فرانسه قوانین را 'در مجموع مستند" در مورد Covid-19 موج دوم

صادر شده در: 08/07/2020 - 16:36 دولت فرانسه روز چهارشنبه گفت این بود girding برای امکان افزایش coronavirus م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

دولت فرانسه روز چهارشنبه گفت این بود girding برای امکان افزایش coronavirus موارد در ماه های آینده, اما نمی خواهد پاسخ به هر گونه شیوع جدید با یکی دیگر از مستند در سراسر کشور.

تبلیغات

"هدف من این است که برای آماده سازی فرانسه برای موج دوم ممکن است در حالی که حفظ ما در زندگی روزانه ما اقتصادی و زندگی اجتماعی" نخست وزیر جدید ژان کستکس در مصاحبه ای گفت: در RTL تلویزیون.

"اما ما در حال رفتن به تحمیل یک مستند مانند یکی از ما در ماه مارس گذشته به دلیل ما آموخته ام... که اقتصادی و انسانی عواقب از مجموع مستند فاجعه" او گفت:.

به جای هر گونه تعطیلی کسب و کار و یا اقامت در خانه دستور خواهد بود "هدفمند" به مناطق خاص است.

"Coronavirus است که هنوز هم در اینجا" کستکس هشدار داد و اضافه کرد که او را به سفر روز یکشنبه به فرانسه در آمریکای جنوبی قلمرو گویان فرانسه است که در وضعیتی وخیم از افزایش موارد است. مقامات 124 گزارش موارد جدید در خاک در روز سه شنبه, آوردن مجموع به حدود 5,200 و دولت اعزام ده ها تن از کارگران بهداشت و درمان از سرزمین اصلی به عنوان به خوبی به عنوان یک بیمارستان صحرایی.

فصلی تاثیر ناشناخته

سر از فرانسه در بهداشت عمومی آژانس ژروم Salomon گفت: مقامات پیش بینی موج دوم Covid-19 موارد "این پاییز یا زمستان امسال" بسته به فصلی که تاثیر نامشخص باقی مانده است.

"آنچه که ما را به درک این است که این بیماری همه گیر را تجدید حیات اساسا بستگی به رفتار ما," او در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لو فیگارو است.

حتی به عنوان میلیونها نفر از مردم آماده شدن برای استراحت در طول تعطیلات تابستان فصل, Salomon خواست اجتماعی ادامه داد و فاصله و استفاده از ماسک صورت "به ویژه در مکان های شلوغ و در داخل".

فرانسه به پایان رسید آن دو ماه از مستند, on May 11. تنظیم اصول پشت اقدامات دولت در یک سخنرانی در آوریل 28, کستکس را سلف Édouard فیلیپ تاکید کرد که "ما باید به زندگی با ویروس". او مورد ستایش قرار داد این مستند با اشاره به یک مطالعه نشان می دهد که سلول مانع "70,000 مرگ" در فرانسه اضافه کرد که آن "اثرات مثبت هرحال اثرات منفی آن".

اما او استدلال کرد که "طولانی مستند" را "پیامدهای منفی" از جمله "کودکان رفتن به مدرسه" یک "فقدان" بازدید بین خانواده و دوستان و عدم سرمایه گذاری". این همه قرار دادن اقتصاد در خطر "سقوط از هم جدا" فیلیپ گفت.

به عنوان کارمند مسئول از کاهش فرانسه مستند در زمان کستکس به نظر می رسد را تا حدودی دیدگاه های مختلف در تجدید سلول اقدامات است. در یک گزارش منتشر شده در مارس 11, او استدلال کرد که فرانسه باید در نظر بگیرید "امکان اورژانس تجدید نظر" در مورد افزایش موارد است.

'حفاظت از مردم'

کستکس نامگذاری شد توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی هفته گذشته منجر به یک دولت جدید وظیفه سازماندهی این کشور بهبودی از آن بدترین سلامت و بحران اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است.

میلیاردها یورو وعده داده شده برای سرمایه گذاری و همچنین اقدامات برای محدود کردن ضرر و زیان کار در یک اقتصاد در انتظار به کوچک شدن بیش از 10 درصد در این سال است.

"ما در حال رفتن به محافظت از مردم, اما بالاتر از همه, ما در حال رفتن به سرمایه گذاری در محیط زیست تحول در کشور ما بازیابی" کستکس گفت.

او همچنین تایید کرد او افزایش یافته بود پیشنهاد افزایش دستمزد و افزایش بودجه برای کارکنان بیمارستان در حدود 1 میلیارد €در مذاکرات با اتحادیه های این هفته را در مجموع به رقم 7.5 میلیارد دلار ($8.5 میلیارد دلار).

اما رهبران اتحادیه می گویند که آسانسور ماهانه پرداخت برای پرستاران و تکنسین ها و دیگران در خط مقدم مبارزه با کروناویروس تنها €180 یک ماه به مراتب کمتر از تقاضا برای یک €300 بالا می برد.

شیوع کشته شدن نزدیک به 30000 نفر در فرانسه پس از اولین موارد گزارش شده در ژانویه.

برخی از منتقدان از کستکس فعلی استراتژی شامل Covid-19 استدلال می کنند که در طولانی مدت مستندات کمک خواهد کرد که اقتصاد در دراز مدت و همچنین صرفه جویی در زندگی می کند. یک مطالعه توسط موسسه تکنولوژی ماساچوست منتشر شده در مارس 31 یافت که در آخرین بیماری همه گیر به جهان توسط طوفان 1918-1919 آنفولانزای اسپانیایی شهرهای ایالات متحده که در آن مستندات و اجتماعی فاصله به طول انجامید و طولانی ترین انجام می شود بهتر است از لحاظ اقتصادی به طور کلی پس از بیماری خود را اجرا کرده بود ،

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن