فرانسه تعهد 15 میلیارد یورو کمک برای بخش حمل و نقل هوایی

صادر شده در: 09/06/2020 - 11:19Modified: 09/06/2020 - 11:19 دولت فرانسه ارائه خواهد شد 15 میلیارد یورو ($16.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

دولت فرانسه ارائه خواهد شد 15 میلیارد یورو ($16.9 میلیارد دلار) برای حمایت از این کشور در صنعت حمل و نقل هوایی است که با چکش و مسافرت محدودیت های اعمال شده برای بلانت coronavirus همه گیر وزیر دارایی Bruno Le Maire روز سه شنبه گفت.

تبلیغات

"ما در حال اعلام یک وضعیت اضطراری برای نجات ما صنعت هوانوردی به طوری که می توان آن را رقابتی تر" Le Maire گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس.

"اگر ما تا به حال به مداخله حق دور یک سوم از مشاغل در این بخش خواهد ناپدید شده اند... که حدود 100,000 300,000 مستقیم و غیر مستقیم شغل در بخش," او اضافه شده است.

جنوب غربی فرانسه در شهر تولوز به مقر پان اروپایی ساز هواپیما ایرباس است که برای دهه ها حمایت کرده است صدها نفر از تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در منطقه است.

اما سفارشات خشک شده اند تا به عنوان شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان و هشدار به آنها در مواجهه با فاجعه به عنوان چشم انداز برای سفر باقی می ماند بسیار نامشخص به عنوان COVID-19 بحران می کشد تلفات خود را.

دولت در حال حاضر اعلام کرد که Air France-KLM که شده 1.8 میلیارد یورو ضرر در سه ماهه اول را دریافت هفت میلیارد یورو وام یا از یا حمایت دولت است.

که پول اجازه خواهد داد که آن را به رفتن را از طریق با خرید 60 هواپیمای ایرباس A220 هواپیما و 38 مسافت های طولانی A350 جت.

دولت فرانسه و عربستان و همچنین داسو حمل و نقل هوایی تالس و Safran خواهد شد کمک 200 میلیون یورو به هر یک صندوق کوچک و اواسط اندازه شرکت به طور خاص برای کمک به آنها را به سرمایه گذاری در کربن-کاهش فن آوری.

این طرح همچنین شامل 1.5 میلیارد یورو به خار تحقیقات در آینده "کربن خنثی هواپیما" در طول سه سال آینده با هدف داشتن هواپیما عملیات 2035, Le Maire گفت.

وزیر دفاع فلورانس Parly که با حضور در کنفرانس مطبوعاتی در کنار وزیر محیط زیست الیزابت برن گفت: 600 میلیون یورو از برنامه ریزی سفارشات نظامی خواهد بود شتاب از جمله خرید سه هواپیمای ایرباس A330s که تبدیل خواهد شد به سوختگیری هواپیما و هشت کرکل حمل و نقل نیروهای نظامی هلیکوپتر.

نظامی را نیز سفارشات خود را محفوظ کوچک و اواسط اندازه شرکت به 100 میلیون یورو برای توسعه نور نظارت هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین "حصول اطمینان از 1300 شغل برای سه سال آینده" Parly گفت.

برای حمایت از بخش حمل و نقل هوایی می آید پس از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی وعده داده شده هشت میلیارد یورو برای بخش خودرو با تمرکز بر توسعه بازار خودرو الکتریکی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب