سابق یک infielder Jorge متئو تست مثبت برای coronavirus

یک هفته پس از او معامله از یک را به Padres, infielder Jorge متئو آزمایش مثبت برای coronavirus.سن دیگو مدیر Jay

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

یک هفته پس از او معامله از یک را به Padres, infielder Jorge متئو آزمایش مثبت برای coronavirus.

سن دیگو مدیر Jayce Love گفت: متئو آزمایش مثبت در مصرف تست قبل از او گزارش شده به این تیم شده است و به ورزشگاه. متئو در حال تجربه علائم و خود منزوی.

اوکلند برخورد متئو به سن دیگو در 30 ژوئن برای یک بازیکن به نام.

خوش آمدید: چندین تیم استقبال بازیکنان که ممکن است در معرض coronavirus.

در بوستون سوم baseman رافائل Devers تمرین در Fenway پارک برای اولین بار از زمان Red Sox افتتاح اردوگاه تابستانی. Devers و نامشخص تعداد بازیکنان دیگر مشغول به کار بودند در نزدیکی کالج بوستون و پس از آزمایش منفی سه بار.

تگزاس اولین baseman رونالد گوزمان در زمین گم شده و پس از پنج روز از تمرینات است. اگر چه او در تاسیسات او نبود پاک برای تمرینات در حالی که هنوز رفتن را از طریق مصرف تست.

تنها تگزاس بازیکنان هنوز پاک نشده به شرکت در حال fielder جوی گالو و چپ دست برت مارتین هر دو از آنها تست مثبت است .

Las Vegas Aviators infielder Jorge Mateo keeps an eye on the game during the first Pacific Coast League championship series game against the Sacramento River Cats at Raley Field in Sacramento, Calif. on Wednesday, Sept. 4, 2019.

لاس وگاس هوانورد infielder Jorge متئو نگه می دارد یک چشم در این بازی در طول ساحل اقیانوس آرام قهرمانی سری بازی مقابل ساکرامنتو رودخانه گربه ها در Raley زمینه در ساکرامنتو, کالیفرنیا. چهار شنبه, سپتامبر. 4, 2019.

کریس کافمن / ویژه به کرونیکل

در کلیولند outfielder Franmil ریس پاک شد توسط تیم پزشکی کارکنان برای بازگشت به میدان بعد از جدا برای حضور در یک مهمانی بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

همچنین outfielder Delino DeShields جونیور که تست مثبت برای coronavirus سفر به کلیولند پس از او تا به حال یک تست منفی. او را آزمایش دوباره زمانی که او می رسد.

دفاع از آل قهرمان Astros شد بدون infielder الکس Bregman چرا که نتایج آزمون تاخیر شد.

خاکستری برای باز کردن برای لیورپول: Cincinnati مدیر دیوید بل انتخاب سانی خاکستری به خود باز بعد استارت. خاکستری دیگر دو روز باز شروع شد برای یک را در سال 2014 و 2015. او انداخت ترکیب 14 shutout نوبت در آن شروع می شود و یک پیروزی و بدون تصمیم گیری است.

به طور خلاصه: واشنگتن حداکثر Scherzer انداخت 48 رزین تیز تمرین در اتباع پارک. ... خلیج تمپا چارلی مورتون اجازه دو اجرا می شود و چهار بازدید بیش از چهار نوبت در یک بازی شبیه سازی شده در Tropicana زمینه است. چپی بلیک اسنل و رایان Shultz و right-hander ترور ریچاردز نیز تن به تن. ... در آتلانتا آدم دووال راه اندازی شد پیشنهاد خود را برای شروع کار زمانی که او به یک دو-اجرای هومر به برجسته بریوز' اولین مرحله.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب