خانواده فیلم لحظه ترکی حمله هوایی بازدید عراق کردی جمعیت

تبدیل شدن به یک ناظر یک ویدیو فیلم برداری در ژوئن 25 قطاری وحشت از حملات هوایی در عراق جمعيت کرد. این ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399
یک ویدیو فیلم برداری در ژوئن 25 قطاری وحشت از حملات هوایی در عراق جمعيت کرد. این فیلم نشان می دهد یک خانواده با دو کودکان نوپا در رودخانه در نزدیکی یک منطقه پیک نیک. آنها همه خنده و پاشش زمانی که همه از ناگهانی, سوراخ کردن بدن, کاهش سر و صدا از طریق هوا و پرتابه زمین در آب فقط چند سانتیمتر از یکی از بچه ها. خانواده هراس عجله به بیرون از آب است. هیچ یک از این افراد نشان داده شده در این ویدئو را از لحاظ جسمی مجروح در حمله.

این حادثه حوالی 5:30بعد از ظهر در 25 ژوئن هنگامی که یک حمله هوایی به یک ماشین و یک فروشگاه در نزدیکی یک منطقه پیک نیک در Kuna Masi, یک روستای محبوب با گردشگران در کردستان و استان سلیمانیه.


این ویدئو برای اولین بار ارسال شده توسط Zharo Baxtiar که به نظر می رسد با همسر و فرزندان خود را در این ویدئو. برادر خود را اعلان مجدد این ویدئو در توییتر که در آن آن را به دست آورد بیش از 1.3 میلیون بازدید.

"بیا شنا بیش از وجود دارد, آن را عمیق تر! می گوید:" یک فرد بزرگسال coaxing یکی از کوچک کودکان.

"این خوب شنا, شنا!" دیگری می گوید.

خانواده صحبت Sorani, یک گویش کردی. آنها خنده به عنوان یکی از کودکان طول می کشد یک جست و خیز کردن. هنگامی که پرتابه به طور ناگهانی زمین در نزدیکی یکی از آنها شروع به جیغ دوباره و دوباره "از اینجا دریافت کنید!"

تیم ما از روزنامه نگاران تایید ویدیو و مصمم است که آن را در واقع فیلم برداری در این روستا یعنی به دلیل منحصر به فرد آبی و ساختمان.

تصویر در سمت چپ یک screengrab از ویدئو. تصویر در سمت راست یک عکس ارسال شده در Instagram که geolocalised در Kuna Masi.

کردی در کانال های خبری همچنین فیلم برداری همان نقطه چند ساعت پس از حمله هوایی. خانواده نیز فرستاده ما تیم اصلی فایل تصویری که شامل ابرداده تایید تاریخ و مکان که در آن فیلم برداری شده بود.
مختصات GPS در فراداده از این ویدئو مربوط به روستای Kuna Masi. تاریخ و زمان (25 ژوئن در 5:30بعد از ظهر) نشان داده شده در این ویدئو مربوط با اخبار و گزارش, در حمله هوایی به عنوان به خوبی به عنوان Baxtiar شهادت.

"چند ثانیه قبل از ضربه ما شنیده جیغ کشیدن صدای یک موشک"

Zharo Baxtiar است با پوشیدن یک پیراهن سیاه و سفید در این ویدئو. او در بازدید از رودخانه با همسرش, پسر و خواهر در قانون است که کسی که فیلم برداری این ویدئو.
 
ما تصمیم گرفتیم برای رفتن به Kuna Masi زیرا ما می خواستم به من نشان می دهد سه ساله پسر کردی, حومه شهر و یک بیت از یک استراحت از شهر سلیمانیه. Kuna Masi واقعا محبوب برای خانواده ها. آن را در یک محل برای مبارزان. در آن روز من می گویند که وجود دارد بین 70 و 100 نفر که آمد به استراحت در ساحل رودخانه مانند ما.

چند ثانیه قبل از ضربه ما شنیده جیغ کشیدن صدای یک موشک. نبود این موشک که آمار, آمریکا, آن را احتمالا یک قطعه باقی مانده اما ما مطمئن نیستند. در لحظه ای از تاثیر آن بود که اگر آن باران سنگ و قطعات شیشه ای. این تپه در آتش بود و وجود دارد مقدار زیادی از دود. ما شاهد چندین نفر زخمی از جمله زنی که مغازه زد که ضربه به طور مستقیم توسط موشک. او با خون پوشیده شده بود. ما بعدا دیدم در خبری که شوهر و سه فرزند نیز زخمی در انفجار.

من و خانواده ام در حال امن و صدا اما ما آسیب دیده اند. صدای انفجار آنقدر شدید است که هر زمان که ما با شنیدن یک صدای بلند ما بلافاصله به عقب منتقل می شود و به وسط هرج و مرج است. پسر ما را نگه می دارد با ما صحبت در مورد آن.


کردی مقامات سرزنش ترکیه

شهردار محلی گزارش داد که شش غیرنظامی در حمله و یک به اصطلاح "جنگنده". PJAK (حزب برای یک زندگی آزاد در کردستان ایران شاخه ای از پ. ک. ک) گزارش داد که یکی از آن مبارزان کشته شده بودند در طول حمله و سه نفر دیگر زخمی شدند. PJAK افزود که مبارزان بودند بازگشت از یک ماموریت در زمانی که آنها مورد هدف قرار گرفتند "ترکیه دولت جت های جنگنده و هواپیمای شناسایی".

رهبری نظامی کردستان عراق, یک منطقه خودمختار در عراق گفت: ترکیه مسئول این حمله به غیرنظامیان است.

"به نام شکار کردن اعضای حزب کارگران کردستان [معمولا شناخته شده به عنوان پ. ک. ک این است که یک فرد مسلح autonomist گروه مستقر در ترکیه] آنها [دولت ترکیه] هدفمند غیرنظامیان در Kuna Masi, رفت و آمد مکرر" گفت: Babakir Faqe سخنگوی وزارت نیروهای مسلح کردستان عراق (پیشمرگه).

فقط چند روز قبل از این حادثه ترکیه راه اندازی عملیات های مشترک تصفیه یی شناخته شده به عنوان پنجه عقاب و پنجه ببر با ایران در برابر پ. ک. ک در منطقه کوهستانی است که زین ترکیه و عراق. پنجه عقاب ملی راه اندازی شده بود در 15 ژوئن در حالی که پنجه ببر روی زمین توهین آمیز راه اندازی شده بود دو روز بعد. دولت عراق گزارش کرده است که پنج غیرنظامی کشته شده اند در این روز پس از شروع این کمپین.

دولت ترکیه می گوید که این اتهام بی اساس است و "تغذیه توسط پ. ک. ک تروریست تبلیغات". دولت بیشتر ادعا کرد که آن را "می پردازد توجه به ایمنی شهروندان در حالی که آماده سازی و اجرای تمام عملیات".



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن