پدر و مادر فرانسوی پاره به عنوان مدارس شروع به بازگشایی پس از Covid-19 مستند

صادر شده در: 12/05/2020 - 07:46بروز رسانی: 12/05/2020 - 07:46 پرستاری و مدارس ابتدایی شروع بازگشایی در سراسر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پرستاری و مدارس ابتدایی شروع بازگشایی در سراسر فرانسه روز سه شنبه به دولت فشار برای زندگی عمومی به سر پس از هشت هفته تحت coronavirus مستند با بسیاری از پدر و مادر عمیقا پاره بیش از فرستادن فرزندان خود به کلاس درس.

تبلیغات

دولت فرانسه را آغاز کرده است کاهش برخی از بسته شدن و خانه-سلول سفارشات آن اعمال شده در مارس 17 برای جلوگیری از عفونت با کسب و کار مجاز به بازگشایی و ساکنان پاک به بازگشت به محل کار از دوشنبه.

مدارس یکی از بزرگترین نقطه اشتعال در دولت بازگشایی برنامه با بسیاری از پدر و مادر پاره بیش از این سوال که آیا برای فرستادن فرزندان خود به کلاس درس شروع در روز سه شنبه.

تنها مهد کودک و مدارس ابتدایی را در مجموعه ای برای شروع در ابتدا و کلاس پوش خواهد شد در 10 دانش آموزان در مدارس آمادگی و 15 جاهای دیگر. مدیران گفته شد را به اولویت آموزش برای کودکان سنین 5 و 6 و 10.

با توجه به آهسته راه اندازی و همچنین در حال انجام ترس در مورد Covid-19 در سخت-آمار و فرانسه و حضور در مدرسه را نمی توان اجباری حق دور. پدر و مادر و سرپرستان ممکن است نگه داشتن کودکان در خانه و معلمان را ارائه درس مانند آنها در سراسر کشور مستند.

دانش آموزان با پدر و مادر که می خواهید و یا نیاز به ارسال آنها را به مدرسه تضمین شده نیست مکان در کلاس های کوچکتر و تنها اجازه خواهد داشت برای حضور در اگر خود را در مدرسه می تواند به جای آنها.

وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer تخمین زده می شود که 80 درصد به 85 درصد از فرانسه 50,500 کودکستان ها و مدارس ابتدایی باز خواهد شد در این هفته. مدارس متوسطه در مناطق کمتر ویروس موارد در حال انتظار برای بازگشایی, on May 18. تاریخ مورد نظر نبوده است, برنامه ریزی شده و در عین حال برای فرانسه lycées یا دبیرستان.

با توجه به مبهم آموزش و پرورش راهنمایی و ابهامات بیش, پخش كردن, کروناویروس, فرانسوی, پدر و مادر هستند و تضاد به عنوان آنها بیش از پازل ساخت ترین تصمیم گیری به عهده دارد.

Cecile Bardin که دو پسر 6 و 2 گفت: او فکر می کند آن است که "بیش از حد به زودی" قرار داده و آنها را در خود مهد کودک و مدارس ابتدایی در پاریس.

"من اطمینان در حال حاضر به دلیل آن بسیار دشوار خواهد بود برای حفظ فاصله ایمن در مدرسه به خصوص برای آنهایی که کمی که می خواهد به بازی با هم" Bardin آسوشیتدپرس گفت.

ماتیلد Manaud و شریک زندگی خود را در حال بالا بردن خود را 3 ساله و 7 ساله در لو قبل از سن Gervais شده در پایتخت فرانسه را در حومه شرقی. آنها توافق کردند به فرستادن کودکان به مدرسه اگر وجود دارد فضاهای.

"حقیقت این است که ما نمی دانیم که آیا ما حق به انجام این کار یا نه ما نمی دانیم که اگر آن را یک اشتباه است. ما از خودمان این سوال را هر روز و ذهن خود را تغییر ما هر روز" Manaud گفت. "ما در حال تلاش برای متقاعد کردن خودمان است که اگر آنها در حال بازگشایی آنها فرض آنها می تواند رسیدگی به این وضعیت است."

بازگشت دانش آموزان کلاس های درس خود را در حال اجرا متفاوت است. معلمان را ماسک می پوشند و به یاد کودکان به فاصله اجتماعی از یکدیگر و به شستن دست های خود را چند بار در روز.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به دنبال اطمینان پدر و مادر و معلمان در حالی که بازدید از یک مدرسه ابتدایی در یک شهر در غرب پاریس در هفته گذشته. پاکسازی گفت: مدارس خواهد بازگشایی به تدریج چرا که او می خواهد "همه چیز به خوبی انجام می شود."

مدرسه, مدیر, Mathieu مورل رئیس جمهور هشدار داد که "کودکان کودکان باقی می ماند. وجود دارد خود به خود حرکت می کند که سخت برای جلوگیری از."

مدرسه انتظار دارد حدود 50 کودک از ثبت نام 181 به بازگشت این هفته است.

برخی از شهرداران در فرانسه حاضر به بازگشایی مدارس محلی فقط رتبهدهی نشده است. میشل Berthy شهردار شهر منتمرنکی در شمال پاریس فرستاده پدر و مادر نامه ای گفت: دولت دستورالعمل های بهداشتی بودند "غیرقابل اجرا."

"اگر چه من برای بازتولید اقتصاد ما, من مطمئن هستم که بهداشت عمومی باید در اولویت ما" Berthy نوشت.

شهرداران در مناطق دیگر محلی تعیین محدودیت در ثبت نام مانند محدود کردن مدرسه دسترسی به کودکان از کارگران ضروری مانند پلیس و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و به خانواده هایی که شرایط زندگی در حال به مخاطره انداخته است.

این است که این وضعیت در پاریس که در آن اینگرید روسو امیدوار به ارسال جوانترین از او دو فرزند است که 6 بازگشت به مدرسه. او نمی دانید اگر پسر او اجازه خواهد داشت برای رفتن حتی اگر هر دو او و شریک زندگی خود مشغول به کار هستند.

روسو با اشاره به خستگی از پدر و مادر که غرق شده اند با مدرسه در منزل, کار و وظایف داخلی برای تقریبا دو ماه.

"من احساس می کنم کاملا به کار تدریس," او گفت:. "ما در حال غرق. ما هم به اندازه کافی ندارد. و ما نمی تواند انجام دهد بخش بزرگی از فعالیت های آنها در کلاس است."

پاریس مقامات تخمین می زنند حدود 15 درصد از این شهر را به دانش آموزان خواهد بود قادر به رفتن به مدرسه. دیگر شهرها و شهرستانها فکر می کنم آنها می توانند در حدود نیمی از کودکان به طور معمول در پرستاری و مدارس ابتدایی است.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن