فرانسه تنظیم برای بلند تر Covid-19 محدودیت: آنچه شما نیاز به دانستن به صورت فاز 2

صادر شده در: 01/06/2020 - 13:03بروز رسانی: 01/06/2020 - 13:03 فرانسه را وارد فاز دوم آن از مستند کاهش در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه را وارد فاز دوم آن از مستند کاهش در روز سه شنبه پس از اولیه شل شدن محدودیت در مارس 11, عنوان رمان شیوع کروناویروس در ادامه به کاهش در کشور با توجه به آمار رسمی.

تبلیغات

"آزادی در نهایت تبدیل شدن به قانون و محدودیت استثنا" نخست وزیر Édouard فیلیپ به خبرنگاران گفت: روز پنجشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی ارائه قوانین جدید.

فاز 2 شامل بازگشایی کافه ها و رستوران ها در این به اصطلاح سبز مناطق که در آن ویروس است که حداقل به طور فعال در گردش و همچنین پارک ها و رستوران تراس در پاریس و بلند کردن اجسام از محدودیت در مورد سفر به خارج از شعاع 100 کیلومتر.

بیش از 28000 نفر کشته در فرانسه به عنوان یک نتیجه از Covid-19 اگر چه تلفات را صعود کند شده است به طور قابل توجهی. بیمارستان مرگ و میر از این ویروس افزایش 31 روز یکشنبه به 18,475 به 11th متوالی افزایش روزانه زیر 100. تعداد coronavirus آلوده به بیماران در بخش مراقبت های ویژه (1,319 در یکشنبه) بازگشت نزدیک به سطح گذشته در 20 مارس. به طور کلی بیش از 14,000 coronavirus بیماران باقی می ماند در بیمارستان است.

هیچ بیشتر در مناطق قرمز'

فرانسه coronavirus رنگ نقشه ریخته است قرمز است. قبلی نقشه های مورد استفاده برای تعیین وسعت اولیه مستند مصاحبه در مارس 11, نشان داد یک نوار گسترده ای از این کشور به شمال شرق در دلالت مناطق که در آن رمان coronavirus شد به طور فعال در گردش به عنوان مخالف به سبز است.

امروز تنها سه سرزمین – Ile-de-France است که نشان دهنده بیشتر پاریس منطقه و همچنین در خارج از کشور در مناطق آسیا و اقیانوسیه در اقیانوس هند و گویان فرانسه که همسایگان برزیل – برجسته در نارنجی معنابخش مستند, کاهش, وجود دارد, بیش از سه هفته بعد خواهد بود "کمی بیشتر محتاط".

پارک ها و باغ بازگشایی

پس از بسیار شایع هفته طولانی اختلاف بین پاریس شهردار Anne Hidalgo دولت فرانسه و پارک ها و باغ ها در پایتخت آغاز شد, بازگشایی بیش از آخر هفته. هیدلگو تا به حال نام خود را همچنان بسته شدن یک "بهداشت عمومی" موضوع تاکید تناقض اجازه می دهد پاریسی به استفاده از مترو و سالن در سن quaysides در حالی که جلوگیری از دسترسی به فضاهای سبز.

خوردن و نوشیدن

کافه ها و بارها و رستوران ها که توقیف سراسر کشور در نیمه شب در مارس 14 میان شیوع مجاز به بازگشایی به مشتریان از روز سه شنبه با جداول فاصله حداقل یک متر از هم جدا.

شرایط خواهد بود سخت تر اما در نارنجی مناطق که در آن تنها در فضای باز تراس در دسترس خواهد بود به مشتریان صندلی. پاریس متعهد شده است که اجازه می دهد تا کسب و کار به دست درازی در پیاده رو خیابان ها و فضاهای پارکینگ درآمده است.

بیشتر مدارس بازگشایی

مدارس که باقی مانده بسته در مناطق پس از اولیه مستند, کاهش, خواهد شد مجاز به بازگشایی در سراسر کشور از روز سه شنبه. دبيرستان بود که تا کنون باقی مانده بسته در سراسر کشور نیز آغاز خواهد شد بازگشایی درهای خود را. سخت سلامت پروتکل در محل باقی می ماند برای مدارس به کودکان بازگشت در میان ادامه اپیدمی معنی اعداد بازگشت هر کلاس در هر روز داده شده باقی می ماند قابل ملاحظه ای محدود است.

حمل و نقل

ملی خدمات راه آهن SNCF خواهد شد که در آن تخته سنگ بلیط در دسترس برای فروش از اواسط ماه ژوئن در فرانسه وزیر حمل و نقل یکشنبه اعلام کرد. TGV قطار دیده بود هر صندلی ساخته شده در دسترس نیست در نظم اجتماعی را حفظ فاصله اما کسانی که صندلی محدودیت خواهد بود در حال حاضر کاهش یافته است, Jean-Baptiste Djebbari گفت BFMTV.

حمل و نقل عمومی در متراکم و هنوز هم نارنجی بیشتر پاریس منطقه باقی مانده محدود در طول ساعت شلوغی تا "حداقل 22 ژوئن" به مسافران با یک گواهی نامه از کارفرمایان خود را توجیه سفر.

تجمعات عمومی

تجمع بیش از 10 نفر باقی می ماند محدودیت در فضاهای عمومی.

Coronavirus برنامه

این StopCovid افزار گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود با شروع سه شنبه. بلوتوث-بر اساس برنامه اجازه می دهد تا به کاربران اطلاع داده می شود اگر آنها شده اند در نزدیک و پایدار تماس (کمتر از یک متر برای بیش از 15 دقیقه) با کسی که آلوده به ویروس coronavirus.

فرهنگ و ورزش

استخرهای شنا, ورزشگاه, پارک های تفریحی, تئاتر و سالن های کنسرت را مجاز به بازگشایی شروع سهشنبه در مناطق سبز و از 22 ژوئن در نارنجی مناطق.

سینما خواهد بود و مجاز به بازگشایی سراسر کشور در 22 ژوئن.

مرز

مرز محدودیت در محل باقی می ماند تا ژوئن 15, اما فرانسه در حمایت از بازگشایی آنها را از آن پس "باید به وضعیت سلامت اجازه انجام این کار بدون یک دوره قرنطینه برای ورود مسافران از کشورهای اروپایی".

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن