چهار پلیس آمریکا افسران اخراج پس از مرگ غیر مسلح سیاه

صادر شده در: 27/05/2020 - 02:28 تصویری از یک دست به دستبند, سیاه, مرد در حال مرگ در حالی که یک مینیاپولیس اف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در:

تصویری از یک دست به دستبند, سیاه, مرد در حال مرگ در حالی که یک مینیاپولیس افسر زانو در گردن او برای بیش از پنج دقیقه برانگیخته تازه دیوانگی در ایالات متحده بیش از رفتار پلیس آمریکایی های آفریقایی تبار روز سه شنبه.

تبلیغات

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری اخراج چهار افسر پلیس پس از مرگ در بازداشت جورج فلوید روز دوشنبه به عنوان مظنون فشرده شد shirtless بازی بر روی یک خیابان مینیاپولیس, یک افسر زانو در گردن او.

"خود را به زانو در گردن من. من نمی توانم نفس بکشم... مامان. مادر," فلوید التماس کرد.

تماشاگران فیلم برداری صحنه به عنوان فلوید تصور می شود در 40s خود را به آرامی رشد کرد و سکوت و حرکت قادر به حرکت حتی به عنوان افسران به سخره او را به "دریافت و در ماشین دریافت کنید."

EN NW احمق ما شاهد 23H

فلوید به بیمارستان منتقل شد که او بعدها اعلام کرد مرده.

فری ابراز خشم به عنوان تماس های رز برای افسران بود تحت تعقیب برای قتل است.

"آنچه من دیدم این بود که اشتباه در هر سطح به او گفت:" از این ویدئو.

"برای پنج دقیقه ما تماشا به عنوان یک افسر فشرده زانو خود را به گردن یک مرد سیاه و سفید," فری گفت.

"سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام."

حقوق مدنی وکیل بن Crump گفت که او تا به حال حفظ شده است توسط Floyd خانواده.

Crump در بیانیه ای گفت که فلوید متوقف شده بود توسط پلیس بیش از یک جعل اتهام یک اتهام اغلب استفاده می شود برای نوشتن چک بد و یا استفاده از اسکناس جعلی برای خرید.

"این سوء استفاده بیش از حد و غیر انسانی استفاده از نیروی هزینه زندگی یک مرد بود که بازداشت توسط پلیس برای بازجویی در غیر خشونت آمیز و اتهام" او گفت:.

فلوید مرگ به یاد می آورد 2014 خفگی مرگ نیویورکر اریک گارنر توسط پلیس که بازداشت شده بود به صورت غیر قانونی به فروش سیگار.

'شر خالص'

مرگ او به کمک جرقه در سراسر کشور Black Lives Matter جنبش است.

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo کرد و گفت: تصویب این مورد به اف بی آی برای بررسی که می تواند آن را تبدیل به یک فدرال نقض حقوق مورد.

اما وجود دارد نصب خواستار افسران بازداشت اتهامات قتل.

"این است که شر خالص ایم" Nekima لوی آرمسترانگ یک آمریکایی آفریقایی, مینیاپولیس, حقوق مدنی, وکیل.

"همان کسانی که افسران نیاز به شارژ و محکوم به قتل" او گفت:.

فلوید مرگ می آید بر روی پاشنه از دو مرگ و میر ناشی از آمریکایی های آفریقایی تبار که پلیس درگیر میشوند.

در تاریخ 13 مارس در لوییویل سه سفید, کنتاکی, پلیس, مجبور, راه خود را به خانه یک زن سیاه پوست Breonna تیلور و شات خود را در مبارزه با مواد مخدر بررسی است.

و پلیس و دادستان در نیوبرانزویک گرجستان گفته تحت پوشش تا قتل یک جوان سیاه هل دهنده توسط فرزند یک بازنشسته محقق برای اجرای قانون محلی است.

پلیس گفته نکردن به مدت دو ماه یک ویدیو نشان دادن Ahmaud Arbery, 25, بودن دنبال کرد و سپس با یک تفنگ ساچمهای در روز روشن.

خانواده Arbery و تیلور نیز ارائه شده توسط Crump.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت: مینیاپولیس مورد نشان داد که پلیس آمریکا همچنان به استفاده از سخت درمان در آمریکایی های آفریقایی تبار متهم جزئی از اتهامات عنوان شده علیه.

"این غم انگیز, ویدئو نشان می دهد که چگونه کمی تغییر معنی دار پدید آمده برای جلوگیری پلیس از گرفتن جان مردم سیاه گفت:" آیتالله پلیس متخصص پیج فرناندز.

"حتی در مکان هایی مانند مینیاپولیس که در آن chokeholds فنی ممنوع, سیاه مردم را هدف قرار داده و توسط پلیس برای سطح پایین جرائم و به معرض بی دلیل خشونت های غیر ضروری" او در بیانیه ای گفت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن