فرانسه برای بازگشت باقی مانده از 24 جنگجویان کشته شده در دوران استعمار الجزایر

صادر شده در: 02/07/2020 - 16:10ویرایش: 02/07/2020 - 16:10 رئیس جمهور الجزایر Abdelmadjid Tebboune در روز پنج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

رئیس جمهور الجزایر Abdelmadjid Tebboune در روز پنج شنبه گفت: فرانسه بازگشت باقی مانده از 24 مبارزان مقاومت که کشته شدند در طول آن استعمار از شمال کشور آفریقایی است.

تبلیغات

"در عرض چند ساعت الجزایر نظامی هواپیما را به پرواز در از فرانسه و زمین در Houari Boumediene فرودگاه بین المللی با باقی مانده از 24 (عضو) از مقاومت مردمی" Tebboune گفت: در طول یک مراسم نظامی.

Tebboune گفت: برخی از باقی مانده متعلق به "رهبران" جنبش مقاومت که کشته شدند در 19th قرن مبارزه در برابر فرانسه که در اشغال و حکومت الجزایر برای 132 سال است.

در سخنرانی خود Tebboune گفت: این مبارزان مقاومت "محروم شده بود خود را طبیعی و حقوق بشر به خاک سپرده شد و برای بیش از 170 سال".

یکی از رهبران که باقی مانده است می شود برگشت است شیخ Bouzian که دستگیر شد در سال 1849 توسط فرانسه به ضرب گلوله کشته و شماری.

بقایای دو تن دیگر از چهره های کلیدی مقاومت—ت عمار بن Kedida و سی مختار بن Kouider Al Titraoui—نیز در میان کسانی که انتظار می رود در الجزایر است.

One of the leaders whose remains are to be returned is Sheikh Bouzian, who was captured in 1849 by the French, shot and decapitated.
یکی از رهبران که باقی مانده است می شود برگشت است شیخ Bouzian که دستگیر شد در سال 1849 توسط فرانسه به ضرب گلوله کشته و شماری. © علی فرید Belkadi

این کشور موفق به کسب استقلال از فرانسه در سال 1962 پس از هشت سال جنگ تلخ است که در سمت چپ برخی از 1.5 میلیون الجزایری مرده است.

امانوئل پاکسازی اول رئیس جمهور فرانسه به دنیا آمد پس از جنگ ساخته شده اولین سفر رسمی به الجزایر در دسامبر سال 2017 اعلام کرد که او به عنوان یک "دوست" با وجود فرانسه در طول تاریخ خاردار روابط با آن مستعمره سابق.

در آن زمان او گفت: اخبار سایت, Tout sur l'Algerie که او "آماده" برای دیدن کشور خود دست به عقب جمجمه از الجزایر مبارزان مقاومت.

الجزایر و فرانسه دانشگاهیان به مدت طولانی مبارزه برای بازگشت از 37 جمجمه برگزار شده در موزه Musée de l'homme در پاریس.

در دسامبر 2019, پاکسازی گفت که "استعمار بود قبر اشتباه" نامیده می شود و برای چرخش صفحه در گذشته است.

در طول انتخابات ریاست جمهوری در کمپین پاکسازی کرده و در طوفان با تماس با فرانسه استعمار الجزایر یک "جنایت علیه بشریت".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب