فرانسه شناخته شده COVID-19 مورد بود در ماه دسامبر'

صادر شده در: 05/05/2020 - 03:08 یک بیمارستان است که مجددا نمونه های قدیمی از ذات الریه, بیماران کشف شده است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

یک بیمارستان است که مجددا نمونه های قدیمی از ذات الریه, بیماران کشف شده است که این درمان یک مرد که تا به حال COVID-19 اوایل دسامبر. 27 نزدیک به یک ماه قبل از دولت فرانسه تایید آن موارد است.

تبلیغات

ایو کوهن رئیس احیا در Avicenne و ژان Verdier بیمارستان در شمال حومه پاریس گفت: فرانسه رسانه ای است که دانشمندان تا به حال مجددا نمونه از 24 بیماران درمان شده در دسامبر و ژانویه که تست منفی برای آنفولانزا.

"از 24 ما یکی بود که مثبت بود برای COVID-19 on Dec. 27," او گفت: اخبار کانال در روز یکشنبه.

نمونه ها تا به حال همه در ابتدا جمع آوری شده است برای تشخیص آنفولانزا با استفاده از تست PCR همان فرآیند غربالگری ژنتیکی است که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تشخیص حضور این رمان coronavirus در بيماران آلوده در زمان نمونه جمع آوری شده است.

هر نمونه بود مجددا چندین بار برای اطمینان از وجود دارد بدون خطا به او اضافه شده است. نه کوهن و نه تیم خود را فورا در دسترس است برای اظهار نظر در روز دوشنبه.

فرانسه است که دیده می شود تقریبا 25000 نفر می میرند از این ویروس پس از مارس 1, تایید آن سه COVID-19 موارد در Jan. 24 از جمله دو نفر در پاریس و دیگری در جنوب غربی شهر بوردو.

کوهن گفت که خیلی زود به می دانم که اگر بیمار که Dec. 27 تست شد COVID-19 مثبت است که فرانسه را "بیمار صفر" است. دانستن که برای اولین بار بود بسیار مهم است به درک که چگونه این ویروس گسترش یافته است.

کوهن گفت: بیمار تا به حال جان سالم به در برد و که اول تحقیقات برای ردیابی اول آلودگی انجام شده است.

"او بیمار بود برای 15 روز و آلوده خود دو فرزند و نه همسر او, که با این نسخهها کار در یک سوپر مارکت.

"او شگفت زده شد او را درک نمی کنند که چگونه او تا به حال آلوده شده است. ما پازل کنار هم قرار دادن و او تا به حال ساخته شده در هر سفر. تنها تماسی که او تا به حال با همسر خود."

همسر مرد مشغول به کار در کنار یک سوشی ایستاده نزدیک به همکاران منشاء چینی کوهن گفت. این روشن نیست که آیا کسانی که همکاران در حال سفر به چین و اقتدار بهداشت محلی باید بررسی کرد.

"ما در حال تعجب که آیا او بدون علامت است," او گفت:.

"او ممکن است 'بیمار صفر' اما شاید دیگران وجود دارد در مناطق دیگر. همه منفی PCRs برای پنومونی باید دوباره تست شده است. این ویروس احتمالا در گردش (سپس)," او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب