اعلام برنامه برگزاری دور نهایی انتخابات محلی در ماه ژوئن و یا تکرار در ژانویه

صادر شده در: 21/05/2020 - 01:08اصلاح: 21/05/2020 - 01:08 دولت فرانسه است و با توجه به برگزاری دور نهایی انتخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

دولت فرانسه است و با توجه به برگزاری دور نهایی انتخابات شهرداری در پایان ماه ژوئن یا redoing از انتخابات به طور کامل در ژانویه 2021 نخست وزیر ادوارد فیلیپ گفت: همه رهبران حزب در روز چهارشنبه.

تبلیغات

از 35,000 شهرها و روستاها که فرانسه شمارش حدود 30000 در حال حاضر انتخاب شهردار خود در دور اول. اما بسیاری از فرانسوی شهرهای بزرگ در میان 5,000 باقی مانده از جمله پاریس و لیون و مارسی.

فیلیپ گفت: انتخابات می تواند تنها برگزار می شود در پایان ماه ژوئن اگر شرایط اطراف coronavirus همه گیر اجازه می دهد آن است که هیچ تصمیم نهایی ساخته شده بود به گفته رهبران حزب.

به تعویق افتادن فراتر از ژوئیه 1 نیاز به لغو نتایج انتخابات برگزار شده در ماه مارس برای شهرستانها که انتخاب شهردار در دور اول و سازماندهی جدید رای گیری.

دور اول بود و فقط دو روز قبل از شروع در سراسر کشور مستند به سردرگمی بسیاری به عنوان فیلیپ سپس گفت: رای گیری خواهد شد و حتی به او اعلام کرد تمام کافه ها سینما و غیر ضروری مغازه ها خواهد دید تا اطلاع ثانوی.

فرانسه چهارمین بدترین آمار کشور از نظر مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus. آن مستند آغاز شده و به سهولت در هفته گذشته.

"اکثر شرکت کنندگان در حمایت از رای گیری در 28 ژوئن" سر از میانه UDI, پارتی, Jean-Christophe لاگارد گفت, عصر ایران, درخواست برای به تعویق افتادن رای گیری به 2021.

این سازمان از دور دوم در پایان ماه ژوئن "است گزینه مورد نظر, به نظر می رسد" گفت: رهبر حزب سوسیالیست Olivier Faure.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب