فرانسه را تقبیح 'غیر قابل قبول' درمان Uighurs در چین

صادر شده در: 21/07/2020 - 18:35 پاریس روز سه شنبه گفت: حبس از اقلیت های قومی و مذهبی در چین غربی سین کیانگ م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

پاریس روز سه شنبه گفت: حبس از اقلیت های قومی و مذهبی در چین غربی سین کیانگ منطقه است "غیر قابل قبول" و خواستار آن شدند که پکن اجازه دهید مستقل حقوق بشر ناظران بازدید از این منطقه است.

تبلیغات

حقوق گروه ها و کارشناسان تخمین می زنند که بیش از یک میلیون قومی Uighurs و دیگر ترک زبان اقلیت شده اند گرد به یک شبکه ای از اردوگاه های اقامت اجباری.

"فرانسه است که از نزدیک زیر تمام خاطرات رله توسط مطبوعات و از طریق حقوق بشر سازمان" وزیر امور خارجه Jean-Yves le Drian گفت: مجلس.

"با توجه به اطلاعاتی که ما به عنوان خوانده شده و یا وجود دارد حبس در اردوگاه برای Uighurs توده سرنشینان ناپدید شدن, مجبور, کار, مجبور sterilisations تخریب اویغوری میراث" Le Drian گفت.

"همه این اقدامات غیر قابل قبول است. ما در محکوم کردن آنها بصورتی پایدار و محکم" اضافه Le Drian باعث تشویق حاضران در مجلس.

او گفت: فرانسه می خواستم چین اجازه می دهد تا دسترسی به کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر است.

نظرات خود را به عنوان تنش بین غرب و چین در حال افزایش بیش از یک شدیدی جدید امنیتی در هنگ کنگ و نصب مخالفان به استفاده از محصولات ساخته شده توسط شرکت چینی غول هواوی.

در اوایل این ماه به ما سیلی تحریم ارشد مقامات چینی خواستار پایان دادن به "وحشتناک" سوء استفاده از Uighurs و در روز دوشنبه در لیست سیاه 11 شرکت های چینی به اتهام همدستی در سرکوب.

روز یکشنبه وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab متهم پکن از "ناخالص فاحش نقض حقوق بشر".

پکن با رد هر گونه تخلف و گفت Uighurs حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و اعمال تحریم های تلافی جویانه در سه سناتور آمریکا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن