فرانسه فرستاده ویژه سازمان ملل هشدار اسرائیل در برابر جزئی الحاق کرانه

صادر شده در: 20/05/2020 - 18:58اصلاح: 20/05/2020 - 18:58 فرانسه در حال همکاری با دیگر کشورهای اروپایی برای م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرانسه در حال همکاری با دیگر کشورهای اروپایی برای منصرف کردن اسرائیل از بخشی از الحاق کرانه آن وزیر امور خارجه روز چهارشنبه گفت که سازمان ملل در قبال ایران هشدار داد اسرائیل در برابر "بسته شدن درب" به مذاکرات است.

تبلیغات

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: دولت بحث شروع خواهد شد در ماه جولای بیش از گسترش حاکمیت اسرائیل به شهرک های یهودی نشین و دره اردن در کرانه همانطور که مطرح شد ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صلح خاورمیانه طرح است.

بخشی از الحاق کرانه باختری را تشکیل می دهند یک نقض جدی قوانین بین المللی وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian گفت: در یک مجلس جلسه در روز چهارشنبه.

Le Drian گفت: فرانسه مشغول به کار بود با شرکای اروپایی به آمده تا با یک طرح اقدام مشترک برای پیشگیری و تلافی جویانه باید اسرائیل را چنین حرکت می کند.

"در چند روز گذشته ما برگزار شد و چندین ویدئو کنفرانس با همکاران اروپایی (...) با توجه به تصمیم گیری در یک مشترک اقدامات پیشگیرانه و در نهایت تلافی اگر چنین تصمیمی گرفته شد," او گفت:.

همچنین در روز چهارشنبه سازمان ملل در خاورمیانه و ایران هشدار داد که اسرائیل حرکت به ضمیمه بخش هایی از کرانه غربی را "زن" به مذاکرات است.

"تهدید مداوم از الحاق توسط اسرائیل بخش هایی از کرانه غربی تشکیل می دهند اکثر جدی نقض قوانین بین المللی برخورد یک ضربه ویرانگر به راه حل دو دولت [و] بستن درب به تمدید مذاکرات" Nickolay Mladenov گفت: شورای امنیت سازمان ملل.

"اسرائیل باید خود را رها تهدید الحاق. و رهبری فلسطینی [باید] re-تعامل با همه اعضای کوارتت" او با اشاره به ایالات متحده و روسیه و اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد.

Mladenov خواست 15-عضو شورای به عقب فشار توسط سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در برابر تصمیمات یک جانبه است که مانع تلاش های دیپلماتیک برای از سرگیری مذاکرات بین اسرائیل و فلسطینی ها.

چنین بیانیه ای توسط شورای بعید است به عنوان آن را به موافقت با اجماع و ایالات متحده به طور سنتی سپر متحد آن اسرائیل از هر گونه اقدام است.

"این شورا نمی تواند دیکته پایان دادن به این جنگ است. ما فقط می توانیم تشویق احزاب به کنار هم نشستن برای تعیین چگونه آنها مایل به پیشرفت" گفت: سفیر آمریکا در سازمان ملل کلی هنر و صنعت است.

فلسطینی ها را رد طرح صلح با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به شدت مغرضانه در اسرائیل به نفع.

Mladenov خواست کوارتت به "جلو آمده و با یک پیشنهاد را قادر خواهد ساخت که این کوارتت را به آن نقش میانجیگری".

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن