فرانسه فمینیست انتقاد, انتخاب, عدالت, داخلی وزرای بیش از تبعیض جنسی و تجاوز به عنف ادعا

صادر شده در: 07/07/2020 - 20:05 فرانسه فمینیست را به شدت واکنش نشان داد به ملاقات روز دوشنبه از Gérald Darma

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه فمینیست را به شدت واکنش نشان داد به ملاقات روز دوشنبه از Gérald Darmanin به عنوان وزیر کشور و اریک Dupond-مورتی به عنوان وزیر دادگستری در فرانسه دولت خورند. Dupond-Moretti متهم شده است از ساخت جنسیتی سخنان در حالی که قضات در سال گذشته دستور داد که بررسی شد به اتهامات تجاوز به عنف در برابر Darmanin.

تبلیغات

چند فمینیست آغاز شده ابراز ترس خود را در رسانه های اجتماعی به زودی پس از این ملاقات اعلام شد و در روز دوشنبه.

"چگونه می تواند به شما تصور کنید برای یک لحظه است که مبارزه در برابر جنسیتی و خشونت خواهد بود پیشرفته با انتصاب یک متجاوز در وزارت کشور و جنسیتی در وزارت دادگستری? این دولت ننگ ایم" این گروه فعال Osez le féminisme (به جرات می توان فمینیستی).

Darmanin را در یکی از فرانسه بالاترین-پروفایل مشاغل به عنوان وزیر کشور پرونده که وعده داده می شود به چالش کشیدن به عنوان نیروی پلیس چهره اتهامات نژادپرستی و خشونت در حالی که دیگران انتقاد پاکسازی دولت برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حمایت از مقامات.

Darmanin شده است متهم به تجاوز به یک زن پس از او به دنبال کمک خود را در داشتن یک سابقه کیفری حذف در سال 2009. او اعلام شد – Darmanin بستری داشتن مقاربت جنسی با شاکی اما اصرار داشت که روابط بين دو طرف بوده و این اتهامات را رد کرد و در سال 2018 است. اما در نوامبر سال 2019 قضات دستور بررسی به بازگشایی شد و با پرس و جو جدید آغاز شده است که در ژوئن 11.

انتخابات ریاست جمهوری در کاخ Élysée

صبح روز سه شنبه حدود 20 فمینیستی فعالان با تجمع در مقابل ساختمان وزارت کشور در پاریس با بمب دود, اعتراض به Darmanin معراج به نقش جدید خود را با سرودهای از "Darmanin متجاوز" و "Darmanin استعفا".

بعد همان روز سه نفر از اعضای اوکراین گروه فمینیستی فمن پشت سر هم به Élysée کاخ مدت کوتاهی قبل از دولت جدید در اولین جلسه هیئت دولت, فریاد اتهاماتی که دولت انتخاب کرده بود "جنسیتی تجدید سازمان". پلیس به زودی دستگیر انتها شدند. "این #فمن فعالان آمد قبل از شورای وزیران خود را برای ابراز تسلیت صمیمانه به جمهوری فرانسه ایم" اینا شوچنکو به رهبر این حزب در فرانسه.

"من فکر می کنم مخالفت با این انتصاب ما خواهد بود علت بزرگ باقی مانده از پاکسازی داشته ایم" شناخته شده فمینیستی فعال کارولین د هاس در چندین رسانه های اجتماعی پست های که در آن او انتقاد سخنان اریک Dupond-Moretti که او تلقی جنسیتی.

معروف وکیل تحت آتش از بسیاری از محله های خود را در طول بالا-پروفایل دفاع از ژرژ Tron یک عضو سابق کابینه به اتهام تجاوز به عنف و تجاوز جنسی به ارمغان آورد توسط دو نفر از کارکنان شهرداری. بر Tron را تبرئه در 2018, Dupond-Moretti نام خود را به شاکیان "متناقض و دستکاری".

وکیل نیز هدفمند گروه های فمینیستی از جمله انجمن اروپایی در مورد خشونت علیه زنان در محل کار (l'Association européenne contre les خشونت عليه پرسنل پرستاری faites aux femmes au travail).

Dupond-Moretti اذعان کرده است که "وجود دارد درنده مردان" اما وجود دارد گفت: همچنین "زنانی که تمایل به قدرت که مانند آن". به عنوان مثال او اشاره فرضی "ستاره کوچک است که می خواهد به موفقیت و می گوید به خودش" من قصد دارم به خواب [با او]'; 'این 'کوچ ارتقاء'."

در روز دوشنبه بسیاری از آنها به نقل از دیگر اظهارات Dupond-Moretti از جمله اعتقاد به این که "برخی از زنان در حسرت بودن سوت کشید در" و ضجه و زاری کردن که اقدامات است که می شده اند به عنوان یک تخطی از قانون در جوانان خود را در حال حاضر در نظر گرفته جنایات. او نیز شناخته شده است که برای مشاهده آن "در 30 یک زن نیست زن مقبول سفله قادر به نه گفتن به یک مرد است."

این دو انتصاب در یک "سیلی" توسط پاکسازی در برابر "هر کس که به مبارزه علیه خشونت مبتنی بر جنسیت" لورنس Rossingol های سوسیالیستی سابق وزیر برای, خانواده, گفت, France Info, اخبار روز سه شنبه. "این یک مشکل بسیار بزرگ به خصوص از آنجا که هیچ یک از این دو ساخته شده است که یک تعهد عمومی برای مقابله با چنین خشونت است."

اما Élysée کاخ منابع گفت: دوشنبه شب که به اتهام تجاوز به عنف در برابر Darmanin نیست "مانع" به انتصاب او به عنوان وزیر کشور.

این مقاله اقتباس شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن