فرانسه برای مبارزه با شاهدانه با استفاده از €200 در نقطه جریمه

صادر شده در: 25/07/2020 - 17:10 پلیس فرانسه خواهد شروع به هدف قرار دادن کاربران از مواد مخدر به ویژه حشیش با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

پلیس فرانسه خواهد شروع به هدف قرار دادن کاربران از مواد مخدر به ویژه حشیش با on-the-جریمه نقطه شروع در ماه سپتامبر نخست وزیر ژان کستکس در روز شنبه اعلام کرد.

تبلیغات

نقطه جریمه 200 یورو ($233) تست شده در چندین شهر فرانسه در هفته های اخیر و در حال حاضر اعمال می شود در سراسر کشور کستکس گفت: حاکم کردن یک decriminalisation شاهدانه.

یک قانون قدمت آن به سال 1970 اجازه می دهد تا برای استفاده از مواد مخدر به مجازات تا یک سال زندان و جریمه به 3,750 € اما تعداد کمی از کاربران در واقع زمان زندان.

مردم فرانسه در حال پیشرو در اروپا مصرف کنندگان حشیش و نگه دارید شماره سه نقطه برای استفاده از کوکائین است.

اندازه گیری های جدید را ساده سازی روش های پلیس توسط "تحمیل مجازات بدون تاخیر", کستکس گفت: در سفر به جنوب شهرستان بندر زیبا و خواهد بود یک ابزار کارآمد در برابر فروش امتیاز اجرا شده توسط فروشندگان مواد مخدر "که در حال غذا خوردن دور در محلات".

اگر پرداخت در عرض دو هفته خوب خواهد بود به کاهش 150 یورو خواهد شد اما افزایش به 450 یورو مگر در مواردی که حل و فصل در 45 روز.

حرکت افتخارات مبارزات انتخاباتی تعهد توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی که گفت: نقطه جریمه باید مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری از جرائم است که اغلب تا پایان مجازات غیرمنتظره در دادگاه.

تعداد 15 و 16 ساله که بستری اخیر استفاده از شاهدانه بالاتر بود در فرانسه بیش از هر کشور دیگر اروپایی در سال 2015 بررسی منتشر شده توسط اروپایی نظارت مرکز مواد مخدر و اعتیاد یک آژانس اتحادیه اروپا.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن