری به توییت های عمومی از رسانه های دولتی و حساب دولت.

دموکراتیک نماینده جیم Himes فشرده Facebook سر از سیاست امنیتی ناتانیل Gleicher در این شرکت انجام شد برای مقابله با نگرانی های آن الگوریتم خود را ترویج polarisation و خشم.

"اگر هر خانوار آمریکایی است که پر از مواد سمی و مواد منفجره و گاز به عنوان من فکر می کنم آن است که امروز تمام طول می کشد یک مسابقه از روسیه و یا از ایران یا از کره شمالی یا از چین به تنظیم کردن یک آتش سوزی گفت:" Himes.

Gleicher گفت: Facebook کاربران نمی خواهید برای دیدن مطالب تفرقه و پلت فرم تا به حال متمرکز به تاکید محتوا از دوستان و خانواده.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن