فرانسه اعزام رایگان Covid-19 ماسک صورت برای 7 میلیون نفر در میان مشکلات نگرانی

صادر شده در: 23/07/2020 - 15:07اصلاح: 23/07/2020 - 15:08 ماسک صورت الزامی در فرانسه که از روز شنبه در بسته ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

ماسک صورت الزامی در فرانسه که از روز شنبه در بسته فضاهای عمومی با مجرمین موضوع به یک €135 خوب است. و در حالی که این واقعیت از پوشیدن یک ماسک به مانع گسترش coronavirus نیست مسئله سیاسی در فرانسه که آن را تبدیل به در برخی از کشورهای جدید و ناگهانی بار مالی از جوراب زنانه ساقه بلند در پایه تجهیزات حفاظتی آمده است برای بحث. به عنوان یک نتیجه از 40 میلیون ماسک در این پست برای هفت میلیون که دولت در نظر بیشترین نیاز.

تبلیغات

گروه های مصرف کننده و ضد فقر انجمن ها و جناح چپ احزاب سیاسی به طور یکسان صدا زنگ در این هفته بیش از هزینه های بالای پوشش در فرانسه به عنوان بسته فضاهای عمومی مانند فروشگاه ها قابل دسترس شد به هر کسی unequipped. امانوئل پاکسازی خطاب این موضوع در روز سه شنبه حمایت دولت را به کمک فقیرترین اما توقف کوتاه از جای پای این لایحه برای همه. "این است که نه به دولت و مالیات دهندگان -- پرداخت به صورت ماسک... برای همه, تمام وقت" رئيس جمهور فرانسه گفت: TF1 در روز سه شنبه. "بنابراین من فکر می کنم آن را باید باقی می ماند اجتماعی-کمک سیاست," او اضافه شده است.

وزیر بهداشت Olivier Véran روز چهارشنبه در تشریح رئیس جمهور تعهد گفت: سراسیمگی از ماسک می تواند از طریق پست به خارج "در عرض فقط چند روز". "ما خواهد شد ارسال 40 میلیون قابل شستشو ماسک برای عموم مردم قابل استفاده 30 بار هر, برای تزیین هفت میلیون فرانسوی افرادی که در خط فقر و... را در چنین راهی به نیست که نیاز به هیچ گونه تشریفات از آنها" Véran گفت. "بدیهی است که فرانسه را ترک خواهد کرد هیچ کس قادر به تجهیز خود را با ماسک," او گفت:. وزیر همچنین اشاره کرد که دو میلیون نفر از مردم فرانسه با سلامت آسیب پذیری خواهد خود را ببینید فولاد ماسک "100 درصد" پرداخت توسط بیمه بهداشت عمومی.

هزینه برای خانواده ها

دولت در حال حاضر مجموعه ای از یک حد بالایی بر قیمت فولاد ماسک در €0.95 هر ماسک های اندازه گیری است که تمدید شده است از طریق به ژانویه 2021. اما در این هفته وزیر دارایی Bruno Le Maire توافق کردند که "که در واقع می تواند نشان دهنده یک هزینه قابل توجهی را برای برخی از خانواده ها".

فرانسه روزانه Le Parisien در روز دوشنبه منتشر شده آمار و ارقام تاکید این هزینه برای یک خانواده چهار. حسابداری به صورت دو ماسک برای هر نفر در هر روز یک ماه را عرضه فولاد ماسک آمد به 228 یورو است. با استفاده از ماسک قابل شستشو به جای آمد و به 96 یورو در ماه است.

بهداشت عمومی از بازیکنان ابراز برخی نگرانی بیش از مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز است. "هزینه این اندازه گیری [ساخت ماسک الزامی] حتی اگر آن را ضروری است negligeable برای شهروندان" Jean-Paul همون که سران فرانسه فدراسیون پزشکان گفته L'Express.

به عنوان قانون جدید را به اثر در دوشنبه چپ La France Insoumise رهبر Jean-Luc Mélenchon در زمان این فرصت را به اشاره است که حزب خود را به نمایندگان مجلس پیشنهاد کرده بود یک لایحه به ماسک رایگان در اوایل آوریل 28. "اگر ماسک الزامی است و آنها باید آزاد باشد" او در توئیتر خود نوشت. "بیا LREM رای مفید برای یک بار!" وی افزود: با اشاره به پاکسازی را اکثریت La République en Marche ،

این CLCV گروه مصرف در روز دوشنبه با صدور فراخوان برای "کمک های مالی از 50 € در هر ماه و در هر فرد" به فقیرترین خانواده ها برای دیدار با نیاز به اجباری ماسک صورت.

"مردم نباید مجبور به انتخاب بین حفاظت از خود و تغذیه خود را. اجباری, ماسک بله! رایگان بیش از حد!" توییتی توماس پرتس از Conféderation Nationale du Logement, ضد فقر گروه استدلال می کنند که ماسک رایگان "باید هنجار" با توجه به آنها یک "بهداشت عمومی ابزار".

ویروس 'تعداد خوب نیست'

رئیس علمی پنل ارائه مشاوره به دولت در Covid-19 مسائل نیز پیشنهاد مهم برای کمک به تامین هزینه بیماری همه گیر-مبارزه با اقدامات است. در اظهارات به RMC-BFMTV در سه شنبه, Jean-François Delfraissy اشاره کرد که کروناویروس "اعداد خوب نیست [در فرانسه] آنها نگران کننده" حتی اگر "هیچ یک از شاخص های است که کاملا قرمز است."

Delfraissy گفت: اجباری جدید ماسک قانون بود "ضروری" خواستار آن را "قابل توجه برای دیدن که فرانسه را از دست داد اصلی مفاهیم فاصله از بزرگ حرام است." او همچنین گفت که او نگران بود در مورد "ترین مخاطره آمیز جمعیت" اشاره کرد که در حومه شمال پاریس متراکم و کمتر از ثروتمند, Seine-Saint-Denis بخش بوده است "بیشتر متاثر از بخش های دیگر". او گفت: مقامات بهداشتی مشغول به کار بودند به "تسهیل دسترسی به آزمون" به منظور "ارائه آنها را ساده تر و کاملا رایگان" و گفت: این موضوع از ماسک رایگان و تست شده بحث خواهد بود که بر روی میز قرار داده در روز آمد".

در چهارشنبه گذرد Pécresse رئیس Ile-de-France منطقه (بیشتر پاریس منطقه که شامل Seine-Saint-Denis), مشخص شده قصد دارد به ارائه رایگان ماسک به خیریه گروه ها و دانش آموزان است. "این است که یک بودجه بزرگ برای خانواده ها به خرید ماسک هر روز. به همین دلیل Ile-de-France منطقه در جریان است برای اطمینان از ماسک رایگان برای همه انجمن خیریه که با همکاری منطقه," او گفت: فرانسه 2. "هنگامی که دوباره مدرسه شروع می شود ما خواهد شد مراقبت از دانش آموزان و ارائه دو [شستشو] پارچه ماسک" به هر یک از منطقه "500,000 دانش آموزان دبیرستان".

در حالی که پاکسازی گفت: نبود نقش فرانسه مالیات دهندگان را انتخاب کنید تا تب از ماسک رایگان برای همه بدون در نظر گرفتن معنی خود را از رئیس جمهور را نشان می دهد وجود خواهد داشت مقدار زیادی از هزینه های دولت در ماه های آینده به بنیادی coronavirus بحران است. "نقش ما ما فرانسوی ها و اروپایی ها است به امن ما سهام در دوره به تولید —آیا توان از ماسک برای عموم ماسک برای سرپرستان — اما همچنین فن های دارویی و محصولات ما نیاز دارند و ما ظرفیت تولید یک واکسن" پاکسازی گفت.

(با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن