متزلزل رنو برای کاهش 15,000 شغل در سراسر جهان از جمله 4,600 در فرانسه

صادر شده در: 29/05/2020 - 06:19Modified: 29/05/2020 - 06:23 خودروساز فرانسوی رنو گفت: در روز جمعه آن را راه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

خودروساز فرانسوی رنو گفت: در روز جمعه آن را راه اندازی در مذاکرات با اتحادیه های کارگری به بازسازی برخی از گیاهان و به طور بالقوه دید دیگران نیز آن را تایید کرد قصد دارد برای کاهش حدود 15000 شغل در سراسر جهان برای سوار کردن رکود در خرید و فروش.

تبلیغات

در مواجهه با یک رکود در تقاضا مرکب coronavirus بحران رنو با هدف پیدا کردن 2 میلیارد یورو ($2.22 میلیارد دلار) در صرفه جویی بیش از سه سال آینده آن را به عنوان کاهش تولید و hones در بیشتر سود ،

آن گفت: اقدامات بازسازی — از جمله کار کاهش نقل و انتقالات و برنامه های بازنشستگی است که تاثیر می گذارد فقط کمتر از 10 درصد از نیروی کار جهانی — هزینه 1.2 میلیارد یورو رسید.

برخی از 4,600 شغل را در فرانسه هر چند تا حد زیادی از طریق خروج داوطلبانه طرح و بازنشستگی طرح Franck Daout از CFDT اتحادیه های کارگری و گفتگو کرد.

به طور کلی کاهش خواهد تحت تاثیر قرار دهد کمتر از 10 درصد از رنو را 180,000 نیروی کار جهانی. این شرکت در سراسر 48,500 کارکنان در فرانسه.

"آنها اصرار بر این واقعیت همه چیز خواهد بود مذاکره" Daout افزود که اتحادیه های کارگری و نهادهای دولتی خواهد بود درگیر در مذاکرات بیش از بالقوه زیان کار در فرانسه.

این گروه که 15% متعلق به دولت فرانسه گفت: برخی از گیاهان مانند یک در Flins نزديک به پاریس که در آن آن را می سازد الکتریکی Zoe مدل می تواند بس به جمع آوری اتومبیل و مرکز بازیافت فعالیت به جای.

شش سایت در همه از جمله اجزای کارخانه را تحت بررسی است. هر گونه تعطیلی در فرانسه هستند به احتمال زیاد به لحاظ سیاسی حساس است.

دولت فرانسه هشدار داده است آن را نمی خواهد ثبت نام در یک برنامه ریزی 5 میلیارد یورو وام دولت برای رنو — کمک اندازه گیری مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس — تا زمانی که مدیریت و اتحادیه های کارگری نتیجه مذاکرات بیش از این خودروساز فرانسوی نیروی کار و گیاهان در فرانسه.

رنو مانند آن شریک ژاپنی نیسان در حال حاضر تحت فشار زمانی که این بیماری همه گیر آمار ارسال آن برای اولین بار از دست دادن در یک دهه در سال 2019. مانند همسالان آن است که در حال حاضر در تلاش برای حقه بازی یک درآمد رکود با صنعت-تغییرات گسترده ای مانند افزایش سرمایه گذاری در شوی اتومبیل.

رنو گفت: این امر بریده بریده هزینه های برش تعدادی از پیمانکاران فرعی در زمینه هایی مانند مهندسی کاهش تعداد قطعات آن با استفاده از انجماد طرح توسعه در رومانی و مراکش و کاهش تولید گیربکس در سراسر جهان است.

این شرکت قصد دارد برای اصلاح آن ظرفیت تولید جهانی را به 3.3 میلیون دستگاه خودرو در سال 2024 از 4 میلیون نفر در حال حاضر با تمرکز بر مناطق کوچک مانند کامیون یا اتومبیل های برقی.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن