پنج کشور ایالات متحده گزارش یک روز سوابق Covid-19 مرگ و میر

صادر شده در: 29/07/2020 - 04:32 پنج کشور ایالات متحده در جنوب و غرب گزارش یک روز سوابق coronavirus مرگ و میر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

پنج کشور ایالات متحده در جنوب و غرب گزارش یک روز سوابق coronavirus مرگ و میر در روز سه شنبه و موارد در تگزاس در گذشت 400,000 علامت گذاری به عنوان کالیفرنیا مقامات بهداشت گفت: Latinos ساخته شده تا بیش از نیمی از آن موارد است.

تبلیغات

آرکانزاس, فلوریدا, مونتانا و اورگان هر گزارش رکورد خوشه در مرگ و میر. در کالیفرنیا مرگ و میر افزایش 171 دولت بزرگترین افزایش از این بیماری همه گیر.

ایالات متحده تایید کرد که در سراسر کشور بیش از 1200 زندگی از دست داده بودند در روز سه شنبه یکی از بزرگترین و به روز افزایش می دهد پس ممکن است با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

کالیفرنیا مقامات بهداشت گفت: Latinos که فقط بیش از یک سوم از پرجمعیت ترین ایالت ها در حساب 56 درصد از Covid-19 عفونت و 46 درصد از مرگ و میر. موارد در حال افزایش در دره مرکزی کشاورزی منطقه با آن به شدت لاتین جمعیت قریب به اتفاق بیمارستان.

فلوریدا دیدم 191 coronavirus مرگ و میر در قبل از 24 ساعت بالاترین تک روز افزایش یابد و در عین حال دولت در بخش بهداشت و درمان گفت.

تگزاس اضافه شده بیش از 6000 مورد جدید در روز دوشنبه هل دادن کل آن به 401,477 با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. تنها سه ایالت دیگر - کالیفرنیا فلوریدا و نیویورک - بیش از 400,000 کل موارد. چهار هستند و پرجمعیت ترین ایالات آمریکا.

کالیفرنیا و تگزاس هر دو گزارش با کاهش کلی hospitalisations به عنوان دکتر Anthony Fauci بالا در ایالات متحده بیماری های عفونی, متخصص, دیدم, علائم افزایش می تواند اوج در جنوب و غرب در حالی که مناطق دیگر بودند در آستانه شیوع بیماری های جدید.

Fauci گفت: نشانه های اولیه نشان داد درصد مثبت coronavirus آزمون افزایش در اوهایو و ایندیانا, تنسی و کنتاکی.

معلمان اتحادیه دعوا

افزایش مرگ و میر در ایالات متحده و عفونت است ضعیف در اوایل امیدوار است این کشور, گذشته بود, بدترین بحران اقتصادی است که نابود کسب و کار قرار داده و میلیون ها نفر از آمریکایی ها کار می کنند.

روند سوخت تلخ بحث بر سر بازگشایی مدارس در هفته های آینده. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و اعضای دولت او را تحت فشار قرار دادند برای دانش آموزان به بازگشت به کلاس در حالی که برخی از معلمان و مقامات محلی به نام برای آموزش آنلاین.

"ما مبارزه خواهد کرد در همه جبهه ها برای ایمنی دانش آموزان و مربیان" Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا گفت: در طول اتحادیه مجازی کنوانسیون در روز سه شنبه. "این 11 ساعت; ما نیاز به منابع در حال حاضر."

در تگزاس, تگزاس سازمان آموزش و پرورش دولت ناظر عمومی آموزش و پرورش گفت: آن را انکار می کند کمک های مالی به مدارس است که تاخیر در کلاس های حضوری به دلیل سفارشات با محلی مقامات بهداشتی مرتبط با این بیماری همه گیر.

تگزاس دادستان کل کن Paxton ارشاد صادر شده است که مقامات بهداشتی تحمیل نمی "پتو" به مدرسه تعطیل برای coronavirus پیشگیری است. هر گونه تصمیم گیری است که به مسئولان مدرسه او گفت:.

محلی سلامت رهبران در بزرگترین مناطق شهری در تگزاس از جمله هوستون و دالاس به تازگی دستور تعویق در کلاس های حضوری.

در واشنگتن برخی از جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا تحت فشار قرار دادند پشت خود را در برابر حزب $1 تریلیون coronavirus امداد پیشنهاد روز پس از آن پرده برداری شد توسط رهبر اکثریت میچ مک کانل وزن در سهام ایالات متحده.

"من نه برای قرض گرفتن یکی دیگر تریلیون دلار" حزب جمهوری خواه و سناتور رند پل به خبرنگاران گفت:.

دموکرات ها را رد کرد این طرح به عنوان بیش از حد محدود در مقایسه با 3 تریلیون دلار پیشنهاد که به تصویب مجلس نمایندگان در ماه مه. برخی از جمهوری خواهان به نام آن بیش از حد گران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او پشتیبانی نمی کند و همه چیز را در مجلس سنا جمهوریخواهان coronavirus امداد قوانین را استادانه درست شده.

"نیز وجود دارد چیزهایی که من بسیار حمایت," او گفت: کاخ سفید جلسه. "اما ما می تواند مذاکره."

تهمت نیز groused مورد Fauci بالا تصویب رتبه بندی و شوخی "هیچ کس دوست دارد من" را به عنوان او در تلاش برای بهبود جایگاه خود را با رای دهندگان بیش از دست زدن به او از coronavirus بیماری همه گیر.

"این فقط می تواند شخصیت من گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن