فرانسه جهادی محکوم به 30 سال است به این گروه اعدام در سوریه

صادر شده در: 04/07/2020 - 07:35Modified: 04/07/2020 - 07:35 یک دادگاه در روز جمعه دست به 30 سال زندان برای ی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک دادگاه در روز جمعه دست به 30 سال زندان برای یک جهادی برای جنایات در سوریه بین 2013-15 از جمله نظارت بر اعدام دو زندانی در حالی که یکی از چهره های ارشد در دولت اسلامی گروه های افراطی.

تبلیغات

تایلر Vilus, 30 بود که مجرم در تمام اتهامات نیز متهم به تعلق به یک گروه تروریستی عنوان یک گروه از جنگجویان دولت اسلامی و "تشدید قتل".

دادستان عمومی و انقلاب گیوم Michelin زودتر خواسته دادگاه به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط برای 22 سال است.

میچلین گفت Vilus "تغییر نکرده یک بیت" پس وقت خود را با دولت اسلامی است.

"تمام مراحل در متهم سفر هستند interlock با ساخت و ساز از "خلافت" گفت: دادستان با اشاره به اسلامی-حکومت منطقه ای که تا به حال در آن زمان حک شده در سوریه و عراق است.

"این مسئولیت خود را برای قرار دادن قطعی برای پایان دادن به خونریزی" او به دادگاه گفت.

اما قاضی گفت که او می خواست به او بدهد "یک بارقه امید" به طوری که او می تواند "تکامل" حتی اگر او می تواند محکوم به زندگی در محکومیت به همه اتهامات.

محققان بر این باور Vilus بخشی از "Al-منابع سامان دهند" (مهاجران) تیپ یک تیم است که شکنجه و انجام شده خلاصه ای اعدام او را تکذیب کرد.

با این حال دادگاه که Vilus نظارت اعدام به عنوان یک عضو پلیس مذهبی در شمال شرقی سوریه به شهر خاکستر Shaddadi نزدیک به مرز عراق.

در 2015 ویدئو منتشر شده توسط دولت اسلامی, رسانه, وزارت, یک مرد به اتهام Vilus دو متر دورتر به عنوان دو زانو و چشم بند زندانیان -- یکی متعلق به ارتش آزاد سوریه جنگجویان شورشی و از سوی دیگر یک عضو از بشار اسد ارتش-اعدام با گلوله به سر.

دستگیری و محاکمه شد و به عنوان یک کودتای بزرگ برای امنیت خدمات Vilus اعتقاد بر این است که شناخته شده بسیاری از فرانسوی جهادی در سوریه است.

Vilus تا به حال بستری بودن در تماس با مرد فرانسوی راز خدمات این باور است که مغز متفکر نوامبر 2015 حملات تروریستی در پاریس Abdelhamid Abaaoud.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن