فرانسه حاضر آمازون Covid-19 صندوق اضطراری درخواست

صادر شده در: 04/05/2020 - 16:42بروز رسانی: 04/05/2020 - 16:42 فرانسه کار وزارت روز دوشنبه با رد درخواست توسط

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه کار وزارت روز دوشنبه با رد درخواست توسط آمازون برای بودجه اضطراری به پرداخت کارکنان خود را در طول coronavirus بحران پس از این غول خرده فروشی بسته آن انبارها بیش از یک دادگاه فرانسه حکم به سفارش این شرکت به ارائه تنها کالاهای اساسی تا سلامت خود را از پروتکل های تجدید نظر شد.

تبلیغات

وزارت گفت: آمازون فرانسه خواسته بود به بهره مندی از coronavirus بحران بودجه که در مورد پوشش 84 درصد خالص پرداخت برای کارگران رو اخراج موقت به خاطر یک قطره در کسب و کار.

آمازون فرانسه تایید آن به دنبال بودجه برای پوشش حقوق برای برخی از 10000 کارکنان در آن شش اصلی توزیع در کشور است.

خرده فروش آنلاین قفل شده در یک نبرد با اتحادیه های کارگری است که می گویند به اندازه کافی انجام شد برای کاهش خطر سرایت به کارکنان مشغول به کار در مجاورت نزدیک به روند سیل سفارشات در میان سراسر کشور مستند دیدم که مغازه های سنتی توقیف.

ماه گذشته یک دادگاه تجدید نظر تایید حکم که به شدت محدود و آمازون عملیات و دستور مدیریت به بررسی اقدامات ایمنی. دادگاه گفت که تنها محصولات دیجیتال و تجهیزات دفتری و اداری مواد غذایی, پزشکی و محصولات مراقبت شخصی می تواند تحویل داده و در عین حال.

اما آمازون گفت که غیر ممکن است برای مطابقت با منظور و به طور کامل تعطیل شش سایت از اواسط مارس تا آوریل 5, هر چند آن را حفظ کامل پرداخت برای کارکنان.

همه فرانسوی تحقق مراکز بسته

"تصمیم اخیر توسط دادگاه ورسای بدیهی است که تاثیر بر ما فرانسوی عملیات... به عنوان یک نتیجه, ما ثبت کند که شرکت های دیگر در فرانسه بهره برده اند از" شرکت در بیانیه ای گفت.

"ما تدارکات عملیات از لحاظ فنی پیچیده و دادگاه و جریمه نقدی از 100 ، 000 یورو ($109,000) برای هر مورد تخلف بدان معنی است که حتی اتفاقی حمل و نقل غیر مجاز محصولات سفارش از 0.1 درصد از کل می تواند منجر به بیش از یک میلیارد یورو جریمه در هر هفته ،

بزرگترین خرده فروش آنلاین رو نصب موشکافی به عنوان آن را مرتب افزایش سفارشات آنلاین در طول دولت مستندات برای جلوگیری از این بیماری همه گیر و کارکنان ایمنی و فرانسه تبدیل به یک میدان نبرد.

فرانسه تنها کشوری که در آن آمازون دارای بسته تمام آن به اصطلاح تحقق مراکز پس از اتحادیه شکایت کرده است که آنها هنوز هم بیش از حد شلوغ و ثبت یک چالش قانونی.

'کاملا رسوا'

اتحادیه های کارگری به نام آمازون درخواست برای اشتغال کمک "کاملا رسوا" کرد و شرکت برای گرفتن در اطراف دادگاه با انجام فرانسوی سفارشات از آن دیگر انبارها در اروپا است.

ده ها تن از کارکنان به حال صحنه تعطیل در سایت های مختلف قبل از حکم به تقاضا بهتر محل کار حفاظت در طول Covid-19 شیوع.

آمازون گزارش هفته گذشته که با وجود افزایش سفارشات در سراسر جهان به دلیل ویروس مستندات خود سود 29 درصد کاهش یافته است در سه ماهه اول این سال به $2.5 میلیارد دلار به دلیل Covid-19 هزینه های از جمله اقدامات لازم برای "نگهداری کارکنان امن".

این شرکت در فرایند جذب برخی 175,000 بیشتر کارکنان برای مقابله با افزایش تقاضا است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب