سابق شهر, عضو شورای, West Roxbury, بومی, 'ویران' آبی زندگی می کند تجمع ماده

این نادان حساس تجمع بی احترامی به همه به خصوص سیاه و سفید ما همسایه ها و کشورهای همسایه از رنگ در West Roxbury

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

این نادان حساس تجمع بی احترامی به همه به خصوص سیاه و سفید ما همسایه ها و کشورهای همسایه از رنگ در West Roxbury. که تجمع همچنین تضعیف این ایده از پلیس حرفه ای و دلایل ما تماس افسران پلیس "بوستون بهترین".

وجود دارد بسیاری از پلیس در این محله که من دوست دارم و احترام و در نظر بگیرید دوستان. برخی از شما شناخته شده اند من از آنجایی که من بچه بودم. من با بسیاری از شما. من مربی ام و تدریس فرزندان خود را و شما مربی و تدریس معدن. به همین دلیل از آن ساخته شده من خیلی ناراحت به دیدن بسیاری از شما درگیر در چنین حساس شیرین کاری امشب.

قوانین و سیاست های این کشور در حال حاضر محافظت از پلیس. کار شما بسیار سخت است و من خدا را شکر شما با قرار دادن زندگی خود را در خط برای محافظت از صلح است. اما شما سپرده با مقدار زیادی از قدرت به انجام کار خود را. بنابراین من انتظار بیشتری از شما.

من می دانم که بسیاری از افسران پلیس بودند درگیر در امشب رالی.

برای کسانی که آن را نگران کننده نشان می دهد از قدرت سیاسی برای حفاظت از وضع موجود است. شما باید decrying خشونت پلیس و حمایت از حس مشترک اصلاحات ما ادارات پلیس. اما شما با استفاده از قدرت خود را در اعداد امشب به تعریف محله ما در راه است که نشان می دهد از جمله ناشنوایی تن از جمله ناآگاهی از بوستون تاریخچه و چنین عدم همدلی برای پدر و مادر و پدر و مادر از رنگ که به "بحث" با فرزندان خود که پدر و مادر هرگز به اند.

شما لازم نیست برای من صحبت می کنند و... صحبت نمیکنید برای West Roxbury.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب