رایگان-عامل outfielder dodgers, بریوز رسیدن به 1 سال مقابله

رایگان-عامل outfielder dodgers و آتلانتا بریوز توافق کرده اند که برای یک سال قرارداد یک فرد با آگاهی از ای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

رایگان-عامل outfielder dodgers و آتلانتا بریوز توافق کرده اند که برای یک سال قرارداد یک فرد با آگاهی از این قرارداد روز سه شنبه گفت.

توافق کمک می کند تا بریوز آدرس عمق مشکل خود را خود. Puig آمار ترکیب .267 با 24 homers و 84 RBIs برای سینسیناتی کلیولند در سال 2019. او نیز به سرقت برده 19 پایگاه.

Puig, 29 بود که یک بار شایعه شده بود در Giants' رادار گذشته بزرگ نام رایگان عامل از offseason که تا به حال امضا با یک تیم.

Puig که از کوبا ساخته شده خود را به عمده-لیگ اولین با داجرز در سال 2013. او ضربه .263 با یک حرفه ای-بالا 28 homers برای داجرز در سال 2017 و افزود: 23 homers در 125 بازی در سال 2018 است.

Puig می تواند پیوستن به رونالد Acuña جونیور و Ender Inciarte در شروع خود. نیک Blackburn تصمیم گرفتند از فصل قبل از تابستان اردوگاه. سابق St. Louis outfielder Marcell Ozuna که امضا یک سال 18 میلیون دلار معامله در offseason یا آدم دووال می تواند به عنوان مورد نیاز تعیین شده hitter وظیفه در کوتاه 60-بازی فصل.

Umps انصراف: حدود 10 لیگ اصلی بیس بال داوران تصمیم گرفتند در این فصل انتخاب به کار بازی در کوتاه برنامه به دلیل نگرانی بیش از coronavirus آسوشیتد پرس آموخته است.

وجود 76 تمام وقت MLB داوران و بیش از 20 نفر از آنها در سن 55 یا بیش از. جو غرب و Gerry Davis قدیمی ترین umps در 67.

داوران که تلقی در معرض خطر — یا برای سن و وضعیت سلامت و یا مسائل دیگر — و انتخاب کردن را ادامه خواهد داد برای دریافت پرداخت می شود.

منهای 10 یا بیشتر MLB داوران بسیاری از سه گانه-A umps کار خواهد کرد دو ماه فصل است. بسیاری از آنها را قبلا به نام بازی در این رشته به عنوان پر کردن در برای داوران که مجروح شده بودند و یا در تعطیلات.

شکایت کنند ؟ بازیکنان ارتباط این گزارش مورد بحث استخدام با اشاره ورزشی وکیل جفری کسلر به دادگاه شکایت یک فکر شکایت علیه باشگاه کمیسر متهم راب مانفرد و مدیریت از عدم به عمل در ایمان خوب برای تکمیل طولانی ترین فصل از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است.

در تفرقه مذاکرات یادآور بیس بال هشت توقف کار از سال 1972 از طریق '95 دو طرف موفق به رسیدن به اقتصادی توافق ماه گذشته.

به طور خلاصه: یانکی ها پارچ Masahiro Tanaka مطمئن نیستید که آیا او قادر خواهد بود به نوبه خود برای اولین بار از طریق چرخش او به عنوان بهبود از یک خط رانندگی کردن سر خود را که فرستاده او را به بیمارستان جولای 4. ... خلیج تمپا پارچ تایلر Glasnow دوباره اشعه گم شده و پس از 11 روز اول تابستان اردوگاه پس از مثبت coronavirus آزمون. ... Anthony ریزو را مشکل بالا گرفت تا دوباره پس از او در زمان تمرین پنبه حلاجی شده بیش از آخر هفته و توله در حال ارسال او را برای آزمایش. ... چپ دست دنی دافی شروع خواهد شد برای شهر کانزاس زمانی که از آن باز می شود فصل در برابر کلیولند در هفته آینده. ... مینه outfielder بایرون Buxton یک رگ به رگ پای چپ است و روز به روز.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب