فرانسه پروب نسل کشی در رواندا مشکوک 'در بر داشت پنهان در Orléans'

صادر شده در: 25/07/2020 - 19:04 فرانسه باز کرده است تحقیقات اولیه به اتهام جنایت علیه بشریت مرتکب شده توسط ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه باز کرده است تحقیقات اولیه به اتهام جنایت علیه بشریت مرتکب شده توسط رئیس سابق رواندا اطلاعات نظامی در این کشور نسل کشی سال 1994 یک روز پس از او گزارش نشد پنهان در فرانسه.

تبلیغات

ضد ترور دادستان تایید افتتاحیه روز جمعه از رسیدگی به Aloys Ntiwiragabo که شرح داده شده توسط سازمان ملل متحد-حمایت دادگاه برای نسل کشی در رواندا به عنوان یکی از "معماران" از سال 1994 کشتار بیش از 800,000 مردم بسیاری از آنها قومی توتسی.

در جمعه, فرانسوی, تحقیقی, سایت Mediapart منتشر گزارش, گفته, آن را تا به حال دنبال کردن رییس سابق در حومه Orléans حدود 100 کیلومتری جنوب غربی پاریس.

با وجود اتهام نقش در قتل عام Ntiwiragabo در حال حاضر تحت تعقیب دادگاه جنایی بین المللی برای رواندا با توجه به یک منبع قضایی فرانسه به نقل از AFP. اینترپل فرانسه و رواندا نیز کاهش یافته است و حکم دستگیری سال پیش.

کشف خود ادعا نگهداری می آید به سختی دو ماه پس از دیگری مظنون به نسل کشی معمار Felicien Kabuga دستگیر شد در خارج از پاریس. Kabuga که طفره رفت پلیس در کشورهای مختلف برای 25 سال است که متهم به تامین مالی از نسل کشی است.

Kabuga خواسته بود برای یک محاکمه در فرانسه با استناد به ضعیف بهداشت و ادعا ملل متحد دادگاه در آفریقا خواهد بود مغرضانه علیه او و احتمالا به مقامات رواندا. او درخواست تجدید نظر رد شد.

فرانسه مدت طولانی است که شناخته شده به عنوان یک محل برای مخفی شدن می خواستم برای نسل کشی مظنون و محققان در حال حاضر ده ها تن از موارد در جریان است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب