فرانسوی سلامت کارگران مورد ستایش قرار داد اما غضبناک, در روز باستیل بر خلاف هر گونه دیگر

صادر شده در: 15/07/2020 - 14:38 فرانسه غیر متعارف جشن روز باستیل در خدمت دو قصه از یک بحران: در پایان یک جشن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه غیر متعارف جشن روز باستیل در خدمت دو قصه از یک بحران: در پایان یک جشن کارگران در خط مقدم از coronavirus همه گیر و در طرف دیگر یک excoriation از سیاست هایی که در سمت چپ این کشور را گرامی سیستم مراقبت های بهداشتی آمادگی برای یورش خود را.

تبلیغات

به عنوان رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی rode into Place de la Concorde در روز سه شنبه در هیئت مدیره باز بالا جیپ نظامی به لحن Marseillaise یک حادثه عجیب و غریب و نقض سفت و سخت پروتکل این مقایسه به پایین باستیل روز جشن اختصاص داده شده به کارگران در خط مقدم از Covid-19 نبرد.

قبل از سنتی tricoloured روگذر توسط Patrouille de France, بزرگ, بنر انجام شده توسط مجموعه ای از بالن های هلیوم آمد wafting بیش رسیدگی بودند eluding پلیس موانع است که محاصره این منطقه است. آن را بخوانید: "پشت بزرگداشت پاکسازی است خفه کننده فرانسوی بيمارستان."

شیرین کاری سازماندهی شده توسط دو عضو از سلامت کارگران, اتحادیه اروپا, که به طور خلاصه بازداشت را نشان می دهد به طور گسترده ای متفاوت روایت از coronavirus بحران قرار داده به جلو توسط دولت و پزشکان و پرستاران و مراقبان که آن را تجربه دست اول. آن را برجسته اختلافات عمیق در یک کشور پاکسازی بعد به عنوان گریبانگیر ترس منفی و یک "بحران اعتماد".

در یک مصاحبه تلویزیونی که به دنبال مراسم پاکسازی به دنبال نکات دقیق وظریف قبلی خود ادعای "پیروزی" در برابر ویروس. او کاستی در این کشور پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر هر چند اضافه کرد: "ما به دور از بدترین."

حتی به عنوان او صحبت کرد و از ریاست جمهوری و معترضان در سراسر شهر در راهپیمایی place de la Bastille که در آن انقلاب فرانسه متولد شد و در 14 ژوئیه 1789 به نگرانی سال از هزینه های کاهش که در سمت چپ بیمارستان های دولتی آمادگی زمانی که ویروس شتافت در سراسر فرانسه است.

'درمان گانگرن با گچ'

باستیل روز حوادث پس هفته از تظاهرات سلامت کارگران خشمگین از سیاست های که ضعیف بهداشت عمومی سیستم یک بار تبلیغ به عنوان حسادت از جهان است. هزاران نفر را بسیج در شهرستانها در سراسر فرانسه مصمم به نوبه خود گسترده همدردی لذت می برد و در طول این بیماری همه گیر به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان کارکنان – کسانی که پاکسازی شده مورد تحسین قرار گرفته به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید".

با بیش از 30 ، 000 مرگ و میر نسبت به Covid-19 فرانسه دارای یکی از بالاترین تایید مرگ عوارض. با وجود دولت ادعا می کند که بیمارستان "مقابله" با همه گیر شده است وجود شواهد کافی از اتاق های اورژانس اعراض بيماران سالمند به دلیل از جان گذشته کمبود تخت.

همانطور که در دیگر سخت-آمار کشورهای غربی عدم ارائه فرانسه Covid-19 قهرمانان با حفاظت کافی است یک مضمون مکرر در تظاهرات. فرانسوی, عمومی شوکه شده به شنیدن از پزشکان نیاز به التماس جراحی دندان شیمیایی آزمایشگاه و لوازم آرایشی و بهداشتی کارخانه ها برای اهدای لباس و دستکش و سایر تجهیزات و یا استفاده از بن کیف می خواهید از گزینه های دیگر. بسیاری از آنها نیز تعجب به کشف کنند که حقوق از کارگران بهداشت و درمان رتبه در میان بالاترین در جهان غرب – یک عامل است که متهم شده است به صورت یک خونریزی از کارکنان عنوان خارج از کشور و یا به بخش خصوصی است.

در یک حرکت به پایان رسیده قبل از روز باستیل بیعت پاکسازی دولت اعلام کرد در روز دوشنبه آن را به حال توافق با اتحادیه های کارگری به بیش از €8 میلیارد یورو افزایش پرداخت برای سلامت کارگران و در نتیجه به طور متوسط ماهانه افزایش €183 برای پرستاران و کارکنان مراقبت – یک ژست فرانسه به تازگی انتصاب نخست وزیر ژان کستکس بستری شد عقب افتاده در نظر coronavirus بیماری همه گیر.

"هیچ کس نمی تواند انکار کند که این یک لحظه تاریخی برای ما سلامت سیستم" کستکس گفت: پس از امضای مراسم که پس از هفت هفته از مذاکرات بین دولت و اتحادیه های کارگری.

برخی از اتحادیه های کارگری از جمله تندرو CGT خودداری از امضای توافق میان نارضایتی گسترده با اقدامات سقوط کرد که به خوبی از خواسته های خود را در مورد دستمزد hirings و تخت اعداد. صحبت کردن به فرانسه 24 پیش از امضای تیری Amouroux یک سخنگوی SNPI اتحادیه تشبیه اقدامات به "درمان گانگرن با گچ".

'مزخرف' رژه

مخلوط واکنش در صفحه نمایش کامل در روز سه شنبه به پزشکان در کت سفید جایگزین یونیفورم سربازان به عنوان ستاره از روز باستیل مراسم در حالی که دیگران بسیج در اعتراض.

با اشک در چشم خود و یا لبخند را در چهره خود پرستاران و پزشکان در سکوت ایستاده بود به عنوان طولانی تشویق در خود افتخار زد بیرون بر place de la Concorde. معمول پر اب و تاب رژه نظامی بود recalibrated به افتخار پزشکان همراه با سوپر مارکت تحویلدار پستی کارگران و دیگر قهرمانان این بیماری همه گیر. خانواده های کارگران پزشکی که جان خود را نیز تا به حال یک محل در می ایستد.

سراب و هواپيمايی جت های جنگنده نقاشی آسمان آبی-سفید-و-قرمز دود شد و با هلیکوپتر است که تا به حال حمل و نقل Covid-19 بيمار در پریشانی.

در شرق پاریس در همین حال پلیس ضد شورش اسپری گاز اشک آور و سرکش تظاهرکنندگان پرتاب بمب دود به عنوان تا حد زیادی تظاهرات مسالمت آمیز راهپیمایی بر روی باستیل.

"ما بسیار کوتاه از پرسنل" از معترضان گفت سیلوی Pecard یک پرستار در Saint-Louis بیمارستان در پاریس که توصیف همکاران سقوط بیمار با این ویروس به عنوان Covid-19 بيمار پر از بخش های آن. "این دلیل است که ما نمی استخدام پرستاران" Pecard آسوشیتدپرس گفت. "من به اینجا آمدند 20 سال پیش و هیچ خالی موقعیت. در حال حاضر تمام خدمات از پرسنل و آن را بدتر و بدتر است."

تظاهر کنندگان سنگ در حمایت از کارگران پزشکی در حالی که باستیل خانه اپرا نمایش داده می شود یک پیام تشکر احاطه شده توسط پرتره از پرستاران و پزشکان توسط هنرمند خیابانی JR. دیگر معترضان شعار می دادند شعار علیه خشونت پلیس صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی و یا در برابر سیاست های پاکسازی دیده می شود به عنوان طرفداری از ثروتمندان و یا تصمیم خود را برای انتصاب یک متهم به تجاوز به عنف به نظارت بر فرانسه نیروهای پلیس.

"دولت هم زندگی نمی کنند تا به خواسته های ما" Paule Bensaid یک پرستار از شمال شهر لیل گفته. "جایی که من کار ما باقی مانده بودند بدون ماسک برای هفته ها. بنابراین ما به رژه در خیابان شانزلیزه در حال حاضر من فکر می کنم که مزخرف."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب