فرانسه و ساحل رهبران tout پیشرفت در ضد جهاد کمپین

صادر شده در: 30/06/2020 - 18:14Modified: 30/06/2020 - 18:14 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیوست و از رهب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیوست و از رهبران پنج کشور در روز سه شنبه به سهام یک استراتژی جدید برای تشدید مبارزه با شورشیان جهادی در ساحل.

تبلیغات

جلسه در موریتانی سرمایه نوآکشوت رئیس جمهور بررسی یک کمپین است که آنها بوت در ماه ژانویه پس از یک رشته از reversals.

پس از بخشیده اند و همچنان به انجام تقریبا هر روز حملات اما آنها نیز تحت فشار از دست دادن یک کلید رهبر به یک حمله و جنگ داخلی با توجه به منابع امنیتی.

متفقین را "منتقل پویا" در ساحل, پاکسازی به خبرنگاران گفت: پس از مذاکرات و اضافه کرد که "پیروزی ممکن است با تشکر از تلاش های عرضه شده بیش از شش ماه گذشته."

قبلا رئیس جمهور موریتانی محمد ولد شیخ ال Ghazouani از این گفته شده بود "پیشرفت قابل توجهی" در مبارزه با جهادی هر چند هشدار می داد که پیشرفت بودند "کافی در نصب و چالش ها".

وی افزود: "خشونت extremisim در همه اشکال آن در ادامه به آمار در مناطق مختلف و... در حال گسترش است در یک نگرانی شیوه است."

فرانسه میزبان یک نشست در ماه ژانویه برای کمک به امن تر تعهد عمومی از بورکینافاسو, چاد و مالی و موریتانی و نیجر در یک زمان از تعمیق نگرانی در فرانسه پس از آن از دست داد 13 سربازان در سقوط یک هلیکوپتر.

شورش لگد در شمال مالی در سال 2012 در طی یک شورش توسط جدایی طلبان طوارق که پیشی گیرد و توسط جهادگران. با وجود هزاران نفر از سازمان ملل و نیروهای فرانسوی در این جنگ به کشورهای همسایه بورکینافاسو و نیجر تکان دهنده دشمنی بین گروه های قومی و تحریک ترس متحده بیشتر در جنوب.

هزاران نفر از سربازان و غیرنظامیان کشته شده اند و صدها هزار نفر از مردم مجبور به ترک خانه های خود و اقتصاد این سه کشور در حال حاضر در میان فقیرترین در جهان شده اند grievously آسیب دیده است.

پاکسازی وارد شده را برای یک روز دور سفر از اروپا برای نشست با نمایندگان سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا و اتحادیه اروپا در آن حضور داشتند. رهبران آلمان و اسپانیا و ایتالیا پیوست مذاکرات توسط لینک ویدئو.

این نشست نخستین بار است که Sahel متحدان جمع آوری کرده اند جسمی پس از شروع coronavirus بحران است.

'سه منطقه مرزی'

یکی از اولویت بود برای ارزیابی امور در "سه مرز منطقه" کانون از جهادگرایی که در آن مرزهای کشورهای نیجر و مالی همگرا.

فرانسه که اضافه شده 500 سرباز به آن Sahel ماموریت پس از این اجلاس در شهر پو است شرکت-پیشرو در مبارزات انتخاباتی در این منطقه هدف قرار دادن یک دولت اسلامی-گروه وابسته به رهبری ابو ولید al-Sahraoui.

در اوایل این ماه نیروهای فرانسوی در شمال مالی را با کمک هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا کشته Abdelmalek Droukdel سر از القاعده در مغرب اسلامی (AQIM).

و در یک توسعه جدید جهادگران به ترتيب مربوط به القاعده و دولت اسلامی (داعش) را درگیر چندین بار پس از شروع سال مالی و بورکینافاسو پس از فرمان روشن از یک دیگر به گفته کارشناسان امنیتی.

با وجود این مشکلات در ساحل اجرا ،

محلی ارتش ضعیف هستند مجهز شده و تحت بودجه گروه های حقوق بشر می گویند نیروهای نظامی به سرزنش برای صدها قتل و سوء استفاده از غیرنظامیان و در برخی مناطق حضور دولت تبخیر شده است.

سرسخت فرانسه متحد چاد هنوز به تحقق یک وعده برای ارسال نیروهای نظامی به سه منطقه مرزی و بسیار بوق و کرنا ابتکار عمل برای ایجاد یک مشترک 5,000-مرد G5 Sahel زور گیری ضعیف در حال پیشرفت است.

در مالی, خشم, در, ناامنی است سوخت نارضایتی بیش از coronavirus محدودیت و نتیجه انتخابات ایجاد یک بحران سیاسی برای رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita.

هر دو بورکینافاسو و نیجر با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا پایان سال سوخت و پرکن-نگرانی در مورد نتیجه.

پاکسازی و تاکید کرد که باید "به انجام بیشتر از نظر بازگشت دولت" به خصوص "در مالی در بورکینا در یک زمینه که ما می دانیم این است که بسیار پیچیده است."

در پاسخ به لابی از فرانسه, های نیروهای ویژه به نام Takuba شماره 310 مردان است mustering به کمک مالی به نیروهای نظامی است.

و در روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد رای دادند به اتفاق آرا به تمدید حکم از 13,000-سربازان MINUSMA نیروی حافظ صلح در مالی برای یک سال دیگر و تا 30 ژوئن 2021.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب