فرانسه به آزمون مسافران از coronavirus در معرض خطر کشورهای

صادر شده در: 24/07/2020 - 17:33 فرانسه نیاز در نقطه Covid-19 آزمون برای مسافران آینده از 16 کشور که در آن وی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه نیاز در نقطه Covid-19 آزمون برای مسافران آینده از 16 کشور که در آن ویروس در گردش است به طور گسترده ای در فرانسه نخست وزیر فرانسه کستکس گفت: در روز جمعه.

تبلیغات

مسافران از کشورهای که در آن عفونت نرخ تلقی می شود بالا خواهد بود موضوع را به آزمایش اجباری در بدو ورود در فرودگاه ها و بنادر کستکس به خبرنگاران گفت: بدون نام بردن از این کشورها است.

آزمون اعمال خواهد شد به "شهروندان فرانسوی که در این کشور یا شهروندان این کشورها با تاسیس اقامت در فرانسه" خواهد شد که تنها کسانی مجاز به ورود نخست وزیر اضافه شده است.

مسافران که تست مثبت به محض ورود مورد نیاز خواهد بود برای ورود به قرنطینه, او گفت:.

گوینده فرانسوی BFM گفت که ایالات متحده گنجانده شد در میان 16 کشور.

کستکس که صحبت شد در حاشیه سفر به Charles-de-Gaulle international airport, در شمال پاریس همچنین هشدار داد شهروندان فرانسوی در برابر سفر به اسپانیا کاتالونیا میان سنبله در عفونت وجود دارد.

"در مورد وضعیت در نوعی جنون است که نمایش بدتر شاخص عفونت و ما به شدت تشویق شهروندان فرانسوی برای جلوگیری از رفتن وجود دارد تا زمانی که وضعیت سلامت را بهبود می بخشد," کستکس گفت.

مقامات منطقه ای در سراسر اسپانیا معرفی تازه coronavirus محدودیت در روز پنج شنبه با هدف زنی را افزایش دهد. فرانسه گفته بود آخر هفته گذشته آن را به حال نگذاشته بسته شدن مرز بین دو کشور است.

در کاتالونیا حدود 8,000 موارد تشخیص داده شد در 14 روز تا پنج شنبه – تقریبا نیمی از 16,410 شناسایی شده در سراسر کشور – با وجود دستورالعمل برای ساکنان منطقه ای سرمایه بارسلونا به ماندن در خانه.

کستکس نیز گفت: پاریس در مذاکره با دولت در مادرید برای محدود کردن جریان ترافیک از اسپانیا به فرانسه به عنوان آنجا که ممکن است.

در فرانسه بر بهداشت عمومی سازمان گفت: در روز پنج شنبه شده است یک افزایش قابل توجهی در تایید موارد جدید از افراد مبتلا به Covid-19 به عنوان تعداد مرگ و میر در کشور لبه.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن