شهرهای فرانسه سفت محدودیت های Covid-19 به عنوان عفونت های روزانه آمار رکورد بالا

صادر شده در: 18/09/2020 - 18:07اصلاحشده: 18/09/2020 - 18:10 شهر جنوبی نیس تجمعات عمومی بیش از ۱۰ نفر را ممنوع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 شهریور 1399

صادر شده در: 18/09/2020 - 18:07اصلاحشده: 18/09/2020 - 18:10

شهر جنوبی نیس تجمعات عمومی بیش از ۱۰ نفر را ممنوع کرد و ساعات باز کردن نوار را در روز جمعه محدود کرد چرا که سازمان بهداشت عمومی فرانسه از رکورد سنبله روزانه در عفونت ها خبر داد و هشدار داد که مرگ و میر ناشی از کوید-۱۹ برای اولین بار پس از لغو قفل سراسری دوباره در حال افزایش است.

تبلیغات
ادامه

فرانسه روز جمعه ۱۳۲۱۵ عفونت جدید را به ثبت رساند که بیشترین تعداد روزانه آن از زمان آغاز همه گیر و افزایش قابل توجهی از ۱۰۵۹۳ مورد ثبت شده در یک روز پیش از آن است.

در حالی که افزایش اخیر در موارد بیشتر جوانان را تحت تاثیر قرار, عفونت در حال حاضر در حال رشد سریع در میان بیش از 75s, سازمان بهداشت و درمان در به روز رسانی هفتگی خود گفت.

این آژانس افزود: پذیرش در بخش های بیمارستانی و مراقبت های ویژه نیز رو به افزایش است و هشدار می دهد که هم اکنون همه شاخص های ویروس کرونا رو به وخامت است.

این آژانس با اعلام اینکه در این هفته 265 نفر در مقایسه با 129 نفر در هفته گذشته بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند، گفت: برای اولین بار پس از لغو قفل شدن شاهد افزایش مرگ و میر کوید-19 هستیم.

در این بیانیه آمده است: «شدت گسترش این ویروس در میان قدیمی ترین گروه سنی، ترس از ادامه بستری شدن و مرگ و میر در هفته های آینده را به وجود می آورد.»

[محتوای جاسازی شده]

عفونت های کلی این هفته کمی از هفته قبل پایین بود، هر چند آژانس هشدار داد که این به احتمال زیاد "دست کم گرفتن" از عفونت ها به دلیل اشباع ظرفیت آزمایش در مناطق خاص است.

آزمایش های بزاق تایید شده

نگرانی فزاینده ای در فرانسه وجود دارد که گرفتن آزمون ویروس کرونا - به ویژه در منطقه پاریس - به دلیل تقاضا چقدر سخت است. ژان کاستک نخست وزير هفته گذشته اعتراف کرد که بايد بهتر عمل کند.

"قادر نبودن به آزمایش افراد (که ممکن است نیاز به قرنطینه)... ممکن است تاثیری بر کنترل شیوع بیماری داشته باشد.» دانیل لوی برول، رئیس واحد عفونت های تنفسی در آژانس می گوید.

دولت فرانسه به دلیل عدم مجوز آزمایش های سریع بزاق برای این ویروس مورد انتقاد قرار گرفته است، در عوض بر آزمایش های بینی اصرار دارد که به دلیل backlogs در آزمایشگاه های اشباع فرانسه می تواند روزها طول بکشد تا نتایجی تولید کند.

آزمايش های بزاق که در کشورهای ديگر معمول است، سرانجام روز جمعه تصويب نظارتی ديده بان مواد مخدر فرانسه را به دست آورد و انتظار می رود به زودی نورد شود.

با وجود افزایش عفونت، Castex هفته گذشته هدایت روشن از اعلام محدودیت های جدید در سراسر کشور، گفت: فرانسوی ها باید احتیاط استفاده کنید و "موفق به زندگی با این ویروس".

در عوض الیویه وران، وزیر بهداشت اعلام کرد که محدودیت های محلی در بدترین شهرهای از جمله لیون و مارسی اعمال خواهد شد.

نیس پی اس جی پشت درهای بسته

شهر Riviera فرانسه از نیس، هنوز هم در اواخر تابستان مدیترانه basking، اعلام کرد محدودیت های جدید در روز جمعه از جمله حداکثر 10 نفر مجاز به جمع آوری در پارک های خود و در سواحل آن است.

خرید یا مصرف الکل در عموم شهر پس از ساعت ۸ بعد از ظهر ممنوع خواهد بود در حالی که میله ها دیگر نمی توانند تمام شب را باز کنند.

باشگاه فوتبال محلی همچنین اعلام کرد که طرح هایی را برای اعتراف به هواداران برای درگیری خانگی مقابل پاریس سن ژرمن در این آخر هفته کنار می ماند.

نیس امیدوار بود که روز یکشنبه به ۵۰۰۰ طرفدار اعتراف کند، اما باشگاه گفت که «پشیمان است که به مردم خود اطلاع دهد که بازی مقابل پاریس سن ژرمن پشت درهای بسته انجام خواهد شد».

مارسی روز پنجشنبه پس از آن که در ابتدا امیدوار بود به ۵۰۰۰ نفر اعتراف کند، میزبان سن اتین در مقابل تنها ۱۰۰۰ تماشاگر بود.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب