بیمارستان و تخلیه: بخشی از فرانسه که در آن Covid-19 همچنان به خشم

صادر شده در: 30/06/2020 - 13:13بروز رسانی: 30/06/2020 - 13:13 هواپیماهای نظامی شروع به تخلیه Covid-19 بيمار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هواپیماهای نظامی شروع به تخلیه Covid-19 بيمار از گویان فرانسه روز یکشنبه در آخرین نشانه آن است که خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خارج از کشور در حال تلاش برای مقابله با افزایش تعداد coronavirus موارد است.

تبلیغات

بيماران گرفته شد در خصوص مجهز هواپیما به فرانسه سرزمین در کارائیب به منظور سهولت بار در گویان فرانسه خود بیمارستان.

"ما کاملا باید هر دو تقویت سیستم بهداشت محلی که ما انجام داده اند, اما همچنین بسیار به طور منظم اجازه می دهد تا بیماران به تخلیه خارج از گویان فرانسه گفت:" کلارا ده Bort مدیر کل منطقه خدمات بهداشتی و درمانی.

"البته این اجازه می دهد تا این بیماران به خوبی مراقبت از گرفته شده است, اما همچنین اجازه می دهد تا سیستم بهداشت و درمان برای نگهداری," او گفت:.

حدود 290,000 مردم گویان فرانسه واقع در شمال شرقی سواحل آمریکای جنوبی و دیگر مانند فرانسه سرزمین های خارج از کشور این است که بخشی جدایی ناپذیر از فرانسه است.

اما در حالی که بیشتر از فرانسه است که در حال حاضر با بهره گیری از آزادی های که آمده اند با پایان مستند اقدامات میان رو به کاهش از Covid-19 موارد در گویان تعداد بیماران مبتلا به ویروس فزاینده است.

از جمعه وجود دارد 3,270 موارد تایید شده در خاک افزایش 237 در 24 ساعت.

این وضعیت باعث شده است تا مقامات منطقه ای برای اقدام شدید.

همراه با تخلیه پزشکی, پرواز یک بیمارستان صحرایی راه اندازی شده است در پایتخت کاین به درمان غیر Covid بیماران به منظور آزاد کردن فضای بیشتر در دائم بیمارستان برای درمان کسانی که با ویروس در حالی که داوطلب کادر درمانی و تجهیزات فرستاده شده اند از سرزمین اصلی فرانسه است.

در ضمن مردم از گویان فرانسه قرار داده شده اند به عقب تحت مستند. کافه ها و رستوران ها بسته شده اند در حالی که سخت منع رفت و آمد در حال اجرا در سخت ترین-آمار مناطق و انتخابات محلی برگزار شد در سراسر فرانسه در روز یکشنبه شد و به تعویق افتاد.

گسترش ویروس قرار داده شده است در بخشی به گویان را به مرز برزیل است که در رتبه دوم بیشترین تعداد Covid-19 نفر در جهان در بیش از 1.3 میلیون.

گذرگاه اصلی بین گویان و برزیل, Saint-Georges-de-l'Oyapock پل در حال حاضر بسته شده است. اما مقامات می گویند کنترل حرکت در سراسر مرز یک چالش بزرگ است.

"گویان فرانسه است که در یک منطقه جغرافیایی بسیار تحت تاثیر Covid-19 ویروس. ما باید مرزهای ... است که بسیار آسان برای حفظ" گفت: Annick Girardin فرانسه وزیر برای خارج از کشور و سرزمین در سفر به گویان فرانسه سه شنبه گذشته.

"این آسان برای بستن یک پل, اما ما نمی تواند انجام دهد خیلی بیشتر از زمانی که ما می دانیم در طول مرزهای ما با همسایگان ما. این وضعیت سلامت در برزیل است که بسیار دشوار است و هنوز هم بسیار دشوار است برای برزیل است و در واقع تحت تاثیر قرار ما نیز هست."

این وضعیت در گویان فرانسه بدتر می تواند قبل از گرفتن بهتر با Covid-19 موارد نمی رود به اوج خود در اواسط ماه جولای.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن