فرانسه سوابق فرزند اول مرگ و میر از بیماری نادر مربوط به Covid-19

صادر شده در: 15/05/2020 - 14:34بروز رسانی: 15/05/2020 - 14:38 A nine-year-old boy مرده است در فرانسه از یک ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

A nine-year-old boy مرده است در فرانسه از یک بیماری نادر تصور می شود مربوط به coronavirus پزشک خود در روز جمعه گفت: اولین مرگ در کشور به عنوان شبیه کودک مرگ و میر در حال بررسی در نیویورک و لندن است.

تبلیغات

کودک مرده پس از یک "آسیب عصبی مربوط به یک ایست قلبی" گفت: فابریس میشل سر از اطفال, مراقبت ويژه در لا Timone بیمارستان در مدیترانه شهرستان بندر مارسی.

که آزمایش مثبت برای coronavirus دریافت درمان در بیمارستان به مدت هفت روز و درگذشت در شنبه دکتر گفته.

در سه هفته گذشته چندین کشور باید موارد گزارش شده از کودکان مبتلا به یک بیماری التهابی با علائم مشابه به کسانی که از یک بیماری نادر کاوازاکی بیماری. دانشمندان بر این باورند که مربوط به Covid-19.

لندن بیمارستان کودکان گفت: 14-year-old boy با هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی مرده بود از بیماری و تا به حال آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

در نیویورک فرماندار اندرو کومو گفت: سه کودک در این کشور کشته و بیش از 100 نفر بودند قرار گرفت.

بیماری که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به نام multisystem التهابی سندرم در کودکان (MIS-C) برای اولین بار منتشر شده در بریتانیا در اواخر ماه آوریل است.

"ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که باید مراقبت و یا در حال مراقبت از بیماران با سن کمتر از 21 سال سن نشست MIS-C باید معیار گزارش موارد مشکوک به محلی خود دولت یا سرزمینی وزارت بهداشت گفت:" CDC.

این معیارها شامل تب های متعدد ملتهب ارگان ها است که باعث بیماری شدید نیاز به بستری شدن در بیمارستان یک تایید فعال یا اخیر coronavirus عفونت و عدم وجود دیگر قابل قبول باعث می شود.

پزشکان درمان کودکان مبتلا به این بیماری را گزارش کرده اند علائم شامل خارش و درد شکم ورم ملتحمه و قرمز و یا متورم شدن زبان.

شده اند وجود دارد 125 موارد گزارش شده در فرانسه بین 1 مارس و آوریل 12 با توجه به کشور و آژانس بهداشت عمومی. بيماران سنین در بازه زمانی از یک تا 14.

التهاب عروق خونی و آسیب قلبی هستند "بسیار برجسته تر" در موارد مشکوک به مرتبط بودن Covid-19 در مقایسه با کلاسیک کاوازاکی بیماری فرانسه آژانس بهداشت عمومی خبر داد.

میشل این اطفال پزشک در مارسی تاکید کرد که این بیماری نادر است. کودکان باید به دکتر مراجعه کنید در صورتی که تب بیش از دو روز و علائم همراه است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن