ترس گسترش می یابد از طریق هنگ کنگ دموکراسی پس از امنیت قانون اعمال شده توسط چین

تبدیل شدن به یک ناظر ویروسی تصویری فیلم برداری در 30 ژوئن نشان می دهد یک زن در هنگ کنگ دیوانه وار پاره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399
ویروسی تصویری فیلم برداری در 30 ژوئن نشان می دهد یک زن در هنگ کنگ دیوانه وار پاره کردن دموکراسی پوستر و آگهی از جلو پنجره رستوران که در آن او کار می کند. این فیلم گویا از وحشت گسترش یافته است که از طریق مخالفان دولت پس از اجرای یک بحث امنیتی جدید قانون اعمال شده بر هنگ کنگ پکن.

یک فیلمساز مستند فیلم برداری این فیلم و ارسال آن را در توییتر در ژوئن 30. این نشان می دهد یک زن با پوشیدن یک ماسک و دستکش پاره کردن پوستر و آگهی دیوار در جلوی رستوران که در آن او کار می کند. یکی از دست نوشته آگهی که او در دست او می گوید: "آزادی".


"من راه رفتن در اطراف مونگ کوک و آمد در سراسر صحنه های افسرده از این هنگ کنگ کسی که شام میخورد از بین بردن اعتراض هنر و نشانه های گیر به خارج تنها چند ساعت پس از امنیت ملی قانون [بود] گذشت هنگ کنگ آزادی در حال مرگ هستند در زمان واقعی" توییتی فیلمساز مستند آرمان Dzidzovic.

رستوران شد و احتمالا بخشی از "زرد اقتصادی دایره" ساخته شده از کسب و کار است که آشکارا به حمایت از جنبش دموکراسی خواهی و کمک به معترضان به عنوان مثال ارائه آنها را با وعده های غذایی رایگان.

در روز سه شنبه شناخته شده رستوران زنجیره ای ریه مون کافه که مورد استفاده برای ارائه معترضان با وعده های غذایی رایگان اعلام کرد که آنها دیگر نمی خواهد وابسته دایره به دلیل جدید امنیت ملی قانون است.
 

یک قانون دیده می شود به عنوان آزادی-از بین بردن

که این قانون را تصویب توسط رئیس جمهور چین در ژوئن 30, جرم تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم و تبانی با سازمان های خارجی-- حمل یک پنالتی به زندگی در زندان است. قانون پرسیده خشم معترضان طرفدار دموکراسی, یک سال پس از اعتراضات گسترده علیه رئیس جمهور از هنگ کنگ و چین فشار برای تشدید گرفتن آن در نیمه خودمختار سرزمین است.

اعتراض به این قانون برگزار شد برای جولای 1; اما به طور کلی معترضان وحشت زده از سرکوب به نظر می رسید به عقب نشینی. هنگ کنگ سیاسی سازمان Demosisto که تاسیس شد توسط معترضان اعلام کرد که آن را منحل کند.

"پس از داخلی مذاکرات ما تصمیم به انحلال و پایان دادن به تمام فعالیت به عنوان یک گروه با توجه به شرایط."
 



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب