راست متهمان محاکمه برای قتل German pro-مهاجر سیاستمدار

صادر شده در: 16/06/2020 - 16:09اصلاح: 16/06/2020 - 16:09 یک دادگاه آلمان شروع جلسه مورد سهشنبه در برابر دو ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

یک دادگاه آلمان شروع جلسه مورد سهشنبه در برابر دو راست گرایان متهم به قتل در منطقه سیاستمدار که سبک اجرای قتل شوکه کشور در سال گذشته است.

تبلیغات

والتر Luebcke عضو آنگلا مرکل حزب که رهبری دولت منطقه ای در کاسل منطقه مرکزی آلمان به ضرب گلوله کشته شد در ایوان خود را در تاریخ 1 ژوئن 2019 و درگذشت بعد از آن شب.

استفان ارنست, یک 46 ساله با اعتقادات قبلی به صورت خشونت آمیز و ضد مهاجر و جرایم توسط متهم به قتل و اقدام به قتل جدی آسیب جسمی و سلاح گرم جرائم.

دوم مرد که تنها به Markus H. چون از قوانین حریم خصوصی متهم با لوازم جانبی به قتل و شکستن سلاح گرم ،

خطوط تشکیل اواخر روز دوشنبه در خارج از فرانکفورت دادگاه منطقه ای که در آن دادگاه در حال وقوع است میان افزایش اقدامات امنیتی. محدودیت های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس معنی تنها تعداد کمی از خبرنگاران و اعضای عمومی قادر خواهد بود تا شاهد محاکمه.

دادستان ها می گویند ارنست و مارکوس H. هر دو حضور داشتند اکتبر 2015 تاون هال رویداد که در آن Luebcke در دفاع از دولت آلمان تصمیم به اجازه می دهد صدها نفر از هزاران نفر از پناهندگان به کشور است. یک ویدیو از Luebcke اظهارات به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در راست ترین محافل نقشه کشی های متعدد تهدید.

دادستان فدرال دیتر Killmer گفت: ارنست انگیزه بود "نژاد پرستی و بیگانه ستیزی."

هر دو مظنون به دنبال "یک قومی و فرهنگی همگن جامعه" گفت: Killmer.

در ماه ژانویه سال 2016 ارنست گفته چاقو عراق پناهندگی-سالک در پشت مجروح شدن قربانی ستون فقرات و قطع دو اعصاب. پلیس تنها مربوط به او به دلیل انگیزه سلاح سرد پس از پیدا کردن چاقو استفاده می شود در اختیار خود را زمانی که او دستگیر شد Luebcke به قتل در ماه ژوئن گذشته.

مقامات کشف متعدد غیر قانونی سلاح گرم است که ارنست به حال ذخیره شده در مکان های مختلف از جمله سه تپانچه دو اسلحه و دو تفنگ و مسلسل دستی و همچنین 1,400 گلوله.

ارنست در ابتدا گفته محققان او این قتل را انجام اما بعدا پس گرفت این ادعا است.

در طول محاکمه Luebcke همسر و دو پسر خواهد بود در حال حاضر به عنوان شرکت شاکیان به عنوان مجاز توسط قانون.

"من متقاعد شده است که آن را خونسرد موذی بزدلانه قتل با باطل انگیزه های" هولگر مت یک وکیل برای Luebcke خانواده به خبرنگاران گفت: در خارج از دادگاه.

دولت آلمان قول داد برای سرکوب راست افراط گرایی پس از Luebcke کشتار و حملات دیگر در سال گذشته هشدار داد که از آن شمار قابل توجهی تهدید امنیتی در کشور است.

این دادگاه قرار است به آخرین تا زمانی که حداقل اکتبر.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن