FBI رئیس می گوید: چین تهدید مخالفان در ما به زور آنها را به خانه

صادر شده در: 08/07/2020 - 04:02 FBI مدیر کریستوفر Wray در یکشنبه خواست چین متولد مردم در ایالات متحده به تما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

FBI مدیر کریستوفر Wray در یکشنبه خواست چین متولد مردم در ایالات متحده به تماس با FBI اگر مقامات چینی سعی کنید به آنها را وادار به بازگشت به چین تحت یک برنامه از اجبار است که او گفت: رهبری رئیس جمهور چین.

تبلیغات

ورای صادر شده غیر معمول تجدید نظر در یک آدرس به موسسه هادسون فکر می کنم تانک که در آن او تصریح کرد: آمریکا از اتهامات که چین با استفاده از جاسوسی سایبری و سرقت و باج گیری و به معنای دیگر به عنوان بخشی از یک استراتژی به جای ایالات متحده به عنوان غالب در جهان اقتصادی و فن آوری قدرت.

او گفت: یازدهم است "پیشگام" یک برنامه به نام شکار روباه با هدف قوی-مسلح کردن مردم دنیا در چین زندگی در خارج از کشور که به عنوان تهدید به بازگشت به خانه به منظور انتقاد از سکوت پکن سیاسی و حقوق بشر, سیاست.

خانواده های کسانی که حاضر به بازگشت در معرض تهدید هستند و برخی از آنها دستگیر شده در چین "برای اهرم," او گفت:

"صدها نفر از این روباه شکار قربانیان که آنها هدف زندگی می کنند در اینجا در ایالات متحده و بسیاری از شهروندان آمریکایی و یا دارندگان کارت سبز" او ادامه داد. "دولت چین می خواهد به زور آنها را به بازگشت به چین و چین تاکتیک برای به انجام رساندن این تکان دهنده است."

چینی سفارت بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در ورای آدرس. پکن را رد کرده است ایالات متحده به اتهام آن استخدام جاسوسی سایبری علیه ایالات متحده است.

Wray مربوط به یک مورد که در آن او گفت که دولت چین فرستاده "یک پیام آور" به دیدار یک خانواده در ایالات متحده از یک ناشناس هدف که نمی تواند واقع شود. فرستاده چپ یک پیام است که این هدف می تواند انتخاب بین بازگشت به چین و یا ارتکاب خودکشی Wray گفت.

"من می خواهم این فرصت را به یاد داشته باشید که اگر شما بر این باورند که دولت چین با هدف قرار دادن شما است که شما یک پتانسیل شکار روباه قربانی لطفا با رسیدن به محلی اف بی آی در زمینه دفتر," او گفت:.

Wray همچنین گفت که تقریبا نیمی از نزدیک به 5000 فعال ضد جاسوسی اف بی آی از موارد در حال حاضر در جریان هستند مربوط به چین است.

"ما در حال حاضر رسیده نقطه که اف بی آی در حال باز کردن یک چین جدید-مرتبط با ضد جاسوسی مورد در مورد هر 10 ساعت" Wray گفت در آدرس خود.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن