فرانسه نزدیک تمام وقت بالا جدید Covid-19 عفونت، می بیند افزایش در بستری در بیمارستان

صادر شده در تاریخ: 02/09/2020 - 20:39 مقامات بهداشتی فرانسه از ۷۰۱۷ مورد جديد تائيد شده کروناویروس در روز چها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 02/09/2020 - 20:39

مقامات بهداشتی فرانسه از ۷۰۱۷ مورد جديد تائيد شده کروناویروس در روز چهارشنبه خبر دادند که به شدت از رقم روز سه شنبه ۴۹۸۲ مورد بالا رفت و سومين بار از آغاز شيوع بيماری که روزانه تیلی بالاتر از ۷۰۰۰ مورد ايستاده است. تعداد بیماران بستری شده و با عجله به مراقبت های ویژه نیز رو به افزایش است.

تبلیغات
ادامه

مقامات بهداشتی فرانسه در بیانیه ای اعلام کردند که تقریباً یک پنجم بخش های فرانسه - یا مناطق اداری - تحت تأثیر «گردش فعال این بیماری» قرار گرفته اند.

میانگین متحرک هفت روزه عفونت های جدید که گزارش بی نظمی ها را صاف می کند، در رکورد ۵۶۳۴ ایستاد و برای چهارمین روز متوالی بالاتر از آستانه ۵۰۰۰ باقی ماند، در مقابل پایین ۲۷۲ در ۲۷ مه - دو هفته پس از آن که مقامات یک قفل دو ماهه را لغو کردند.

تعداد تجمعی موارد هم اکنون در مجموع ۲۹۳٬۰۲۴ مورد است.

تعداد افرادی که برای Covid-19 بستری شده اند، در حالی که هنوز هم به خوبی زیر قله 14 آوریل خود را از 32،292، تا 28 در روز چهارشنبه رفته است، در مجموع 4،632. برای پنجمین روز متوالی رو به افزایش بوده است که دنباله ای از ماه آوریل تاکنون در حال افزایش است.

مقامات همچنین افزایش تعداد بیماران در مراقبت های ویژه را ثبت کردند: ۲۲ بیمار جدید که در مجموع به ۴۴۶ نفر رسیدند، به مراتب پایین تر از رکورد ۸ آوریل ۷۱۴۸ نفر اما برای ششمین روز متوالی افزایش یافت.

تعداد افرادی که در فرانسه بر اثر عفونت های کوید-۱۹ جان خود را از دست داده اند، ۲۵ نفر به ۳۰۶۸۶ نفر افزایش یافته است.

(فرانسه 24 با رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب