مبارزه پلیس فرانسه برای حل رمز و راز حملات خشونت آمیز اسب

صادر شده در: 06/09/2020 - 18:02اصلاحشده: 06/09/2020 - 18:05 از ماه فوريه تاکنون بيش از ۳۰ اسب در حملات خشونت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 شهریور 1399

صادر شده در: 06/09/2020 - 18:02اصلاحشده: 06/09/2020 - 18:05

از ماه فوريه تاکنون بيش از ۳۰ اسب در حملات خشونت آميز در سراسر فرانسه مثله يا کشته شده اند و موارد در هفته های اخير افزايش يافته است. مقامات فرانسوی به پيدا کردن انگيزه ای در پشت اين حملات نزديک تر نيستند، اما به مردم هشدار داده اند که مسائل را به دست خود نگيرند.

تبلیغات
ادامه

حملات وحشیانه در طبیعت متفاوت بوده است، اما معمولاً با چاقو انجام می شود. اسب ها، پونی ها و خرها بریده شده اند، از هم خارج شده اند یا خون می شوند، اندام تناسلی خود را مثله کرده بودند، چشم ها بیرون می رفت یا در اکثریت موارد، گوش قطع شده بود.

تازه ترین حمله در ساعت ۲ صبح روز ۶ سپتامبر در بخش Côte d'Or در شرق فرانسه صورت گرفت. مردی مشعل هایی را در میدان خود دید و به پلیس زنگ زد که ۴۰ افسر، یک واحد سگ و یک بالگرد فرستاد. یکی از اسب هایش با زخم سطحی کشف شد. پليس گفته است در رابطه با اين حمله در جستجوی دو مرد است.

توده حملات توجه گسترده ای را در فرانسه به خود جلب کرده است و توسط DGSI، بخشی از سرویس های اطلاعاتی و امنیتی فرانسه در دست بررسی است.

يکي بايد از اسب ها دفاع کنه

صاحبان اسب در سراسر کشور وحشت زده هستند. پلیس به آنها توصیه کرده است که دوربین هایی را بر روی اموال خود نصب کنند، یقه های سر اسب ها را قبل از شل کردن آنها در میدان، گشت زنی در میادین در شب و زنگ زدن به پلیس در صورت وجود هر گونه فعالیت مشکوک در بر دارند.

اما بسیاری از مالکان فکر می کنند کافی نیست، و از عدم حمایت نیروهای پلیس محلی ناامید شده اند.

یک زن با عصبانیت به ایستگاه تلویزیونی منطقه ای فرانسه فرانسه ۳ برتاگین گفت: «ما به اندازه کافی داشته ایم! شرمنده نیستم که بگویم، اسلحه ام پر شده و اگر لازم باشد از شلیک درینگ نمی کنم. ما نمی توانیم تعجب کنیم اگر کسی یکی از این افراد را مجروح کند یا بکشد. کسی باید از اسب ها دفاع کند.»

با این حال مقامات نسبت به چنین نمایش هایی از هوشیاری هشدار می دهند.

در فینیستر، بریتنی، یک زن ۵۱ ساله و دخترش ۲۳ ساله پس از توقف خودرویی در جاده در شب ۲ سپتامبر دستگیر و با پنج سال زندان مواجه شده اند و به اشغالگران خودرو به دست داشتن در این حملات مشکوک شده اند. زن و دخترش هر دو مسلح به ماشه و اسلحه گلوله بودند. این دو زن در ماشین بعدها شکایتی را مطرح کردند.

سرهنگ نیکولا دوویناژ، رئیس پلیس در فینیستاژ گفت: ما نمی توانیم عدالت را به دست خودمان ب گیریم. من به شما یادآوری می کنم که دفاع مشروع معتبر است اگر کسی به انسان ها حمله می کند، اما نه اسب. اگر صاحبی به کسی مشت بزند، یا بدتر از آن، به فردی شلیک کند، مسئول تحقیقات قضایی خواهد بود.»

صاحبان اسب اطلاعات را به اشتراک می گذارند

صاحبان اسب در سراسر فرانسه در تلاش برای ارتباط اطلاعات در مورد حملات و به اشتراک گذاشتن منابع با هم در رسانه های اجتماعی باند. گروه های فیس بوک با عنوان 'محافظت از اسب های ما!' برای تعدادی از بخش های منطقه ای در فرانسه جوانه زده اند. شهروندان همچنین در تلاش برای ردیابی و جزئیات حملات یک نقشه تعاملی ایجاد کرده اند. نقشه بیش از ۱۰۰ مورد را نشان می دهد.

A screenshot of the interactive map created by horse owners in France, taken on 6 September 2020. A screenshot of the interactive map created by horse owners in France, taken on 6 September 2020.
...


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب