فرانسه رکورد کمترین Covid-19 روزانه مرگ و میر در شش هفته

صادر شده در: 03/05/2020 - 20:10ویرایش: 03/05/2020 - 21:42 تعداد افرادی که در اثر عفونت کروناویروس در فرانسه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

تعداد افرادی که در اثر عفونت کروناویروس در فرانسه افزایش 135 به 24,895 روز یکشنبه بالاترین افزایش روزانه از مارس 22, دولت, داده ها نشان داد.

تبلیغات

یکشنبه روزانه شمارش Covid-19 تلفات مشخص شده یکی دیگر از افت قابل ملاحظه پس از 166 ثبت یک روز پیش از آن.

وزارت بهداشت گفت تعداد زیادی از مردم در مراقبت های ویژه واحد کاهش یافت و به 3,819 از 3,827 در روز شنبه را برای 25 روز متوالی.

تعداد زیادی از مردم در بیمارستان با کروناویروس نیز کاهش یافت و دوباره به 25,815 از 25,827 ادامه بی وقفه سقوط پس از بیش از دو هفته است.

مقامات بهداشت قبلا هشدار داده است که در روزهای یکشنبه گزارش داده از خانه های پرستاری است که اغلب به تاخیر افتاد و منجر به گرفتن تا در طول هفته.

فرانسه تنظیم شده است برای کاستن از محدودیت های اعمال شده در مارس 11 زیر سخت در سراسر کشور مستند بود که اعمال شده در مارس 17.

با این حال دولت تصمیم گرفته است برای گسترش یک "وضعیت اضطراری برای بهداشت" اعمال شده برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس به مدت دو ماه تا تاریخ 24 جولای.

قرنطینه سردرگمی

یک پیشنهاد را به مجلس در روز دوشنبه می گوید قصد دارد در این ماه به آسانسور اضطراری برای بهداشت عمومی آغاز شد که در مارس 24, خواهد "بود زودرس" و "می تواند یک خطر شیوع" تشدید.

"ما در حال رفتن به مجبور به زندگی با ویروس در حالی که" وزیر کشور کریستف Castaner گفت: پس از جلسه کابینه در روز شنبه.

این لایحه همچنین میسازد قرنطینه شرایط را برای مردم آمدن به فرانسه از خارج از کشور اگر شده است وجود دارد سردرگمی قابل توجهی که به عنوان مسافران محدودیت اعمال خواهد شد.

فرانسه وزیر بهداشت در ابتدا گفت: همه مسافران به فرانسه از جمله شهروندان فرانسوی, بازگشت به خانه را اجباری دو هفته قرنطینه و ممکن است انزوا پس از ورود.

اما ریاست جمهوری فرانسه روز یکشنبه گفت: قرنطینه قوانین اعمال را به بازدید کنندگان از آمدن از اتحادیه اروپا و کشورهای شنگن "صرف نظر از ملیت خود را".

ریاست جمهوری اضافه شده است که قوانین برای دیگر مسافران خواهد بود روشن توسط وزارت خارجه فرانسه "در روزهای آینده".

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب