فدرال رزرو صندلی پاول می گوید ما چهره رکود شدید اما نه افسردگی

صادر شده در: 18/05/2020 - 04:32 ما در مواجهه با یک رکود شدید اقتصادی در میان همه گیر جهانی است, اما نمی خواه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

ما در مواجهه با یک رکود شدید اقتصادی در میان همه گیر جهانی است, اما نمی خواهد رنج می برند یکی دیگر از بزرگ و افسردگی را بهبود آغاز خواهد شد بعد از این سال فدرال رزرو صندلی جروم پاول گفت:.

تبلیغات

اقتصاد برتر دنیا قوی بود قبل از Covid-19 شیوع ضربه مانند یک فاجعه طبیعی باعث کسب و کار سراسر کشور خاموش شدن ناگهانی پاول گفت. و سیستم بانکی شده بود بازسازی شده قوی تر پس از بحران مالی جهانی.

داده ها نشان می دهد بیش از 30 میلیون شغل نابود شدند در ما به عنوان کسب و کار بودند توقیف در سراسر کشور در میان تلاش ها برای جلوگیری از گسترش ویروس.

آوریل تا ژوئن دوره های اقتصادی "خواهد بود بسیار بد است. وجود دارد می تواند کاهش در فعالیت های اقتصادی بزرگ افزایش در بیکاری" پاول گفت: CBS برنامه "60 دقیقه."

اما "وجود دارد برخی از تفاوت های اساسی" بین زمان بحران و رکود بزرگ قرن گذشته, او گفت:.

اقتصاد ایالات متحده می تواند "به راحتی" سقوط 20 تا 30 درصد در این سه ماهه و بیکاری می تواند اوج در 20 تا 25 درصد اما "این باید یک مقدار کوتاه تر رکود از شما را مرتبط با 1930s."

دیگر تفاوت کلیدی این است که به جای بالا بردن نرخ بهره فدرال رزرو کاهش میزان وام دهی به صفر و آماده است به آمده تا با راه های جدید برای حمایت از رشد پاول گفت.

رشد رزومه Q3

"من فکر می کنم وجود دارد فرصت خوبی است که وجود دارد می تواند رشد مثبت در سه ماهه سوم," او گفت:.

اما او هشدار داد ممکن است زمان برای بازگشت به حالت عادی و آمریکا را ممکن است بهبودی کامل بدون یک واکسن برای درمان Covid-19.

"من فکر می کنم شما خواهید دید اقتصاد بهبود می یابند به طور پیوسته از طریق نیمه دوم این سال" پاول گفت.

اما "این رفتن به یک در حالی که برای ما به عقب بر گردیم," او گفت:. "این می تواند کشش از طریق پایان سال آینده. ما واقعا نمی دانم."

مورد نیاز برای یک واکسن برای درمان این بیماری و قرار دادن یک توقف به coronavirus همه گیر پاول با تاکید بر اهمیت مصرف کنندگان به اقتصاد است.

"برای اقتصاد به طور کامل بهبود می یابند مردم را باید به طور کامل اعتماد به نفس و این که ممکن است باید به انتظار ورود واکسن" او گفت:.

فدرال رزرو با عجله در حتی قبل از اینکه اقتصادی مستندات به طور کامل در محل کاهش معیار نرخ وام و پمپاژ تریلیون دلار به سیستم مالی و اعطای وام به برنامه های حمایت از شرکت های کوچک و متوسط کسب و کار و دولت های ایالتی و محلی.

بانک مرکزی گفت: رئیس فدرال رزرو آماده است تا برای پشتیبانی از بازیابی.

اما او تکرار پیام خود که اقتصاد به احتمال زیاد باید بیشتر هزینه های دولت برای حمایت از کارگران و کسب و کار اجازه می دهد تا برای بهبود اقتصاد فراتر از حدود 3 تریلیون دلار در حال حاضر تصویب شده توسط کنگره است.

"اگر ما اجازه دهید مردم از کار برای مدت طولانی از زمان, اگر ما اجازه دهید کسب و کار موفق بی ارزش امواج از آنها وجود دارد می تواند در دراز مدت آسیب به اقتصاد است. بهبود کندتر خواهد بود," او گفت:.

"خبر خوب این است که ما می تواند به جلوگیری از که توسط ارائه پشتیبانی بیشتر در حال حاضر."

بحران "آمده است تا به سرعت و با چنین نیروی است که شما واقعا نمی توانید به کلمات قرار داده درد مردم احساس و عدم اطمینان آنها متوجه," او گفت: CBS.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب