وزیر خارجه فرانسه Le Drian شروع لبنان دیدار در بحبوحه بحران اقتصادی

صادر شده در: 23/07/2020 - 10:33 وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian ملاقات با لبنان رئیس جمهور روز پنج شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian ملاقات با لبنان رئیس جمهور روز پنج شنبه در آغاز سفر دو روزه سفر به این کشور مدیترانه ای است که شاهد بدترین بحران اقتصادی از آن تاریخ مدرن است.

تبلیغات

Le Drian اول غربی رسمی به دیدار لبنان پس از بحران است که اتفاق می افتند از سال گذشته است و عمیقتر از دولت قصور در بدهی های خود را شروع coronavirus محدودیت و توقف مذاکرات با صندوق بین المللی پول بیش از یک اقتصادی طرح نجات.

Le Drian تا به حال به دادگاه تجدید نظر به مقامات لبنان به انجام اصلاحات مورد نیاز و خواستار آنها را "به ما کمک می کند به شما کمک کند" در طول یک جلسه اخیر در فرانسه را کشتند.

فرانسه قدرت استعماری سابق در لبنان نیز منجر غربی کشور درگیر در برنامه ریزی و تلاش برای کمک به لبنان اقتصاد از آن dire straits.

لبنان شاهد در سراسر کشور, تظاهرات در ماه اکتبر سال گذشته پس از آنکه دولت به عنوان بخشی از تلاش ها برای معرفی سیاست های ریاضتی وضع مالیات های جدید بر روی سرویس پیام WhatsApp. معترضان دولت را متهم به سوء مدیریت و فساد و در نهایت مجبور وقت نخست وزیر سعد حریری به استعفا.

یک دولت جدید حمایت قدرتمند حزب الله و متحدان آن تشکیل شده بود در ماه ژانویه شده و آماده نبرد با رقبای داخلی و اقتصادی مراکز قدرت در راه هایی برای ادامه اصلاحات و صندوق بین المللی پول شد. اضافه کردن به تنش های داخلی است این واقعیت است که حزب الله رو به افزایش آمریکا و تحریم های آمریکا را علیه ایران و متحدان آن در منطقه است.

لبنان و مقامات امیدوارم که موفق صندوق بین المللی پول ایران را باز کردن راه برای 11 میلیارد دلار در کمک های متعهد در طول یک سال 2018 کنفرانس به میزبانی فرانسه.

Le Drian ملاقات با رئيس جمهور میشل Aoun و سپس نخست وزیر حسن دیاب. او برنامه ریزی شده برای دیدار با دیگر مقامات لبنان قبل از خروج خود را جمعه.

بحران اقتصادی به موجب یک سقوط آزاد در ارز محلی در برابر دلار که تا به حال استفاده شده است قابل معاوضه با لبنان. بیکاری و فقر افزایش یافت و پس از U. N. کمک سازمان ها آغاز شد توزیع گسترده ای از مواد غذایی به خانواده های نیازمند برای اولین بار از لبنان آخرین ویرانگر جنگ با اسرائیل در سال 2006.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن