فرانسه در اعتراض به افزایش جدید 'آدما' نسل از ضد نژادپرستی فعالان

صادر شده در: 18/07/2020 - 18:47 معترضان مشخص شده که چهار سال پیش از مرگ آدما Traoré در بازداشت پلیس روز شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

معترضان مشخص شده که چهار سال پیش از مرگ آدما Traoré در بازداشت پلیس روز شنبه به عنوان یک جدید, 'آدما' نسل از فعالان عبور سنتی طبقاتی و نژادی خطوط همچنان به رشد جنبش به مهر نژادی و بی عدالتی در فرانسه.

تبلیغات

تظاهرات صورت گرفت در پاریس و حومه Beaumont-sur-Oise در شنبه 18 ژوئیه به افتخار آدما Traoré که درگذشت خود را 24th, تولد در جولای 2016 پس از دستگیری در شرایطی که هنوز مشخص نیست. آب و هوا فعالان نیز پیوست مسلح با پلاکارد که به عنوان خوانده شده: "ما می خواهیم به نفس."

Traoré مرگ تبدیل شده است نمادی از گسترده تر شود به افشای خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی و نابرابری اقتصادی بسیاری می گویند به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار کشور را سیاه و سفید و عرب و اقلیت ها.

Assa Traoré که آغاز شده 'حقیقت برای آدما' کمپین گروه پس از او در مرگ برادر به نام پنج شنبه برای پلیس به اتهام قتل گفت: او برادر "در زمان وزن ژاندارم" برای چند دقیقه.

"چرا کسانی که تحقیقات اتفاق می افتد و چهار سال بعد؟" Assa Traoré خواسته خبرنگاران. "این تحقیقات از آنجا که مردم تحت فشار قرار دادن."

روز جمعه اعلام شد که مورد خواهد بود بازگشایی شد و با بررسی قضات مایل به پروب مرد جوان گذشته و همچنین به عنوان که از ژاندارم که او را دستگیر کردند و آنها ممکن است لینک کلیک کنید.

وکلا برای افسران پلیس را تکذیب کرد در اشتباه بودند. هیچ کس متهم شده است.

Ms Traoré تبدیل به چهره فرانسه را سیاه زندگی مهم جنبش سازماندهی شنبه اعتراض و بسیاری دیگر برگزار می شود در هفته های اخیر که باعث شد پس از در سراسر جهان خشم و قتل در آمریکا از جورج فلوید در دست پلیس است.

او گفت که این جنبش به نقطه اوج رسیده در اینجا در فرانسه که در آن به جذب بیشتر متنوع نسل که سیاه و سفید و فقیر و غنی و کسی که حاضر به سکوت می شود.

"ما شد سربازان در وجود خودمان," او اضافه شده است. "وجود دارد یک جنبش امروز. تماس با ما آن را نسل آدما این افرادی که می ترسند دیگر و این جوانان که نمی خواهد خفه شو."

تحمل صفر

با وجود دولت فرانسه با داشتن وعده داده شده تحمل صفر برای نژادپرستی در میان پلیس و گروه های حقوق بشر می گویند اتهام خشونت و نژاد پرستی باقی می ماند تا حد زیادی unaddressed.

جامعه شناس Sebastian Roché که نوشته شده یک کتاب در مورد پلیس در دموکراسی گفت: روزنامه 20 دقیقه است که پلیس در فرانسه مانند آمریکا و هدف قرار دادن اقلیت: "ما این را در طول هویت کنترل به اصطلاح توقف و frisk سیاست."

اما از نظر خشونت Roché گفت: هیچ مقایسه وجود دارد. "پلیس آمریکا در کشتن بیش از یک هزار نفر در سال از جمعیت 320 میلیون نفر جمعیت," او می گوید. "پلیس در فرانسه کشتن 15 تا 20 نفر در یک جمعیت 70 میلیون نفر است."

اقلیت نژادی طولانی رقابت این ایده که برابری حق است فراهم شده برای همه. در سال 2005 شورش را در حومه پاریس موجب شده توسط پلیس درمان عمدتا شمال آفریقا مهاجران توسط پلیس.

در سال 2016 در فرانسه بالا رسمی برای دفاع از حقوق شهروندان ژاک Toubon گزارش داد که سیاه و سفید و عرب, فرانسوی, نفر 20 بار بیشتر احتمال دارد به توسط پلیس متوقف بیش از دیگران بودند. Toubon دنبال کرد تا با یک مطالعه در سال 2020 در معرض سیستمیک نژادپرستی در پاریس ،

حساب با گذشته استعماری فرانسه

Ms Traoré می گوید او می خواهد به رسمیت شناختن نه تنها قربانیان تبعیض در دست پلیس در فرانسه اما به برجسته 'سیستمیک' نژاد پرستی ریشه در فرانسه استعماری گذشته است.

فرانسه او گفت: تا به حال موفق به آمدن به شرایط با آن سابقه استعماری از جمله برده داری. "این ناگفته چیزهایی که ترک اثری و ما عواقب رنج می برند," او گفت: نیویورک تایمز.

سابق فرانسه نخست وزیر Édouard فیلیپ اذعان کرد که جهانی فوران احساسات فلوید پس از مرگ "طنین انداز با ترس و احساسات بخشی از جمعیت فرانسه". اشاره به فرانسه استعماری گذشته او اضافه کرد که "در مجموع ما باید همیشه لزوما بوده است را به چالش جمهوری اصول".

تظاهرکنندگان پس خواستار حذف مجسمه بزرگداشت فرانسه از مستعمرات سابق در آفریقا است. رئیس جمهور امانوئل پاکسازی اصرار داشت که این مجسمه را نمی تواند در نظر گرفته شود.

برخی از فعالان را احیا تماس به legalise مجموعه ای از آمار و نژاد و مذهب و یا قومیت در فرانسه است که آنها می گویند می تواند یک گام مهم به سمت پاک کردن مسابقه مبتنی بر تبعیض است.

برای به چالش کشیدن فرانسه رسمی چشم انداز خود را به عنوان یک colourblind جامعه است که در قلب این جنبش با توجه به Ms Traoré. او می گوید: فرانسه باید قراضه پلیس نظارت سازمان که در حال حاضر متشکل از پلیس خود را به نفع مستقل از بدن.

"ما باید همه چیز را تغییر دهید, این سیستمیک نژاد پرستی, ما نیاز به شکستن آن" Traoré گفت.

"امروز مبارزه برای آدما Traoré تعلق ندارد به Traoré خانواده دیگر" Traoré گفت. "این نماینده از ناخرسندی و اختلال عملکرد دولت فرانسه پس از آن مبارزه ما با هم."

(FRANCE 24 با AP, AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن