فرانسه تایید طرح برای شروع کاهش Covid-19 مستند, on May 11

نخست وزیر فرانسه Édouard فیلیپ در پنجشنبه دقیق خود را از طرح دولت برای کاهش Covid-19 حبس اقدامات در مارس 11,

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

نخست وزیر فرانسه Édouard فیلیپ در پنجشنبه دقیق خود را از طرح دولت برای کاهش Covid-19 حبس اقدامات در مارس 11, هشدار داد که خروج از مستند خواهد بود تدریجی و هدفمند به بنیادی تجدید حیات از شیوع ویروسی.

تبلیغات

نخست وزیر تایید کرد که ممکن است 11 می آغاز یک "مترقی" خروج از مستند پایان دادن به تقریبا دو ماه از سخت حبس برای فرانسه به 67 میلیون جمعیت قوی.

"دوشنبه آینده را علامت شروع یک فرایند تدریجی کشش بیش از چند هفته حداقل که اجازه خواهد داد که این کشور به ظهور به آرامی اما به طور پیوسته از مستند" فیلیپ یک کنفرانس خبری گفت ساعت پس از دولت قرار دادن نکات نهایی برای آن بسیار پیش بینی شده در نقشه راه.

بسیار تدریجی' روند Covid-19 مستند کاستن از شنبه شروع می شود می گوید: فرانسه PM

فیلیپ گفت: دولت به دنبال "اعتصاب تعادل بین حق ضروری سرگیری اقتصادی (...) زندگی و ضروری نیاز" برای اطمینان از ایمنی عمومی است. او گفت: خروج از مستند خواهد بود "متفاوت" با محدودیت برداشته شود به تدریج و متفاوت بین مناطق.

"در این کشور قطع شده است با ویروس در گردش خون با سرعت بیشتری در برخی از مناطق," او توضیح داد.

فرانسه PM رونمایی از یک نسخه به روز شده از دولت-رنگ کد نقشه تقسیم کشور بین مناطق قرمز به بالا-عفونت مناطق و مناطق سبز که در آن عفونت شده اند به طور قابل توجهی پایین تر است. نقشه طراحی شده است به عنوان یک مرجع برای مستند تسهیل اقدامات است.

"برخی از مناطق هنوز هم از دیدن یک فعال گردش ویروس و یا فشار زیادی در بیمارستان ها. کسانی که به عنوان طبقه بندی شده مناطق قرمز," فیلیپ گفت. "ما خواهد شد در پایان این مستند وجود دارد اما برخی از محدودیت ها را در محل باقی می ماند: مدارس بسته باقی خواهد ماند و پارک ها و باغ های عمومی است."

فوق العاده هوشیاری در پاریس منطقه

نخست وزیر گفت: هر دو از مقامات و مردم را به باقی می ماند "به خصوص هوشیار" در پرجمعیت پاریس, منطقه, یک منطقه قرمز "که در آن تعدادی از موارد است که رفتن به پایین اما همچنان بالا – بالاتر از ما برای امیدوار بود."

فراتر از پاریس منطقه اداری مناطق اطراف کاله استراسبورگ و دیژون نیز باقی خواهد ماند طبقه بندی شده به عنوان "مناطق قرمز".

هوشیاری لازم را به خصوص در پاریس بیشتر منطقه می گوید فرانسه فیلیپ PM

به عنوان بخشی از مرحله خروج از مستند, مدارس ابتدایی و اکثر کسب و کار — هر چند نه, کافه ها و رستوران ها — اجازه خواهد داشت برای بازگشایی به عنوان از آوریل 11, هر دو در قرمز و سبز مناطق. در دومی مناطق فیلیپ گفت: مدارس متوسطه کافه ها و رستوران ها ممکن است از اوایل ماه ژوئن اگر عفونت نرخ پایین باقی مانده است.

سالمندان و دیگر جمعیت های آسیب پذیر از جمله افراد با زمینه ای شرایط پزشکی را نمی توان محدود به خانه های خود پس از مارس 11 PM اضافه شده هر چند او توصیه احتیاط شدید.

"ما اعتماد مردم است که می دانم که آنها آسیب پذیر هستند به انجام آنچه لازم برای ایمن ماندن," او گفت:.

یک استثنا خواهد بود ساخته شده برای خارج از قلمرو صربستان و مونته نگرو که در آن "عفونت ها افزایش سریع" فیلیپ گفت و هشدار داد که این مستند خواهد بود طولانی مدت وجود دارد.

ماسک صورت اجباری

دولت خواست شرکت ها برای اطمینان از کارکنان می تواند در ادامه کار از خانه زمانی که امکان پذیر است و اگر نه, معرفی شیفت کاری برای جلوگیری از حمل و نقل تراکم و اطمینان فیزیکی فاصله.

صحبت پس از فیلیپ, وزیر حمل و نقل الیزابت برن گفت: ماسک صورت خواهد بود اجباری در حمل و نقل عمومی برای همه سن 11 یا بالاتر. مسافران سفر در طول یک ساعت یک عجله نیاز به حمل یک سند امضا شده او اضافه شده است.

به منظور به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله اقدامات حمل و نقل عمومی ارائه دهندگان عمل خواهد شد در حدود 50 درصد از ظرفیت مارس 11, متحمل شده اند, گفت:, و اضافه کرد که دولت امیدوار بود برای رسیدن به ظرفیت کامل در اوایل ماه ژوئن است.

پرداختن به یکی دیگر از موضوع حساس آموزش و پرورش, وزیر Jean-Michel Blanquer گفت: کودکان آغاز خواهد شد بازگشت به مهد کودک و مدارس ابتدایی از روز شنبه به صورت داوطلبانه است. کلاس خواهد بود محدود به 15 دانش آموزان در مدارس ابتدایی و 10 در مدارس مهد کودک.

Blanquer گفت: حدود یک میلیون دانش آموز خواهد بود رفتن به کلاس های درس در هفته آینده با اولویت داده شده به فرزندان پرسنل پزشکی و کلیدی دیگر کارگران و کسانی که با مشکلات یادگیری.

"همه معلمان خواهد بود در مدرسه," او اضافه شده است — یک تصمیم است که به احتمال زیاد به خشم بسیاری از معلمان که توصیف کرده اند به بازگشت به مدرسه به عنوان خطرناکی زودرس.

تردید عمومی

این بیماری همه گیر کوروناویروس را کشته است تقریبا 26,000 نفر در فرانسه از ماه مارس 1, هر چند تعداد hospitalisations و ICU موارد کاهش یافته است به طور پیوسته در هفته های اخیر.

مانند دیگر دولت ها در سراسر اروپا و فرانسه است که کشتی با معمای بهترین روش برای بلند مستند اقدامات است که باید کتک اقتصاد خود را در حالی که رفع موج دوم از سرایت.

بسته بندی تا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری فیلیپ گفت که دولت را ارزیابی مجدد در پایان ممکن است که آیا شرایط مناسب برای کاهش محدودیت های بیشتر — و یا اینکه برخی را باید بدهید ،

اگر عفونت ارقام "پایین ماندن ما خواهد بود قادر به حرکت به مرحله بعدی ما قادر خواهید بود برای باز کردن مناطق جدید," او گفت:. "اما اگر آنها را تغییر ندهید اگر آنها را افزایش می دهد ما باید به در نظر گرفتن آینده سلول اقدامات است."

برنامه های دولت برای باز کردن قفل کشیده اند آتش از منتقدان که می گویند گیج کننده و زودرس است. در خصوص مخالفت با قانون گذاران و برخی از کارشناسان این پرسش را مطرح نکات مدارس بازگشایی و فعالیت گسترده و استفاده از حمل و نقل عمومی و دشوار محدودیت است که در ادامه به تحت تاثیر قرار مناطق کمتر آسیب دیده توسط ویروس.

دولت نیز تحت فشار عمیقا تردید است.

با توجه به Odoxa-Dentsu مشاوره نظرسنجی منتشر شده توسط فرانسه اطلاعات در چهارشنبه 58 درصد از افراد مورد بررسی اعتماد ندارند دولت برای اجرای موفق مستند خروج از برنامه. بیش از دو سوم این باور مدارس قادر خواهد بود برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان و معلمان و 74 درصد می گویند حمل و نقل عمومی را نمی توان امن (از جمله 80 درصد در منطقه پاریس).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب