اقتصاد فرانسه به شیرجه رفتن 10.6 درصد به اتحادیه اروپا پیش بینی سخت تر از ضربه از Covid-19

صادر شده در: 07/07/2020 - 11:31 اقتصاد منطقه یورو سقوط خواهد کرد 8.7 درصد در سال 2020 با توجه به کروناویروس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

اقتصاد منطقه یورو سقوط خواهد کرد 8.7 درصد در سال 2020 با توجه به کروناویروس بحران کمیسیون اروپا روز سه شنبه گفت: در پیش بینی های بدبینانه که نمی دیدن کامل دوباره بجای اول برگشتن در سال آینده.

تبلیغات

جدید پیش بینی دیدن اقتصاد منطقه یورو تندرست با 6.1 درصد در سال 2021 هنوز هم ترک منطقه را بدتر از قبل از کشورها مجبور شدند برای پیاده سازی مستندات در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

"تاثیر اقتصادی این مستند شدید تر از ما در ابتدا انتظار" گفت: کمیسیون معاون رئیس جمهور Valdis Dombrovskis در بیانیه ای همراه با انتشار این به روز رسانی پیش بینی.

"به دنبال به جلو به امسال و سال آینده ما می توانیم انتظار یک جهش اما ما باید مراقب باشند در مورد متفاوت سرعت بازیابی," او اضافه شده است.

آلمان و اتحادیه اروپا بزرگترین اقتصاد است که انتظار می رود برای دیدن یک 6.3 درصد انقباض در این سال و 5.3 درصد رشد در سال 2021.

اقتصاد ایتالیا و اسپانیا خواهد هر قرارداد بیش از 10 درصد و پس از آن تا حدی بهبود می یابند.

فرانسه و منطقه یورو در دومین اقتصاد است و انتظار می رود قرارداد با 10.6 درصد در سال جاری و رشد 7.6 درصد در سال 2021.

ایتالیا که باید رنج می برند 11.2 درصد کاهش در سال جاری تنها هوا را به دوباره بجای اول برگشتن با 6.1 درصد در سال 2021.

اقتصاد اسپانیا دیده می شود به عنوان طرف قرارداد با 10.9 درصد قبل از تندرست با 7.1 درصد است.

"سیاست پاسخ در سراسر اروپا کمک کرده است به کوسن برای شهروندان ما هنوز این باقی می ماند یک داستان از افزایش واگرایی نابرابری و ناامنی گفت:" اتحادیه اروپا اقتصاد کمیسر Paolo Gentiloni.

"این است که چرا از آن بسیار مهم است برای رسیدن به یک سویفت توافق در مورد طرح بهبود پیشنهاد شده توسط کمیسیون -- برای تزریق هر دو اعتماد به نفس جدید و منابع مالی جدید به اقتصاد ما در این زمان بحرانی," او اضافه شده است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن