فرانسه آماده به آینه انگلستان قرنطینه در بازدید

صادر شده در: 23/05/2020 - 10:48بروز رسانی: 23/05/2020 - 10:48 فرانسه تاسف بریتانیا تصمیم به اعمال قرنطینه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه تاسف بریتانیا تصمیم به اعمال قرنطینه در مردم ورود از سرزمین اصلی اروپا و آمادگی خود را برای اعمال متقابل اقدامات فرانسه AFP به نقل از خبرگزاری وزارت کشور عنوان کرد و گفت در روز جمعه.

تبلیغات

بریتانیا وزیر کشور Priti پاتل گفت در روز جمعه او را معرفی COVID-19 قرنطینه برای ورود مسافران از خارج از کشور از تاریخ 8 ژوئن اندازه گیری است که شرکت های هواپیمایی هشدار داده اند را نابود صنعت است.

تمام ورود بین المللی از جمله بازگشت انگلیسی ها مورد نیاز خواهد بود برای خود جدا برای 14 روز و ارائه جزئیات که در آن آنها خواهد ماند به مقامات.

"در حال حاضر ما در گذشته اوج این ویروس ما باید اقدامات برای محافظت در برابر وارداتی موارد باعث تجدید حیات این بیماری کشنده" پاتل گفت: در یک کنفرانس خبری.

او گفت: کسانی که نقض قرنطینه در انگلستان می تواند جریمه 1000 پوند ($1,218) و نقطه چک خواهد بود انجام شده توسط بهداشت و مقامات مرزی.

قرنطینه اقدامات نه خواهد شد به کسانی که از جمهوری ایرلند و همچنین معافیت برای حمل و نقل رانندگان حرفه ای پزشکی و کارگران فصلی کشاورزی.

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان در بریتانیا انجام چند آزمایش و بررسی بر روی بازدید کنندگان با قرنطینه تنها محدود به ورود از چین در آغاز شیوع بیماری است.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن