فرانسه بیش از ۱۰٬۰۰۰ مورد کوید-۱۹ را در ۲۴ ساعت برای اولین بار ثبت کرد

صادر شده در تاریخ: 12/09/2020 - 20:09 مقامات بهداشتی فرانسه روز شنبه از ۱۰۵۶۱ مورد جديد تائيد شده کويد-۱۹ در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 12/09/2020 - 20:09

مقامات بهداشتی فرانسه روز شنبه از ۱۰۵۶۱ مورد جديد تائيد شده کويد-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند که رکورد جديد روزانه در حالی است که اين تعداد برای اولين بار در صدر ده هزار مورد قرار گرفت.

تبلیغات
ادامه

رقم رکورد روز شنبه پس از آن منتشر شد که ژان کاستک نخست وزیر فرانسه روز جمعه هشدار داد که در فرانسه «بدتر شدن آشکاری» از گسترش کوید-۱۹ وجود داشته است که «شدت آن را کاهش نداده است» و «چند ماه است که هنوز با ما خواهد بود».

رکورد قبلی ۹۸۴۳ عفونت جديد روز پنجشنبه گزارش شده بود.

با وجود این تجدید حیات در موارد، کاست هیچ محدودیت بزرگ جدید را اعلام نکرد و گفت هدف فرانسه این است که «از یک قفل عمومی اجتناب کند» و موفق شود از طریق دوری اجتماعی، ماسک پوشی و آزمایش رمپ شده با ویروس زندگی کند.

کاست گفت دولت او آزمایش سریع Covid-19 را برای موارد اولویت اجرا خواهد کرد و این قدرت را در اختیار مقامات محلی قرار خواهد داد تا برخی از کسب و کارها ساعات افتتاحیه را کاهش دهند.

کاستک در یک بیانیه تلویزیونی در پاریس گفت: «بدتر شدن روشن» در فرانسه از گسترش کوید-۱۹ وجود دارد که «از شدت پایین نگفته است» و «تا چند ماه هنوز با ما خواهد بود».

اما او هیچ گونه محدودیت بزرگ جدید را اعلام نکرد و گفت هدف فرانسه «اجتناب از یک قفل عمومی» و موفقیت در زندگی با این ویروس از طریق دوری اجتماعی، ماسک پوشی و آزمایش رمپ شده است.

کاست گفت دولت او آزمایش سریع Covid-19 را برای موارد اولویت اجرا خواهد کرد و این قدرت را در اختیار مقامات محلی قرار خواهد داد تا برخی از کسب و کارها ساعات افتتاحیه را کاهش دهند.

شورای دفاع اين کشور روز جمعه برای بحث در باره اقدامات جديد برای قطع گسترش ويروس تشکيل جلسه داد، در حالی که کارشناسان می گويند بايد اقدامات سختی برای قطع اصلاح در موارد انجام شود.

ژان فرانسوا دلفرایس که ریاست هیئت علمی مشاوره دولت فرانسه در مورد مسائل کروناویروس را بر عهده دارد، روز چهارشنبه گفت که دولت «موظف خواهد بود تعداد مشخصی از تصمیمات دشوار را اتخاذ کند... در هشت تا 10 روز آینده در اکثر".

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن