فرانسه دوباره باز می شود تضاد منافع پروب به پاکسازی است رئیس ستاد کولر

صادر شده در: 25/06/2020 - 03:44ویرایش: 25/06/2020 - 03:44 محققان بازگشایی تضاد منافع پروب به رئیس جمهور امان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

محققان بازگشایی تضاد منافع پروب به رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را رئیس ستاد الکسیس کولر, روی خود لینک کلیک کنید برای ایتالیا و سوئیس حمل و نقل غول کارشناس ارشد منابع به خبرگزاری فرانسه گفت در روز چهارشنبه.

تبلیغات

اولیه تحقیقات جنایی با جرایم اقتصادی دادستانی کاهش یافته بود در ماه اوت سال گذشته باعث کمپین گروه Anticor به فایل مدنی شکایت.

روز دوشنبه بررسی دادستانی به توافق را تا Anticor شکایت منابع گفت: تایید گزارش های تحقیقی سایت Mediapart.

به عنوان یک ارشد عمران بنده در وزارت اقتصاد قبل از پاکسازی انتخابات در سال 2017 کولر ادعا شده است به کار کرده اند در مورد مسائل مربوط به کشتی سازی STX فرانسه که در آن کارشناس عمده مشتری.

کارشناسی ارشد تاسیس شد و توسط میلیاردر عموزاده کولر و کولر خود پیوست و این شرکت به عنوان مدیر امور مالی در سال 2016 در حالی که در ادامه به کار به عنوان یک مشاور در پاکسازی ریاست جمهوری مبارزه است.

دو سال پیش پلیس حمله کردند و وزارت اقتصاد به عنوان بخشی از تحقیق به کوهلر که او نیز پاکسازی الانبار از کارکنان در وزارت بین 2014 و 2016.

ریاست جمهوری را رد کرده است او دستیار چیزی اشتباه است.

پاکسازی تایید شده در سال گذشته است که او تا به حال شناخته شده از کولر را در روابط خانوادگی که انتصاب او در سال 2014 و افزود که کولر بود و نه درگیر در کارشناسی ارشد مرتبط با تصمیم گیری پس از آمدن روی.

اواخر روز چهارشنبه ریاست جمهوری توصیف بازگشایی این تحقیقات به عنوان یک "به صورت خودکار نتیجه" از Anticor شکایت واصل شده گفت: قضات خواهد مورد نظر با "استقلال کامل".

چپ مخالفان اغلب متهم به پاکسازی سابق سرمایه گذاری بانکدار بودن بیش از حد نزدیک به رهبران کسب و کار.

اتهامات علیه کولر اضافه کردن به لیست تحقیقات حقوقی به پاکسازی متحدان -- از جمله ریچارد فران که پا به پایین به عنوان وزیر مسکن به دلیل حمله به یک ملک معامله است اما در حال حاضر مجلس.

کولر نیز شده بود در مورد سوال یک کاوشگر به یک رسوایی مربوط به پاکسازی سابق محافظ Alexandre بنللا و مجلس سنا کمیسیون تحقیق گفت: آن مشکوک کولر تا به حال نکردن اطلاعات در این مورد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب