اف بی آی می گوید القاعده وابسته به عربستان تیرانداز در فلوریدا پایگاه نیروی دریایی

صادر شده در: 18/05/2020 - 20:52Modified: 18/05/2020 - 20:54 FBI cracked iPhone رمزگذاری سلطنتی عربستان نیروی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

FBI cracked iPhone رمزگذاری سلطنتی عربستان نیروی هوایی کارآموز که به کشته شدن سه آمریکایی ملوانان در یک ماه دسامبر در حمله آمریکا به پایگاه نیروی دریایی در فلوریدا و شواهد ارتباط او را به القاعده دادستان کل ویلیام Barr روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

تیرانداز ستوان دوم محمد سعید Alshamrani, 21 کشته شد با اجرای قانون در طول Dec. 6, 2019 حمله.

او در این پایگاه به عنوان بخشی از نیروی دریایی ایالات متحده برنامه های آموزشی طراحی شده برای ترویج لینک های خارجی با متحدان.

وزارت دادگستری موفق به باز کردن قفل رمز گذاری بر روی تیرانداز آیفون پس از شرکت اپل کاهش یافته است به انجام این کار بر خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی.

"اطلاعات از گوشی در حال حاضر ثابت شده ارزشمند" Barr گفت.

Barr به نام در کنگره به اقدام وادار اپل و دیگر شرکت های فن آوری برای کمک به سازمان های اجرای قانون از طریق رمزگذاری در طول تحقیقات جنایی ،

"اپل تصمیم عواقب خطرناک" Barr گفت. "بسیاری از شرکت های فن آوری که از طرفداران بسیاری با صدای بلند برای حکم ضد رمزگذاری و ... در همان زمان حاضر به جای رژیم های اقتدارگرا."

اپل بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. در ماه ژانویه گفت که در آن مشغول به کار بود با اف بی آی در تحقیقات.

"ما رد خصوصیات که اپل ارائه نشده اساسی کمک در پنساکولا بررسی" آن گفت: در آن زمان. "ما در پاسخ به آنها بسیاری از درخواست های پس از این حمله شده اند به موقع و کامل و در حال انجام است."

در ماه فوریه صوتی ضبط مسئله به از شورشیان اسلامگرای گروه القاعده در شبه جزیره عربستان (اتریش) مسئولیت این حمله کشنده اما از آن ارائه هیچ مدرکی وجود ندارد.

قبل از این تیراندازی که همچنین زخمی شدن هشت نفر تیرانداز نوشته شده در انتقاد از جنگ امریکا و به نقل از کشته القاعده اسامه بن لادن در رسانه های اجتماعی.

"شواهد ما شده اند قادر به توسعه ... نشان می دهد که Pensacola حمله شد و در واقع وحشیانه, اوج سال برنامه ریزی" FBI مدیر کریستوفر Wray گفت: در همان تماس و اضافه کرد که شواهد نشان داد Alshamrani شده بود رادیکال 2015.

Barr گفت: دولت سعودی نداشت پیشرفته هشدار از عکسبرداری است.

اما در ماه ژانویه به عربستان سعودی انصراف خود باقی مانده 21 کادتها از ما آموزش نظامی برنامه آورده و آنها را به عربستان سعودی پس از وزارت دادگستری تحقیقات نشان داد که برخی از آنها تا به حال دیده پورنوگرافی کودکان و یا به حساب های رسانه های اجتماعی حاوی افراطی اسلامی یا ضد آمریکایی محتوا.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن